Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Slaapkamer

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 20 Aug 2014 21:00

Slaapkamer

Hoe ziet jullie slaapkamer eruit?
Ik heb een wit bed, en wilde 2muren (bij t hoofdeind, en bij voeteneind/dressoir) een kleur geven. Of met verf, of behang.
Alleen ik weet niet hoe of wat..
Debbedovertrekken zijn (donker)grijs (op 1staat wel een roze strik)
Ik vind grijs barokbehang mooi, maar dan wordt t ook zo grijs en saai.. Paars heb ik in dit huis. Roze krijgt dochter al, en heb ik beneden beetje. Rood vind ik wat hoerig. Geel/groen lijkt mij ook niks.
Nu had ik t idee om een mintkleur te doen. Alleen ik kan geen leuk mint behang vinden.
Ik vind het ook wel leuk om een mintkleur op mn muur te verven, en dan boven het bed een fotolijst te hangen, en boven tvdressoir een tekst. Wil alleen nog andere mintassocaires hebben, maar weet niet of dat gaat lukken.

Dus aan jullie, hoe hebben jullie je slaapkamer (mag met foto's!).
Of hebben jullie leuke ideeen voor mij en mn (mintgroene) kamer
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 20 Aug 2014 21:23

Re: Slaapkamer

Heb je een eigen huisje? Wat leuk, gefeliciteerd!! :smile:

Hier is de slaapkamer heel erg aan een opknapbeurt toe, maar er zijn nog steeds andere dingetjes die we eerst gedaan willen hebben. Hopelijk gaan we dat volgend jaar doen, dus ik hou dit topic in de gaten.

De Praxis heeft wel heel mooi behang met grote bloemen in mint en paars. Wat alleen het nadeel van blauwtinten is, is dat het "kil"overkomt. In een slaapkamer met warme tinten schijn je ook beter te slapen heb ik mij laten vertellen.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 20 Aug 2014 21:52

Re: Slaapkamer

Ik heb een donkergrijze boxspring en aan de kant van het hoofdeinde is mijn muur lichtblauw. De rest van de muren is wit want het is niet zon grote kamer dus wilde het rustig houden. Mijn beddengoed is ook altijd blauw of lichtblauw/wit.

Heb wel boven mijn hoofdeinde een muursticker op de muur met een soort bloemen. Heb helaas geen foto's.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:26

Bericht 20 Aug 2014 22:12

Re: Slaapkamer

Ik heb gebroken wit op de muren, beige vloerbedekking en gordijnen, wit bed en nachtkastjes en groene accessoires zoals lampenkampjes, klein schilderij en boven mijn bed een canvasdoek met een tekst.

In mijn vorige slaapkamer had ik een appeltjesgroene muur, was erg vrolijk! En aquablauw vind ik ook mooi en niet kil, al zal dat ook aan de rest van de inrichting liggen.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem75

Bericht 21 Aug 2014 09:24

Re: Slaapkamer

Wij hebben 1 muur muis grijs geverfd en de rest is wit. We hebben een antracietkleurige boxspring dus vond ik muisgrijs er wel mooi bij passen. De rest van de meubels (kledingkast, nachtkastjes) zijn wit dus het is een vrij rustige slaapkamer. Wel wil ik het nog wat opleuken met accessoires maar ook niet té. Er er moet nog iets boven het bed komen maar ik weet nog niet wat. Ik denk straks een canvasdoek van de kindjes.
<<

Anoniem75

Bericht 21 Aug 2014 09:27

Re: Slaapkamer

Elsa schreef:Hoe ziet jullie slaapkamer eruit?
Ik heb een wit bed, en wilde 2muren (bij t hoofdeind, en bij voeteneind/dressoir) een kleur geven. Of met verf, of behang.
Alleen ik weet niet hoe of wat..
Debbedovertrekken zijn (donker)grijs (op 1staat wel een roze strik)
Ik vind grijs barokbehang mooi, maar dan wordt t ook zo grijs en saai.. Paars heb ik in dit huis. Roze krijgt dochter al, en heb ik beneden beetje. Rood vind ik wat hoerig.Geel/groen lijkt mij ook niks.
Nu had ik t idee om een mintkleur te doen. Alleen ik kan geen leuk mint behang vinden.
Ik vind het ook wel leuk om een mintkleur op mn muur te verven, en dan boven het bed een fotolijst te hangen, en boven tvdressoir een tekst. Wil alleen nog andere mintassocaires hebben, maar weet niet of dat gaat lukken.

Dus aan jullie, hoe hebben jullie je slaapkamer (mag met foto's!).
Of hebben jullie leuke ideeen voor mij en mn (mintgroene) kamer


Sorry ik moest hier even om lachen :smile:
Maar je kan ook een spuitbus kopen in een matte mintkleur en zo wat accessoires overspuiten. Bijv. van die houten kandelaars van de Action. En behang hoeft niet perse toch? Dan zou ik gewoon 1 wand in mint verven.
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 559

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:19

Bericht 21 Aug 2014 11:29

Re: Slaapkamer

wij hebben op onze slaapkamer een kast met 4 (gewone) deuren, daar hebben we dit behang op gedaan. Er staat lichtblauw bij, maar is meer mint kleur. De praxis heef ook nog andere designs in die kleur.

https://www.praxis.nl/verf-laminaat-dec ... er/5280658
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 21 Aug 2014 11:42

Re: Slaapkamer

Bij ons zijn alle muren wit, gordijnen en de kast zwart, nachtkastjes wit met hout en ons bed heeft een lichte houtkleur. Boven ons bed hangt een 60x40 foto van ons en verder nog niet. Oh, we hebben een zwarte plafondventilator.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 21 Aug 2014 13:44

Re: Slaapkamer

Ster schreef:wij hebben op onze slaapkamer een kast met 4 (gewone) deuren, daar hebben we dit behang op gedaan. Er staat lichtblauw bij, maar is meer mint kleur. De praxis heef ook nog andere designs in die kleur.

https://www.praxis.nl/verf-laminaat-dec ... er/5280658



Die heb ik idd ook gezien! Heb je toevallig foto van het eindresultaat?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem178

Bericht 21 Aug 2014 16:35

Re: Slaapkamer

Ik had ooit een groot vierkant aan het hoofdeind behangen, met aan de randen latjes, zodat het een enorm schilderij tot op de grond leek. Vrij druk barok behangetje wat rustiger oogde doordat het niet de hele muur was. Foto kan ik even niet vinden.

Ook weleens een slaapkamer volledig brandweerrood (met zwarte details) gehad, dat was echt awesome. Zou ik alleen nooit doen in een koophuis, het schijnt verschrikkelijk overschilderen te zijn.
<<

Anoniem84

Bericht 21 Aug 2014 19:30

Re: Slaapkamer

Wij hebben alle muren wit, (verduisterende) rolgordijnen ook wit, ladekastje hoogglans wit en het bed antraciet met witte dekbedovertrekken. Verder een aantal plantjes. Het is vooral heel erg wit dus;) Maargoed, onze slaapkamer heeft wel een aparte vorm, schuine wanden, een nisje en flink dakkapel, dus saai vind ik onze slaapkamer niet.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 21 Aug 2014 19:52

Re: Slaapkamer

Mijn slaapkamer is blauw, ik heb de wand bij het hoofdeind blauw en de wand er tegenover is ook blauw.

De kamer bij mijn vriend heeft een donkerrode muur, wat ik totaal niet hoerig vind! ;) En verder is het daar heel lichtgrijs.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem 63

Bericht 21 Aug 2014 20:04

Re: Slaapkamer

Wij hebben een behoorlijk donkere slaapkamer omdat ik dat fijn en mooi vind. Een muur is dan ook zwart behangen, de muur achter ons bed is donkerpaars en de twee andere wanden zijn heel lichtpaars/grijzig. De gordijnen zijn ook donkerpaars en de meubels, kast en kozijnen zwart. Qua dekbedovertrekken hebben we een (je raad het al) zwarte, een paarse een witte en een soort goudbruine.
Maar paars heb je dus al in huis, haha.
Mint vind ik ook mooi. Of juist appeltjesgroen, lekker fris! En beide zijn goed te combineren met grijs denk ik.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 21 Aug 2014 20:06

Re: Slaapkamer

Onze muren zijn donkergrijs en dan met witte meubels en witte gordijnen. Ik zal een kijken of ik nog foto's heb.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers