Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trots op jezelf

<<

moon72

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:05

Bericht 21 Aug 2014 08:32

Re: Trots op jezelf

Dropveter> nou eerst was het je staat er mee op en gaat er mee na bed, dat is nu niet meer. Ja af en heb ik wel zin om te roken hoor, maar heb gehoord van mensen die gestopt zijn dat dat nog wel tijd duurt, vooral op feestjes dan wil ik roken maar doe het niet
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 21 Aug 2014 08:36

Re: Trots op jezelf

Moon> goed dat je het dan toch niet doet! Super goed!

Caro> oh wat fijn! Zeker iets om trots op te zijn. Fijn dat het nu zo goed gaat :)
<<

Anoniem 63

Bericht 21 Aug 2014 17:46

Re: Trots op jezelf

Knap van je moon!

Nijntje, ik herinner me je verhalen uit het sollicitatietopic. Ik duim voor je dat er deze keer een leuke baan uit komt!
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 21 Aug 2014 17:56

Re: Trots op jezelf

Ik heb een baaaaaaaaaan!! :hulde: :cheering: :dance:
<<

Anoniem 63

Bericht 21 Aug 2014 17:58

Re: Trots op jezelf

Whooohoooo!!! Gefeliciteeeeerd!!
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 21 Aug 2014 17:59

Re: Trots op jezelf

Jaaa gefeliciteerd!!!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 21 Aug 2014 18:03

Re: Trots op jezelf

Yay wat fijn! Wat ga je doen? Gefeliciteerd!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem108

Bericht 21 Aug 2014 18:09

Re: Trots op jezelf

Dat ik ondanks de nare gezondheidsproblemen van mijn moeder en mijn eigen 'haperende' gezondheid, nog hoopvol ben op dat deze periode eindig is en we weer onbezorgd kunnen leven en ik nog kan genieten van kleine dingen.

Ook ben ik trots dat ik out of the blue werd benaderd door een hoog aangeschreven Europese werkgever (niet HR maar de manager zelf) of ze me 2 jr. na een sollicitatieprocedure toch nog eens mag bellen. Morgen weet ik meer. :)
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 21 Aug 2014 18:19

Re: Trots op jezelf

Izar> wat goed dat ze je gaan bellen :) En knap dat je je instelling zo hebt dat je kan genieten van de kleine dingen.
<<

Anoniem108

Bericht 21 Aug 2014 20:08

Re: Trots op jezelf

Thnx, Dropveter. Was ik net vergeten, maar wat leuk dat je zo creatief bezig bent! Leuk idee!:)
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 21 Aug 2014 20:10

Re: Trots op jezelf

Dank je wel :) Alleen zit ik nu met last van mijn arm....iets te fanatiek geweest denk ik haha. Dus helaas vandaag niks meer kunnen doen.
<<

Fiene

Bericht 21 Aug 2014 20:47

Re: Trots op jezelf

Ik ben trots op mijn welkomsbord voor de klas. Stiekem wel gejat van Pinterest maar het ziet er erg leuk uit.

Ik heb een puzzel met allerlei kleurtjes gemaakt en daarop ( op ieder stukje) een naam van een kind uit de klas. Daarbij staat de tekst; wat fijn, iedereen is er weer. Je past perfect in (naam klas)
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 21 Aug 2014 20:49

Re: Trots op jezelf

Pompoen, Snooki en Caro, ik vind het echt meer dan terecht dat jullie trots op jezelf zijn! Dat moet ook! :hug:
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7293

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 21 Aug 2014 21:10

Re: Trots op jezelf

Caro schreef:Ik vind dat allemaal dingen om trots op te zijn hoor meisjes! Bliss.. jaa.. je fotos zien er ook echt leuk uit en heel dapper! Pompoen.. ik vind het vooral fijn dat je nu vóóruit gaat en de lucht om je heen voelt! Dat kan letterlijk als een bevrijding voelen!

Ik ben ook best trots op mezelf. Twee jaren waren kut, en daarvoor ook al eigenlijk niet goed, en nu.. nu eindelijk kan ik zeggen dat ik mijn draai gevonden heb. Met wie ik ben, waar ik nu sta en ben ik trots dat ik niet verbitterd ben, mijn eigen huisje, nieuw autootje en dat terwijl vorig jaar de financiele shit me boven het hoofd groeide (door problemen met ex). Ha. Heb ik toch maar mooi gedaan :-).


Ik vind jou ook een kanjer, er gebeurde zo veel tegelijk! Volgens mij ben je door een vreselijke tijd gegaan. Maar nu sta je toch maar mooi waar je staat, een sterke vrouw die haar zaakjes op orde heeft!

Ik vind het ook heel fijn om lucht te voelen en vooruitgang. Ik wil misschien iets te veel tegelijk soms, maar het smaakt gewoon naar meer meer meer!

@Andere meisjes, bedankt ook voor jullie lieve woorden! Ik voel me altijd heel erg gesteund hier op het forum :) .
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 21 Aug 2014 21:50

Re: Trots op jezelf

Fiene schreef:Ik ben trots op mijn welkomsbord voor de klas. Stiekem wel gejat van Pinterest maar het ziet er erg leuk uit.

Ik heb een puzzel met allerlei kleurtjes gemaakt en daarop ( op ieder stukje) een naam van een kind uit de klas. Daarbij staat de tekst; wat fijn, iedereen is er weer. Je past perfect in (naam klas)



Klinkt erg leuk :) Goed bezig! Fijn een warm welkom voor de kinderen. Welke groep heb je?
<<

Fiene

Bericht 21 Aug 2014 22:45

Re: Trots op jezelf

Dank je wel!
Ik heb een kleuterklas Dropveter! Ik was ook erg te spreken over het resultaat al zeg ik het zelf.

We gaan ook een wensboom maken met daarin wensen vd kinderen voor dit schooljaar. Dus wat ze graag samen zouden gaan doen, willen leren, welke thema;s etc. In de boom komen alle wensen te hangen en dan gaan we proberen om alle wensen waar te maken ( binnen het redelijke uiteraard ;) )
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 22 Aug 2014 10:13

Re: Trots op jezelf

Ook al een leuk idee zeg!


Ik ben trots dat ik na maanden weer ben gaan hardlopen en het toch best goed ging :D
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 22 Aug 2014 12:13

Re: Trots op jezelf

Goed bezig dropveter.

Wat een mooie collage pompoen. Mooi ook m te zien dat je echt in zo'n fijne positieve flow zit.

Bliss, echt tof van je vakantie!

Ik kan zo niks bedenken waar ik trots op ben van mezelf.
<<

Anoniem253

Bericht 22 Aug 2014 14:11

Re: Trots op jezelf

Dat ik 4 weken geleden begonnen met hardlopen en tot nu toe elke week 3x geweest ben :-).
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 23 Aug 2014 10:07

Re: Trots op jezelf

Ik ben trots op mezelf dat ik voor mijn eigen geluk kies, het nu niet meer af laat hangen van anderen en dat ik mijn hart achterna ga!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 23 Aug 2014 11:09

Re: Trots op jezelf

Caro schreef:Ik ben ook best trots op mezelf. Twee jaren waren kut, en daarvoor ook al eigenlijk niet goed, en nu.. nu eindelijk kan ik zeggen dat ik mijn draai gevonden heb. Met wie ik ben, waar ik nu sta en ben ik trots dat ik niet verbitterd ben, mijn eigen huisje, nieuw autootje en dat terwijl vorig jaar de financiele shit me boven het hoofd groeide (door problemen met ex). Ha. Heb ik toch maar mooi gedaan :-).

Ik haal hoop uit je post, ik hoop dat ik volgend jaar precies hetzelfde mag zeggen over mijn eigen situatie :-)

Verder ben ik trots dat ik het allemaal toch maar gewoon dóe, ondanks regelmatig vallen en opstaan.
<<

Anoniem61

Bericht 24 Aug 2014 08:47

Re: Trots op jezelf

Ik kan voor het eerst in bijna 3jaar tijd zeggen dat ik trots op mezelf ben. Trots op mijn man en kinderen was ik altijd, maar mezelf cijferde ik weg en was ik te streng voor! Alles moet ik altijd perfect doen, alles moest altijd over de top en met iets minder nam ik geen genoegen.
Ik ben begin juli gestart met een revalidatie traject (poliklinisch) en heb nu mijn eerste deel erop zitten. Ik heb in 8 weken tijd al zoveel bereikt, dat had ik van te voren niet durven dromen. Ik heb vele verschillende therapien gehad en heb eindelijk een trauma verwerkt dmv EMDR therapie.
Tevens is eindelijk de knoop doorgehakt en ga ik minder werken, van 37 uur en een leidinggevende functie, naar 24uur en geen leidinggevende. Ik voel zoveel opluchting en kan met recht zeggen dat ik trots ben op mezelf!!
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 25 Aug 2014 09:42

Re: Trots op jezelf

Champagne> Goed bezig hoor met je hardlopen!

Joya> Fijn dat je nu ook trots op jezelf kan zijn! Je bent goed bezig super van je!! Zeker dat je trots mag zijn op jezelf :)

Zelda> Ben ook trots op jouw dat jij het idd allemaal maar doet zo met M. en zo. Topper!

Rizoli> heel goed van je dat je voor je eigen geluk kiest en je hart achter na gaat! Ook iets om trots op te zijn dat je dit ook echt doet!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 25 Aug 2014 11:56

Re: Trots op jezelf

Zelda schreef:
Caro schreef:Ik ben ook best trots op mezelf. Twee jaren waren kut, en daarvoor ook al eigenlijk niet goed, en nu.. nu eindelijk kan ik zeggen dat ik mijn draai gevonden heb. Met wie ik ben, waar ik nu sta en ben ik trots dat ik niet verbitterd ben, mijn eigen huisje, nieuw autootje en dat terwijl vorig jaar de financiele shit me boven het hoofd groeide (door problemen met ex). Ha. Heb ik toch maar mooi gedaan :-).

Ik haal hoop uit je post, ik hoop dat ik volgend jaar precies hetzelfde mag zeggen over mijn eigen situatie :-)

Verder ben ik trots dat ik het allemaal toch maar gewoon dóe, ondanks regelmatig vallen en opstaan.


Ik ga nog niet zeggen 'het komt allemaal wel goed' en dat je geduld moet hebben omdat ik weet hoe dat hopeloze gevoel aanvoelde. En de onrust. Maar er komt wel een dag dat je gewoon vooruit kan kijken.. En dan lijkt de wereld opeens een stuk groter dan alleen de problemen waarop je je hebt gefocust :-).
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 25 Aug 2014 11:57

Re: Trots op jezelf

Pompoen schreef:
Caro schreef:Ik vind dat allemaal dingen om trots op te zijn hoor meisjes! Bliss.. jaa.. je fotos zien er ook echt leuk uit en heel dapper! Pompoen.. ik vind het vooral fijn dat je nu vóóruit gaat en de lucht om je heen voelt! Dat kan letterlijk als een bevrijding voelen!

Ik ben ook best trots op mezelf. Twee jaren waren kut, en daarvoor ook al eigenlijk niet goed, en nu.. nu eindelijk kan ik zeggen dat ik mijn draai gevonden heb. Met wie ik ben, waar ik nu sta en ben ik trots dat ik niet verbitterd ben, mijn eigen huisje, nieuw autootje en dat terwijl vorig jaar de financiele shit me boven het hoofd groeide (door problemen met ex). Ha. Heb ik toch maar mooi gedaan :-).


Ik vind jou ook een kanjer, er gebeurde zo veel tegelijk! Volgens mij ben je door een vreselijke tijd gegaan. Maar nu sta je toch maar mooi waar je staat, een sterke vrouw die haar zaakjes op orde heeft!

Ik vind het ook heel fijn om lucht te voelen en vooruitgang. Ik wil misschien iets te veel tegelijk soms, maar het smaakt gewoon naar meer meer meer!

@Andere meisjes, bedankt ook voor jullie lieve woorden! Ik voel me altijd heel erg gesteund hier op het forum :) .

Dit berichtje had ik ook gemist. Lief Pompoen.. :-). Ik herken je gevoel dat je het allemaal tegelijkertijd wil. En NU. Maar dat is ook niet gek.. we leven weer (ja.. zelfs ik.. die nog geen twee weken geleden zei dat ik bang was mensen toe te laten.. ). En halen adem. Gaan weer door.. :-)
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers