Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


wat te doen? (ongeluk)

<<

Anoniem60

Bericht 20 Aug 2014 12:39

wat te doen? (ongeluk)

2,5 week terug ben ik op de fiets (met dochter achterop) aangereden door een auto. Ik ben daar hard bij gevallen en heb onder andere een gebroken nekwervel en een hersenkneuzing opgelopen. Dochter is gelukkig helemaal oke! Naast fysieke schade is ook mijn fiets, horloge en iphone gesneuveld en heb ik heel veel last van alles. Ik kan me van het ongeluk niks meer herinneren en dat is naar. Ik heb ook geen idee of het mijn schuld of die van de tegenpartij was.

Wat kan ik nu doen?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 20 Aug 2014 12:42

Re: wat te doen? (ongeluk)

Jeetje Fem wat afschuwelijk! Wel fijn dat jullie dochter helemaal in orde is, maar wat naar dat jij zo gewond bent geraakt.

Waren er getuigen? Misschien kun je contact opnemen met de bestuurder van de auto, heb je daar gegevens van? Verder zou ik je verzekering inschakelen, heb je een rechtsbijstandverzekering?

♥♥
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 680

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 20 Aug 2014 12:44

Re: wat te doen? (ongeluk)

Je bent als fietser beschermd in het verkeer, omdat je een zwakkere verkeersdeelnemer bent. De auto is sowieso voor 50% aansprakelijk voor jou schade en afhankelijk van wat er precies gebeurt is, is hij evt voor meer aansprakelijk. Is de schade al gemeld bij jou verzekeringsmaatschappij en heeft de automobilist ook al zijn schade gemeld? Zo niet, dan zou ik daar mee gaan beginnen.
03/2019
11/2020
<<

Anoniem205

Bericht 20 Aug 2014 17:17

Re: wat te doen? (ongeluk)

Wat fijn dat het weer 'beter' met je gaat! Ik hoorde er via-via over. Heftig!
Sterkte met het herstel en de revalidatie!
<<

Anoniem193

Bericht 20 Aug 2014 17:52

Re: wat te doen? (ongeluk)

Dit is niet zomaar klaar. Ik zou een letselschade bureau of advocaat in de arm nemen. Die gaan de schade bepalen en voor je claimen.
<<

Anoniem60

Bericht 20 Aug 2014 17:55

Re: wat te doen? (ongeluk)

Dank jullie wel!!
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 20 Aug 2014 17:58

Re: wat te doen? (ongeluk)

Wat verschrikkelijk naar zeg! Sterkte!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem193

Bericht 20 Aug 2014 18:01

Re: wat te doen? (ongeluk)

Wij hebben goede ervaring met www.palsgroep.nl misschien kun je daar wat mee?
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 20 Aug 2014 18:39

Re: wat te doen? (ongeluk)

Wat naar en rot Fem, hopelijk knal je snel op. Ik kan je http://tijbout-letselschade.nl aanraden. Professioneel gezien heb ik een aantal keer met ze samengewerkt. Ik kan je wel wat meer info geven hoe zoiets in zijn werk gaat als je dat prettig vind.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 20 Aug 2014 18:44

Re: wat te doen? (ongeluk)

Wat naar Fem! Ik zou idd een letselschade advocaat inschakelen. Hebben we bij mijn zus ook gedaan.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem321

Bericht 21 Aug 2014 08:09

Re: wat te doen? (ongeluk)

Fem, ik wil je een hart onder de riem steken. Vind het vreselijk te horen wat er met jou gebeurd is. Gelukkig dat je kindje er heelhuids uit is gekomen, maar wel heel vervelend dat jij er letsel en schade aan hebt overgehouden.

Is de politie ook aanwezig geweest bij het ongeluk? Normaal gesproken noteren zij de gegevens van de automobilist. Eventueel zou je die via de politie kunnen achterhalen.
De verzekering van de automobilist zou jouw schade moeten uitkeren.
Eventueel inderdaad een letselschadebureau of advocaat in de arm nemen.
Heel veel sterkte!
<<

Anoniem148

Bericht 21 Aug 2014 08:45

Re: wat te doen? (ongeluk)

Ben je al terug geweest op de plaats van het ongeluk? Misschien komt er iets naar boven in je herinneringen?
Vind het erg voor jou en ben blij dat er niets is met jouw kindje.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 21 Aug 2014 10:09

Re: wat te doen? (ongeluk)

Wat ontzettend naar Fem. Fijn dat je nu toch al in zoverre opgeknapt bent dat je hier kunt reageren.
Is er een kans dat je geheugen terugkomt of is het blijvend weg?
Heel veel sterkte met je verdere herstel.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 21 Aug 2014 14:59

Re: wat te doen? (ongeluk)

Wat heftig Fem!

Ik weet niet of je ook een baan hebt waar je nu geen werkzaamheden kunt verrichten omdat je in de ziektewet zit?
Je werkgever kan de persoon van de aanrijding dan aansprakelijk stellen en jouw ziekengeld terugvorderen.

Succes met je herstel!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 22 Aug 2014 15:23

Re: wat te doen? (ongeluk)

Wat heftig zeg! Ik heb geen tips voor je maar wil je wel heel veel sterkte wensen!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem260

Bericht 28 Aug 2014 22:36

Re: wat te doen? (ongeluk)

Heftig zeg..! Is er politie/ambulance bij geweest?
En heb je gegevens van de bestuurder?
Een automobilist die een fietser aanrijdt, is volgens mij altijd fout en kunnen gemaakte kosten (schade aan je fiets, kleding, fysiotherapiekosten etc.) op zijn verzekeraar verhaald kunnen worden ( Daarnaast heb je nog recht op een stukje 'vergoeding van huishoudelijke hulp' en smartegeld). Hebben jullie een schadeformulier ingevuld samen (en daar op aangegeven dat er sprake was van letsel??)?

Ik ben begin dit jaar aangereden (ik fiets, aangereden door auto). Gelukkig ben ik er 'vrij goed' vanaf gekomen. Als je nog meer vragen hebt over de praktische kant, wil ik je ook wel PM'en. Bij mij is alles financieel erg netjes afgehandeld, maar heb daarvoor wel wat telefoontjes moeten plegen...
<<

Anoniem60

Bericht 29 Aug 2014 16:17

Re: wat te doen? (ongeluk)

Inmiddels hebben we een letselschadeexpert ingeschakeld en dat is heel fijn!

Het gaat met mij redelijk. Gisteren degene ontmoet die ons heeft aangereden, dat was heftig. Daar merk ik aan dat het psychisch ook zeker niet meevalt allemaal.

Dochter en ik zijn beide met de ambulance afgevoerd. Ik ben op de IC een aantal dagen kunstmatig in slaap gehouden wat ik heel lastig vind om te verwerken en sowieso heb ik het moeilijk met mijn lijf wat niet wil en met alles wat op ons af komt.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 29 Aug 2014 16:44

Re: wat te doen? (ongeluk)

Heftig Fem,

Heeft diegene je kunnen vertellen wat er precies gebeurd is?
<<

Anoniem60

Bericht 29 Aug 2014 17:07

Re: wat te doen? (ongeluk)

Nou, het verhaal is wel wat duidelijker nu en dat is fijn want we snapten er niks van!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 29 Aug 2014 17:09

Re: wat te doen? (ongeluk)

Lijkt me ook erg lastig, hopelijk kun je zo weer wat missende dingen plaatsen!
<<

Anoniem60

Bericht 29 Aug 2014 17:18

Re: wat te doen? (ongeluk)

Ik weet in ieder geval hoe het kwam en dat mijn dochter heel goed is behandeld en gelukkig niet heeft gezien dat ik er zo bij lag. Dat is echt een geruststelling!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 29 Aug 2014 17:25

Re: wat te doen? (ongeluk)

Dat kan ik me heel goed voorstellen. Praat ze er wel eens over, je dochter?
Of lijkt ze er geen 'last' van te hebben.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3851

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 29 Aug 2014 19:55

Re: wat te doen? (ongeluk)

Ooh wat fijn om hier een berichtje van je te lezen!

Ik heb verder niets toe te voegen maar ik hoop dat je snel opknapt en dat je je beetje bij beetje weer wat beter gaat voelen. Sterkte met het verwerken.
<<

Anoniem60

Bericht 30 Aug 2014 10:01

Re: wat te doen? (ongeluk)

Dank jullie wel!

Gezien de verwondingen moet ik echt heel blij zijn met hoe ik het er vanaf heb gebracht. En echt, dat ben ik. En tegelijkertijd ben ik zo boos om de situatie, de nasleep om hoe ik me voel.

Volgende week ga ik naar een psycholoog. Hopelijk helpt dat met alles.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 30 Aug 2014 10:10

Re: wat te doen? (ongeluk)

Wat heftig allemaal! Gelukkig heeft je dochter het niet allemaal meegekregen! Veel sterkte met je herstel. Hopelijk kan de psycholoog jou helpen om alles een plekje te geven.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers