Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


That funny thing you do

<<

Anoniem59

Bericht 19 Aug 2014 16:35

That funny thing you do

X
Laatst gewijzigd door Anoniem59 op 31 Aug 2014 12:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem193

Bericht 19 Aug 2014 16:42

Re: That funny thing you do

Als we tegelijk gaan slapen liggen we lepeltje lepeltje. Eerst hij achter mij, dan lees ik, na een kwartiertje gaat mijn boek weg en draaien we tegelijk om. Dan moet ik altijd in zijn linkerbil en rechterbil knijpen, daarna doe ik mijn neus tegen zijn rug om warm te maken :P Vervolgens val ik in slaap.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 19 Aug 2014 16:45

Re: That funny thing you do

Haha RYW en alibi, wat leuk, moet er helemaal van lachen!

Zondag gingen mijn vriend en ik een eindje wandelen, gewoon als afleiding voor hem. Ik werd een beetje melig en had zijn sportschoenen aan omdat die van mij helemaal nat waren van de regen (zag er heel lomp uit hah). Dus op een gegeven moment werd ik vervelend en trok ik een sprintje, hij een sprintje achter me aan. Uiteindelijk had hij helemaal de slappe lach, omdat hij niet verwachtte dat ik dat zou doen (tot een paar keer toe)... hij heeft tot zijn kaken zeer deden van het lachen gelachen. Dat was echt een leuk moment.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem321

Bericht 19 Aug 2014 16:49

Re: That funny thing you do

Als hij bijv. aan het tv kijken is en ik ben aan het lezen of internetten, dan stuurt hij mij vaak een whatsappj met bijv: zullen we knuffelen, of: lekker bakkie thee doen?

Als ik 's middags uit het werk de straat in kom rijden staat hij bijna altijd voor het raam te wachten en kijkt hij heel blij. Daar word ik dan ook weer blij van! :love:
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 19 Aug 2014 16:55

Re: That funny thing you do

's avonds op de bank lig ik vaak tegen hem aan/met mn hoofd op zijn schoot. Vaak gaat hij dan met zijn vingers door mijn haar kriebelen, lekker gevoel.
En hij noemt me altijd horketork of hupsekee of pannenkoek of andere gekke benamingen. En we zeggen vaak je bent zelf *hetgene wat ervoor gezegd is* (Bijvoorbeeld, 'dat is echt triest' --> 'je bent zelf triest') Voor een buitenstaander klinkt dat misschien heel raar, maar bij ons is het heel gewoon.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem59

Bericht 19 Aug 2014 17:20

Re: That funny thing you do

Horketork :smile:
<<

Anoniem260

Bericht 24 Aug 2014 21:34

Re: That funny thing you do

Helix schreef:En we zeggen vaak je bent zelf *hetgene wat ervoor gezegd is* (Bijvoorbeeld, 'dat is echt triest' --> 'je bent zelf triest') Voor een buitenstaander klinkt dat misschien heel raar, maar bij ons is het heel gewoon.


Dat doen wij ook, maar ook op een manier dat het nergens op slaat :laughcry:
En in de tijd van oliebollen en appelflappen maken wij áltijd hetzelfde grapje naar elkaar "wil je nog een appelflap, oliebol?" :palm: :laughcry:
<<

Anoniem222

Bericht 24 Aug 2014 21:52

Re: That funny thing you do

Hahaha! Dat van je bent zelf ... Doen wij ook. De laatste was: je bent zelf een vrachtwagen.

- hij snoozed altijd minstens 3 keer en pakt me dan altijd stevig vast en zegt: nog even met Jannie knuffelen (ik heet geen Jannie :p).
- hij humpt me echt altijd als ik thuis iets aan het doen bent en hij komt aanlopen. Het klinkt echt heel gaar maar het is heel grappig hahaha.

Ik kan nog een hele lijst opnoemen maar ik weet niet of dat verstandig is :p
<<

Anoniem147

Bericht 24 Aug 2014 22:35

Re: That funny thing you do

Haha zo leuk dit soort dingen.

Als ik iets betweterigs zeg volgens hem noemt hij mij altijd chef 'onderwerp'. Laatst deed de router raar, dus ik gelijk 'neeh! Dat moet zo!' Dan krijg ik kei droog naar mijn hoofd 'okee chef router'

Wij wonen gelijksvloers en ik ga best vaak even 3 minuutjes liggen op bed. Even tukkelen haha. Dan weet ik gewoon dat hij op een bepaalde manier op mij gaat jumpen. Of sneaky en dan ineens JUMP! Of hij komt heel snel aangerend en gaat dan zwaar zachtjes op mij liggen haha. Als ik het weer uitgevogeld heb, verzint hij iets anders.

Haha vet suffe prut maar zo heerlijk haha.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 24 Aug 2014 22:50

Re: That funny thing you do

Oh whahaha dat humpen, dat gebeurt hier ook :D

En om Jannie moest ik ook heel hard lachen Harri hahaha

Wij hebben de raarste bijnamen voor elkaar. (Sweetypie, Blubbie, Flubbie, Honeybum, Hubbie, Wiffie)
En ik trek vaak rare gezichten bij hem (zijn gezicht fijnknijpen, en dan gaat hij lachen.. ziet er serieus funny uit).
<<

Anoniem131

Bericht 24 Aug 2014 22:55

Re: That funny thing you do

Hij is heel goed in slagroomhoofden die op mij lijken.

En hij doet me vaak na qua geluid en als hij me op de bank legt gaat hij het uitbeelden. Als ik weer gezond ben gaat hij problemen krijgen :smile:
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6681

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 25 Aug 2014 05:30

Re: That funny thing you do

Hahahaha, lig in de deuk om aantal van jullie :-)

Heeeeeeel soms is mijn Engels even niet optimaal, waardoor ik stomme dingen zeg. Laatst waren we aan het stoeien en raakte ik per ongeluk zijn ballen aan (sorry). Zegt ie: hey, be careful with my testicles. Dus ik zeg heel smartass: what, you're an octopus now? Waarop hij keihard begint te lachen en zegt: you mean.... tentacles?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem114

Bericht 25 Aug 2014 09:31

Re: That funny thing you do

Weet je wat ik 't allerleukst vind aan topics als dit? :D Het is voor buitenstaanders niet te begrijpen en vaak niet eens heel leuk... (Hoewel ik dat van Marsy wel hilarisch vind ghehe)
<<

Anoniem193

Bericht 25 Aug 2014 09:44

Re: That funny thing you do

Oh dat Humpen... Ik kan ook nooit even bukken om wat op te pakken. Als ik eraan denk zak ik door mijn knieën, maar daar heeft hij ook wat op bedacht. Dan gaat hij over mij heen met zijn handen en voeten op de grond en dan kan ik dus niet meer opstaan :P
<<

Anoniem301

Bericht 25 Aug 2014 15:00

Re: That funny thing you do

Oh, dat humpen, vreselijk! Ik zou dan echt boos worden. Vroeger had mijn vriend de neiging om steeds in mijn borst te knijpen, vond ik ook niet tof. Zo zie je maar dat ieder stel z'n eigen humor heeft :smile:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 25 Aug 2014 15:07

Re: That funny thing you do

Mijn vriend gaat heel vaak op de bank liggen 's avonds en dan weet ik gewoon dat hij in slaap gaat vallen. Dus dan zeg ik: 'Ga je even lekker slapen?' En dan zegt hij altijd: 'Neehee, ik lig gewoon even lekker.' Om vervolgens keihard in slaap te vallen, haha. Ik ga dan altijd stiekem foto's van hem maken, mijn hele telefoon staat vol slaapfoto's van mijn vriend :heart:
Dat humpen is hier ook herkenbaar trouwens.

♥♥
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 25 Aug 2014 15:14

Re: That funny thing you do

Elke avond als ik het eten op tafel zet dat zegt mijn man:"Zo dat ziet er lekker uit, en het eten ook".

I.p.v. je bent zelf, zeggen wij vaak "ik zal jou eens". Dus als ik tegen hem zegt:"wil je dat even opruimen". Dan zegt hij: "Ik zal jou eens even opruimen". Of:"wil je dat even op eten", "Ik zal jou even opeten".

Gister stonden we samen onder de douche, hij was tegen de straal in aan het blazen en de gekste geluidjes en bewegingen aan het maken, hij deed het geluid van een luchtballon na en van een drumband met bijpassende beweging. Dus ik vroeg of het allemaal een beetje lukte, gaf hij aan dat hij vast aan het oefenen was voor als hij straks gaat douchen met onze zoon, shower and a show. :palm:
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 25 Aug 2014 15:20

Re: That funny thing you do

Carrie schreef:Oh, dat humpen, vreselijk! Ik zou dan echt boos worden. Vroeger had mijn vriend de neiging om steeds in mijn borst te knijpen, vond ik ook niet tof. Zo zie je maar dat ieder stel z'n eigen humor heeft :smile:


Ja maar ik lig nog steeds in een deuk om die verhalen dat F. jou laat schrikken en zich achter het bed verstopt. Volgens mij doet hij dat niet meer, maar ik vond dat altijd enorm lachwekkend!
<<

Anoniem301

Bericht 25 Aug 2014 15:25

Re: That funny thing you do

Caro schreef:
Carrie schreef:Oh, dat humpen, vreselijk! Ik zou dan echt boos worden. Vroeger had mijn vriend de neiging om steeds in mijn borst te knijpen, vond ik ook niet tof. Zo zie je maar dat ieder stel z'n eigen humor heeft :smile:


Ja maar ik lig nog steeds in een deuk om die verhalen dat F. jou laat schrikken en zich achter het bed verstopt. Volgens mij doet hij dat niet meer, maar ik vond dat altijd enorm lachwekkend!

Haha nee gelukkig doet hij dat niet meer! Ik vind schrikken zo naar, de laatste keer dat hij dat deed (paar jaar geleden) moest ik huilen dus nu doet hij dat niet meer :smile:
<<

Anoniem222

Bericht 25 Aug 2014 17:06

Re: That funny thing you do

Haha het is ook niet zo dat ik keihard moet lachen om het humpen hoor. Maar gewoon zo van haha ga je lekker?
Maar goed zo hebben we ook twee cactussen gekregen en allebei een naam gegeven. Dat zal ook niet iedereen grappig vinden haha.
<<

Anoniem301

Bericht 25 Aug 2014 17:16

Re: That funny thing you do

Haha dat vind ik dan wel weer geinig! Nee ik bedoel ook niet dat ik denk dat jullie daar keihard om lachen hoor! Maar voor mezelf vind ik het een beetje ehm. Ok veel te zwaar woord, maar komt ie "onveilig". Ja overdreven woord maar ik kan er gewoon niet tegen als mijn vriend dat te pas en onpas zou doen.
<<

Anoniem147

Bericht 25 Aug 2014 19:14

Re: That funny thing you do

Wij praten altijd slecht Engels tegen elkaar (expres natuurlijk haha, met een zwaar Nederlands accent). Het erge is dat we dat ook wel eens doen als we gewon in de trein zitten of ergens lopen (Ohja, in Amsterdam hahaha). Ineens keken we elkaar aan 'Euh wat doen we, allemaal mensen kunnen ons horen en zullen denken wat een idoten) hahaha.

Mijn vriend kan het dan heel makkelijk uitschakelen en ik loop steeds voor paal omdat ik het gewoon te pas en te onpas doe.

Is dat humpen nou gewoon droogneuken of snap ik hem niet :laughcry:
<<

Vause

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 11 Jun 2014 19:38

Bericht 25 Aug 2014 19:24

Re: That funny thing you do

Engelse liedjes naar Nederlands vertalen en andersom.
Maar dan natuurlijk SUPPPEER flauw.
Zo wordt bijvoorbeeld "Take my breath away" "neem mijn brood maar mee!".
We kunnen dan helemaal dubbel liggen :redface:
~*~The reason the grass seems greener on the other side, is because it's been fertilized with bullshit. ~*~
<<

Anoniem99

Bericht 25 Aug 2014 22:26

Re: That funny thing you do

Wij slapen altijd met onze kont tegen elkaar aan.
Knuffelaanvallen; Dan tel ik of hij af en spring ik op hem of hij op mij.
Ik heb een koosnaampje voor hem en zegt dat op een heel kinderlijke manier. Met name als hij al eerder naar beneden is gegaan en ik nog even weer wil knuffelen en hij naar boven moet komen.
Of gewoon random tegen elkaar schelden
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 27 Aug 2014 12:54

Re: That funny thing you do

minoessepoes schreef:Elke avond als ik het eten op tafel zet dat zegt mijn man:"Zo dat ziet er lekker uit, en het eten ook".
:

Hier nog zo een. En hij heeft nog meer grappen al zooooo vaak gezegd, en dan zeg ik ze tegenwoordig snel eerder dan hij, vindt ie niet leuk heheheh.

Laatst zong ik 'Old MacDonald had a farm', mijn vriend ging toen de dieren in vullen: olifant, struisvogel en kameel. Het werd wel een erg leuk liedjes zo.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers