Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


#icebucketchallenge

<<

Anoniem122

Bericht 26 Aug 2014 17:34

Re: #icebucketchallenge

Sommige mensen sporen echt niet.. Kwam dit net tegen op FB van iemand;

"De ‘Ice Bucket Challenge’ een ritueel ter voorbereiding massaslachting"
http://www.martinvrijland.nl/2014/08/26 ... slachting/
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 26 Aug 2014 17:36

Re: #icebucketchallenge

Oh, Martin Vrijland weer. Die staat een beetje bekend om dit soort vage complottheorieën.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Bericht 26 Aug 2014 20:14

Re: #icebucketchallenge

Wauw, ik heb veel van hem gelezen maar hij overtreft zichzelf nu wel.
<<

Fiene

Bericht 26 Aug 2014 20:16

Re: #icebucketchallenge

Ik kan niet eens de moeite nemen om zoveel onzin te lezen.
<<

Anoniem315

Bericht 26 Aug 2014 20:21

Re: #icebucketchallenge

Haha, ik vind het na 3 zinnen gewoon niet eens meer interessant om te lezen, terwijl ik gewoonlijk wel geïnteresseerd ben ik complotverhaaltjes. Wat vergezocht zeg :palm:
<<

Anoniem108

Bericht 26 Aug 2014 20:26

Re: #icebucketchallenge

Dagelijks heb ik minimaal 4 mensen in mijn lijst staan die hieraan meedoen met het bekende filmpje en eigenlijk vind ik er niet zo veel van. Als dit een manier is om meer geld te genereren voor onderzoek naar ALS, kan ik dat alleen maar toejuichen. Ik was al bekend met de ziekte en vind het een fijn idee dat er nu meer aandacht voor is en dus stoor ik me niet aan de wijze waarop hier bewustzijn over wordt gecreëerd.

Het is echt een allesverterende ziekte en heb het van dichtbij meegemaakt, wat enorm heftig was om machteloos toe te kijken hoe diegene niets meer of minder dan een kasplantje werd. Eigenlijk waren we heel opgelucht toen euthanasie was uitgevoerd; de aftakeling was onmenselijk.

Zelf zou ik liever doneren dan een filmpje maken van mezelf, maar het idee erachter is effectief gebleken.
<<

Anoniem280

Bericht 26 Aug 2014 21:32

Re: #icebucketchallenge

Vind het een beetje triest dat ik vrienden in mijn lijst heb staan die zeggen dat wanneer je er niet aan mee wilt werken €75,- moet doneren.
Vind het nergens op slaan. Toch ben ik bang dat ik ook genomineerd ga worden, maar ik ga er ook niet aan mee werken.
Dit omdat ik zwanger ben van 2 en het niet op fb wil laten zien.
<<

Anoniem304

Bericht 26 Aug 2014 21:41

Re: #icebucketchallenge

Ik ga het ook niet doen.

Heb ook mensen in mn timeline die niet de bucket doen maar een printscreen laten zien van 'bedankt voor uw donatie'. Die nomineren dan vaak ook niet verder.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 27 Aug 2014 06:21

Re: #icebucketchallenge

Ik ben dus genomineerd door mijn vader gisteren... Ik ga t wel doen. T is mooi weer vandaag :p
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 27 Aug 2014 20:16

Re: #icebucketchallenge

Mijn vriend is genomineerd. Gelukkig voor hem gaan we zo op vakantie, daar is het niet zo koud :)
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem273

Bericht 28 Aug 2014 17:04

Re: #icebucketchallenge

De schattigste challenge tot nu toe:

http://www.metronieuws.nl/koffiepauze/s ... 4xlBB57uk/
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 28 Aug 2014 17:48

Re: #icebucketchallenge

Ik heb het van de week gedaan, vond t wel meevallen. Gister via fb ook het filmpje van hoe het begonnen is gezien, aangrijpend...
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 28 Aug 2014 17:52

Re: #icebucketchallenge

Aziraphale schreef:De schattigste challenge tot nu toe:

http://www.metronieuws.nl/koffiepauze/s ... 4xlBB57uk/


Zij is echt schattig!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers