Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tip C&A!

<<

Anoniem140

Bericht 19 Aug 2014 13:13

Tip C&A!

Ik heb net super leuk online geshopt voor C. :banaan:
5 longsleeves, een sweatjack met capuchon en een joggingbroek, en moest 51 euro betalen, had er nog een item bijgedaan om boven de 50 uit te komen ivm de verzendkosten :smile:
<<

Anoniem74

Bericht 19 Aug 2014 13:34

Re: Tip C&A!

ik vind dat niet extreem goedkoop eigenlijk, vooral niet voor c&a
<<

Anoniem140

Bericht 19 Aug 2014 13:35

Re: Tip C&A!

Nee? Oh haha, ik wel, normaal betaal je voor een leuk shirt al gauw tegen de 10,- bij C&A.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 19 Aug 2014 15:48

Re: Tip C&A!

Het is wel prijzig ja...
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 19 Aug 2014 18:43

Re: Tip C&A!

Nou ik vind dat wel goedkoop hoor! Het is ook weer niet zo dat bij C&A alles gratis is ofzo.
<<

Anoniem331

Bericht 19 Aug 2014 19:09

Re: Tip C&A!

Ik kom eigenlijk nooit bij de C&A. Scheelt dat nu zoveel dan? Ik bedoel, als je Name-it hebt, ben je ook niet vreselijk duur uit. Ik kocht voor de zomer shirten voor de jongste voor 5.95 en jumpsuits voor dochter voor 8.95.
Ik heb nog altijd het beeld in mijn hoofd dat C&A over een opdruk van Cars of Disney opplakt.
<<

Anoniem74

Bericht 19 Aug 2014 20:27

Re: Tip C&A!

Green_Pepper schreef:Nou ik vind dat wel goedkoop hoor! Het is ook weer niet zo dat bij C&A alles gratis is ofzo.



Dat zeg ik ook niet, maar ik vind de kwaliteit en kleding daar niet heel geweldig, en nu kun je bij andere winkels ook flink in de sale shoppen. Heb bij de V&D 2 shorts en 1 lange broek voor de oudste gekocht voor volgend jaar....15 euro, maar dat zegt jullie niets over de kleding. Misschien is het een flutbroek, misschien een super leuke :)

Het topic gaat overigens over kinderkleding he
<<

Anoniem140

Bericht 19 Aug 2014 21:28

Re: Tip C&A!

Haha geen opdrukken van cars, gewoon hele leuke kleding. Koop er wel vaker voor C.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 19 Aug 2014 22:42

Re: Tip C&A!

Ig-Nore schreef:
Green_Pepper schreef:Nou ik vind dat wel goedkoop hoor! Het is ook weer niet zo dat bij C&A alles gratis is ofzo.



Dat zeg ik ook niet, maar ik vind de kwaliteit en kleding daar niet heel geweldig, en nu kun je bij andere winkels ook flink in de sale shoppen. Heb bij de V&D 2 shorts en 1 lange broek voor de oudste gekocht voor volgend jaar....15 euro, maar dat zegt jullie niets over de kleding. Misschien is het een flutbroek, misschien een super leuke :)

Het topic gaat overigens over kinderkleding he


Ooh wacht, ik dacht dat het kleding voor Miley zelf was, volwassen kleding dus. Over prijzen van kinderkleding heb ik geen verstand, excuses!
<<

Anoniem74

Bericht 20 Aug 2014 07:02

Re: Tip C&A!

Ja, het verplaatsen van de topics door de burgemeesters is niet altijd even handig en duidelijk :)
<<

Anoniem162

Bericht 20 Aug 2014 07:32

Re: Tip C&A!

Ik heb ook diverse kleding gekocht voor mijn zoontje bij C&A nu, geen opdrukken van cars oid. Vaak heeft hij dat wel omdat hij het mooi vind maar er is genoeg zonder opdruk te krijgen.
€ 20 voor een winterjas/ski jas, € 9 voor een tussenjas, 2 spijkerbroeken voor 9.60 per stuk (mooi smal model, stoer en met een riem)
<<

Anoniem255

Bericht 24 Aug 2014 08:15

Re: Tip C&A!

Je moet er soms goed zoeken maar ze hebben er echt wel leuke kleding tussen zitten.
Het moet uiteraard dan alsnog je smaak zijn maar dat heb je overal.
De kwaliteit vind ik overigens beter dan dat van de H&M. Daar zit bij aankoop vaak al geen model in en áls er een model in zit is het model er uit na 1x wassen. Als ze hetzelfde motief/patroon gebruiken bij verschillende kledingstukken komt het vaak niet overeen omdat ze verschillende materialen gebruiken of het zijn verschillende leveringen waardoor het niet matcht.

Ik had van de week een bestelling gedaan bij de C&A en ik was voor 4 longsleeve's, een spijkerbroek en een andere broek en een 7 paar sokken ik geloof 48.- kwijt. Dat vind ik echt niet veel. En bij een Name It kan ik niet zoveel shoppen voor dat bedrag hoor.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7293

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 26 Aug 2014 20:16

Re: Tip C&A!

Ik vind soms bij C&A ook hele leuke betaalbare dingen voor L. in de uitverkoop. Ik heb een gruwelijke hekel aan opdrukken maar ik vind echt wel hele leuke dingen soms daar voor een goede prijs.
<<

Anoniem74

Bericht 26 Aug 2014 22:33

Re: Tip C&A!

De h&m vind ik ook minder worden. Koop er ook niet veel mee. Vind de kleding sowieso niet meer zo leuk daar.
<<

Anoniem140

Bericht 27 Aug 2014 09:20

Re: Tip C&A!

Ik vind de kleding van H&M sowieso heel erg tegenvallen, allemaal lelijke prints en het blijft ook nog niet eens lang goed. Ik vind de C&A dan kwalitatief beter. Overigens heb ik ook twee longsleeves met V kraag gekocht waar helemaal geen opdruk op staat. Die andere hebben gewoon een print, maar geen figuren uit series, of films. Daar heb ik sowieso een hekel aan.
<<

Anoniem173

Bericht 27 Aug 2014 11:38

Re: Tip C&A!

Ik vind voor mezelf de c&a heel leuk qua kleding, heb er echt leuke dingen gekocht. En nog goedkoop ook!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers