Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Restaurant in de buurt van Artis

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 19 Aug 2014 11:29

Restaurant in de buurt van Artis

Zaterdag ga ik met mijn zus en nichten naar Artis, en daarna willen we graag nog even een hapje gaan eten. Wie heeft er nog leuke tips voor ons? Het liefst in de buurt van Artis, als het er niet meteen naast ligt is dat niet erg, maar we hebben ook geen zin om heel Amsterdam door te moeten.
Onze verdere eisen: geen pannenkoekenrestaurant, niet gericht op kinderen, geen Chinees/wok, niet te duur/chique (liever eetcafe-achtig) en het moet geschikt zijn voor vegetariers.
<<

Anoniem87

Bericht 19 Aug 2014 12:24

Re: Restaurant in de buurt van Artis

Restaurant Plancius heb ik wel goede dingen over gehoord.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 19 Aug 2014 13:32

Re: Restaurant in de buurt van Artis

Thanks! Ik zal de site eens bekijken.
Nog meer tips?
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 19 Aug 2014 14:45

Re: Restaurant in de buurt van Artis

De pizzabakkers :heart:
Echt lekkere en wat meer bijzondere pizza's, ook vegetarisch leuke opties. Ze hebben een aantal vestigingen je moet in dit geval Plantage Kerklaan hebben, reserveren is wel verstandig. http://www.depizzabakkers.nl/
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 19 Aug 2014 18:44

Re: Restaurant in de buurt van Artis

Ziet er leuk uit Minoes, bedankt voor de tip. Ik zal het voorstellen! Meer tips mogen natuurlijk!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 19 Aug 2014 19:22

Re: Restaurant in de buurt van Artis

Ik heb er nooit gegeten maar Cafe Koosje is sowieso wel gezellig en ze hebben een menukaart: http://koosjeamsterdam.nl/wp-content/up ... -diner.pdf
#teammaple🍁

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron