Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Echt zijn op het forum

<<

Fiene

Bericht 18 Aug 2014 21:42

Re: Echt zijn op het forum

hahaha Whatever
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 18 Aug 2014 23:48

Re: Echt zijn op het forum

Ik ga er vanuit dat de meesten hier wel "echt" zijn. Mochten zij hun hele leven verzinnen en aan elkaar praten dan is dat hun eigen gebrek en niet de mijne. Als ik hier dan reacties lees dan is het misschien niet direct gebaseerd op hun eigen leven maar er is vast nog iemand in de wereld die zo denkt, denk ik dan maar...

Ze proberen vast een soort leven te imiteren dus of het nou daadwerkelijk is zoals ze denken en zijn of dat ze doen alsof, ik zal er waarschijnlijk niet achter komen en mocht ik er wel achter komen dan lig ik er niet wakker van.

Mochten er personen zijn die hier proberen de boel op stelten te zetten door zich anders voor te doen dan ze zijn dan heb ik daar ook nog niet eens moeite mee, tenzij je echt mensen gaat kwetsen maar ik denk dat er vaak wel een kern van waarheid zit in de eventueel verzonnen verhalen. Die "andere" gedachten komen niet zomaar aanwaaien, denk ik dan...
Afbeelding
<<

Anoniem140

Bericht 19 Aug 2014 08:50

Re: Echt zijn op het forum

Ik ga er ook van uit dat iedereen hier echt is, behalve Nougat dan. Maar die fakers pik je er meestal zo tussenuit. Heb zelf wel eens iets verdraait als ik iets vertel over een vriendin (zoon ipv dochter bijvoorbeeld) maar verder ook niets.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 19 Aug 2014 09:34

Re: Echt zijn op het forum

Ik kan er niet zo mee zitten. Wel als er hele verhalen worden verzonnen, diegene veel aandacht krijgt en mensen gaan meeleven. Zoals in het verleden wel eens is gebeurd. Dan betrek je andere mensen bij je leugens. Kijk.. dan vind ik het een ander verhaal. Ik zie er alleen het nut niet zo van in.. weet je wat voor gedoe dat is? Dan moet je al je leugens onthouden, bijhouden wat je wanneer en waar hebt gezegd en hoe je daar weer een nieuw verhaal van kan maken. Nee.. het is mij teveel gedoe!

Ben zelf al ingewikkeld genoeg, hoeft mijn alter ego er niet ook nog eens bij te komen :smile:
<<

Anoniem193

Bericht 19 Aug 2014 09:40

Re: Echt zijn op het forum

Eens met Caro. Zolang je niemand pijn doet met je leugens en verhalen vind ik het prima. Maar zodra het persoonlijk gaat worden, doe dan maar normaal.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 19 Aug 2014 09:57

Re: Echt zijn op het forum

Eigenlijk ben ik er, op een aantal na, gewoon altijd vanuit gegaan dat mensen de waarheid spreken en echt zijn. Ik kan me ook moeilijk verplaatsen dat je je tijd wilt verdoen door iemand anders te spelen...
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem216

Bericht 19 Aug 2014 12:41

Re: Echt zijn op het forum

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 13 Okt 2017 12:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 19 Aug 2014 14:07

Re: Echt zijn op het forum

Jaa Mildred kan ik me ook nog herinneren. En NoMad... die laatste spande wat mij betreft dan weer de kroon.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers