Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bij een ander is/doet mijn kind

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 18 Aug 2014 11:50

Bij een ander is/doet mijn kind

Nou.. wat doet jouw kind bij een ander wel, maar thuis niet? Of juist thuis wel, en bij een ander niet?

B is bij anderen heel beleefd, gezellig en geduldig. Thuis is ze af en toe echt een kleine heks, en schreeuwt de straat bij elkaar als ze het woordje nee hoort.

B slaapt bij anderen altijd goed door en slaapt uit. Thuis slaapt ze of slecht in, of ze wordt compleet hysterisch en in paniek wakker 's nachts, of ze is super vroeg wakker. En met een beetje mazzel heeft ze dit alle 3 in één nacht :P
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 18 Aug 2014 11:56

Re: Bij een ander is/doet mijn kind

Hier is het momenteel precies andersom qua gedrag thuis/bij een ander.
Ik hoop dat het gewoon eenkennigheid is, maar ik vind het echt niet leuk. :(
Thuis is het zó'n lief, goedluisterend en makkelijk jongetje, maar bij anderen is het alleen maar huilen, huilen en nog eens huilen. Vind het echt jammer, niemand ziet hoe leuk hij is. Ook als we visite hebben trouwens, dus neem aan dat het echt eenkennigheid is...

(Slapen doet ie gelukkig overal goed en langgg)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 18 Aug 2014 12:09

Re: Bij een ander is/doet mijn kind

Ravi is altijd zo voorbeeldig. Hij jengelt niet, luistert goed en vooral verschonen vind hij geen enkel probleem. Thuis moeten we hem bijna met z'n tweeën verschonen omdat hij niet wil en bij het woordje Nee gaat hij dramatisch op de grond liggen gillen.
R. 2013
D. 2016
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 18 Aug 2014 12:10

Re: Bij een ander is/doet mijn kind

Louise is bij anderen echt een schatje. Ze luistert bijna altijd heel goed en is zeer verlegen. Hier thuis niet.

Julie kan thuis echt uuuuuren slapen, maar wanneer we op uitstap gaan slaapt ze niet.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 18 Aug 2014 12:20

Re: Bij een ander is/doet mijn kind

Bij andere kon mijn zoontje echt super goed zelf spelen, thuis maanden niet, gelukkig sinds 3 weken nu wel.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 18 Aug 2014 12:39

Re: Bij een ander is/doet mijn kind

Haha, toch 'grappig' om die herkenning te lezen.

Dat verschonen was hier de laatste weken ook drama. Ze wilde geen schone luier, en schopte, gilde, sloeg, hysterisch alles bij elkaar. Op het potje wilde ze ook niet...
Gelukkig had ze het vandeweek ineens door, en gaat ze nu steeds vaker op het potje..
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 18 Aug 2014 12:40

Re: Bij een ander is/doet mijn kind

Luisteren ;)
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 18 Aug 2014 12:43

Re: Bij een ander is/doet mijn kind

D. is als we ergens anders zijn heel rustig, kat uit de boom kijken en heel stil.
Thuis is hij superdruk, ondeugend, ondernemend en brabbelt hij je de oren van de kop.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 18 Aug 2014 12:55

Re: Bij een ander is/doet mijn kind

Thunder schreef:Luisteren ;)



Ja.. dat is eigenlijk wel de perfecte omschrijving :P
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 18 Aug 2014 16:24

Re: Bij een ander is/doet mijn kind

Luisteren, inderdaad. Ze accepteert veel sneller 'nee' bij anderen dan thuis.
<<

Anoniem123

Bericht 18 Aug 2014 17:51

Re: Bij een ander is/doet mijn kind

Enige wat ik kan bedenken is dat hij bij een ander heel lief is, en als we dan thuis de drempel over zijn komt de moeheid eruit en zitten wij met een huilend en driftig kind. Dit gedrag is vooral als ik hem bij oma heb opgehaald en zijn nichtje er dan ook was :thumbdown: Vind het echt vervelend worden.

Voor de rest is hij bij een ander ook altijd gewoon lief en zichzelf. Dus ook af en toe niet willen luisteren en ook boos worden als iets niet mag.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 19 Aug 2014 00:41

Re: Bij een ander is/doet mijn kind

Sommige dingen zijn zoooo herkenbaar!

Ons mannetje is bij de gastouder bv. echt een voorbeeldkind, wel eens ondeugend, maar verder (volgens de gastouder) echt een lief en rustig jochie dat prima alleen kan spelen.

Thuis is het een klein adhd'ertje dat het liefst heeft dat je de hele dag hem vermaakt. Zijn luier verschonen is hier soms ook een drama, vooral met poepluiers vind hij het leuk om een poging te doen om die luier in handen te krijgen.

Verder kan hij echt gillen, krijsen, schreeuwen en de dramakoning uithangen als iets niet gaat zoals hij wil (lees zijn mama loopt niet direct mee, hij krijgt het blokje niet goed in het juiste gaatje, hij wil een koekje en krijgt het niet, etc)

Bij de gastouder eet hij 2 tot 3 boterhammen en alles wat hem aangereikt wordt, thuis mag ik blij zijn als hij 1 boterham opeet.

Verder is het een schatje hoor maar dat zijn dingetjes die mij opvallen :smile:.
Afbeelding
<<

Anoniem110

Bericht 19 Aug 2014 07:59

Re: Bij een ander is/doet mijn kind

S is bij anderen precies hetzelfde als bij mij.
Hij kan heel lief en vooral beleefd zijn. Stelt zichzelf altijd netjes voor zonder dat ik er wat van zeg

Maar hij kan ook heel vervelend zijn, niet luisteren enz.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 19 Aug 2014 08:03

Re: Bij een ander is/doet mijn kind

Mijn kinderen zijn over het algemeen liever, beleefder en meegaander buitenshuis en bij anderen. Mensen geloven nooit dat ik soms heus wel mijn handen vol heb aan ze als we thuis zijn :angel:
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem112

Bericht 19 Aug 2014 19:09

Re: Bij een ander is/doet mijn kind

Vaak probeert mijn oudste juist dan zijn grenzen te verleggen... Heel jammer.
Mijn jongste is vaak voorbeeldig
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 19 Aug 2014 19:15

Re: Bij een ander is/doet mijn kind

Thuis wil D nooit avondeten en als wij er niet bij zijn bij vrienden dan eet ie netjes alles op.
D. 16-8 en J. 27-11

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron