Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe lampenkap schoonmaken

<<

Anoniem162

Bericht 17 Aug 2014 13:14

Hoe lampenkap schoonmaken

http://www.furnies.nl/hanglamp-adrio-wit.html

we hebben een lamp met een stoffen kap, iemand een idee hoe ik die kan schoonmaken?
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 17 Aug 2014 13:27

Re: Hoe lampenkap schoonmaken

Af en toe even met de stofzuiger/kruimeldief over de kap gaan? Dat is het eerste wat me te binnen schiet. En bij vlekken zou ik kijken voor zo'n klein flesje dat voor het materiaal geschikt is, weet de naam zo niet van dat merk maar zijn kleine witte flacons , met verschillende kleuren dop en op het flesje staat waar het voor is; lijm, smeer, bloed, enzovoorts.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 18 Aug 2014 09:38

Re: Hoe lampenkap schoonmaken

Ik maak dat soort lampen altijd met een plakroller schoon.
Leven en laten leven
<<

Anoniem185

Bericht 18 Aug 2014 11:11

Re: Hoe lampenkap schoonmaken

Ik stap meestal gewoon onder de douche. In bad gaan houd ik niet zo van.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Aug 2014 12:30

Re: Hoe lampenkap schoonmaken

met zn plakroller
Afbeelding
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 18 Aug 2014 12:30

Re: Hoe lampenkap schoonmaken

Lampenkapje schreef:Ik stap meestal gewoon onder de douche. In bad gaan houd ik niet zo van.


:lol:
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8171

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 18 Aug 2014 13:32

Re: Hoe lampenkap schoonmaken

Lampenkapje schreef:Ik stap meestal gewoon onder de douche. In bad gaan houd ik niet zo van.


:good: Hahahahaha
30-04-2017
<<

Anoniem162

Bericht 18 Aug 2014 18:55

Re: Hoe lampenkap schoonmaken

Angela schreef:Af en toe even met de stofzuiger/kruimeldief over de kap gaan? Dat is het eerste wat me te binnen schiet. En bij vlekken zou ik kijken voor zo'n klein flesje dat voor het materiaal geschikt is, weet de naam zo niet van dat merk maar zijn kleine witte flacons , met verschillende kleuren dop en op het flesje staat waar het voor is; lijm, smeer, bloed, enzovoorts.


Die zijn te koop bij etos ofzo?

Plakroller heb ik nog niet geprobeerd maar de vlekjes gaan er vast niet mee weg. ik denk dat het olie/vet is van het eten wat er is opgespat en vliegenpoepjes :thumbdown:
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:33

Bericht 19 Aug 2014 19:11

Re: Hoe lampenkap schoonmaken

Ik heb precies dezelfde lamp met hetzelfde probleem. Ben benieuwd of je het er uit krijgt.
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 20 Aug 2014 10:25

Re: Hoe lampenkap schoonmaken

Ik neem aan dat Etos ze ook wel heeft, ik heb hier Kruidvat en nog een andere drogist in de buurt zitten en bij beide verkopen ze ze. Heb nog even gezocht op google en bij Kruidvat hebben ze het merk Dr. Beckmann, ik zie dat die flesjes inmiddels mintgroen met witte dop zijn.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron