Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Home inspiration

<<

Anoniem87

Bericht 17 Aug 2014 11:07

Home inspiration

Volgens mij zijn er aardig wat forummers bezig met een nieuw huis en/of sowieso erg bezig met interieur. Daarom lijkt het me leuk om een inspiratietopic te hebben waar je al je foto's/plaatjes kunt plakken en evt. advies kunt vragen. Wie doet er mee?
<<

Anoniem87

Bericht 17 Aug 2014 11:11

Re: Home inspiration

Ik zal zelf aftrappen:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Anoniem87 op 17 Aug 2014 11:17, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem151

Bericht 17 Aug 2014 11:13

Re: Home inspiration

Lang leve Pinterest!
Marin en Aziraphale hebben leuke borden!
<<

Anoniem87

Bericht 17 Aug 2014 11:17

Re: Home inspiration

Blue Phone schreef:Lang leve Pinterest!
Marin en Aziraphale hebben leuke borden!


Ja ik heb ook Pinterest, maar niet iedereen heeft elkaar toegevoegd op FB/Pinterest hè. Om het forum een beetje levend te houden leuk me het ook wel leuk voor hier. Als er geen behoefte aan is merk ik het vanzelf wel.
<<

Anoniem119

Bericht 17 Aug 2014 11:52

Re: Home inspiration

Leuk! Ik heb nu geen tijd maar ben inderdaad ook aan het pinnen geslagen. Zal later even wat plaatsen.

Jouw stijltje vind ik erg mooi. Lekker licht en toch warm.
<<

Anoniem119

Bericht 17 Aug 2014 12:04

Re: Home inspiration

OK, kan toch wel even paar pins plaatsen snel :)

We hebben natuurlijk al een keuken, badkamer en woonkamer etc die al zo goed als af zijn, dus het zijn bij mij meer inspiratie plaatjes qua kleuren en sfeerbeelden enzo, wat ik denk dat bij het huis en bij ons past.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Zo toch nog heel veel plaatjes haha. Dit zie ik wel zo'n beetje voor me, past ook goed bij het huis. Het heeft al witte vloeren natuurlijk, en ik zie zo'n werk plek wel echt voor me (dat heeft het nu al), en zo'n lekkere plek rondom de open haard. Denk dat we dit stijltje wel door gaan voeren, met lichte kleuren, wit, grijs, zwart en bruin enzo en dan paar gekleurde accessoires. Veel natuurlijk materiaal ook, hout en beton en staal. Beetje modern Scandinavisch denk ik? Gisteren in aantal woonwinkels geweest, en denk dat het helemaal goed komt. :)
<<

Anoniem119

Bericht 17 Aug 2014 12:08

Re: Home inspiration

Dit stoeltje vind m'n vriend ook zo leuk.

Afbeelding

En ik wil heel graag zo'n bureau met schragen.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 17 Aug 2014 13:15

Re: Home inspiration

Leuk Marin, wij pinnen echt vaak dezelfde dingen! Ik zal ook eens naar mijn favoriete pins kijken. Wij moeten nog even geduld hebben (waarschijnlijk eind 2015, we laten het zelf bouwen met een groep). Ideeën verzamelen kan nooit kwaad!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 17 Aug 2014 13:26

Re: Home inspiration

Taeda schreef:Leuk Marin, wij pinnen echt vaak dezelfde dingen! Ik zal ook eens naar mijn favoriete pins kijken. Wij moeten nog even geduld hebben (waarschijnlijk eind 2015, we laten het zelf bouwen met een groep). Ideeën verzamelen kan nooit kwaad!


Hier vertelde je eerder al eens iets over. Hoe staat het er nu mee? Wat voor soort huis wordt het?
<<

Anoniem87

Bericht 17 Aug 2014 13:27

Re: Home inspiration

Leuk Marin! Heb er meteen een paar opgeslagen. Ik heb een tijdje terug zelf een bureau met schragen gemaakt, was heel makkelijk. Had hier toen ook een foto geplaatst, weet niet of je die hebt gezien?

Taeda, ik moet ook nog even wachten hoor. Als het goed is gaan ze deze maand beginnen (wachten is op de laatste vergunning) en dan zou het in september 2015 klaar moeten zijn.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 17 Aug 2014 13:31

Re: Home inspiration

Gaat goed, we zijn nu aan het afstemmen met de gemeente over bestemmingsplan. Er worden rij/hoekwoningen gebouwd en tweekappers, wij gaan voor de twee-onder-een-kapwoning. Het liefst willen we jaren 30 stijl, dit moet wel binnen het project passen en natuurlijk in de wensen van onze toekomstige buren. Op dit moment is er één ander stel die ook een twee-onder-eenkapwoning wil en onze wensen komen erg overeen, dus dat zou mooi zijn! Waarschijnlijk komen deze woningen aan het water, met voorlopig vrij uitzicht over de polder. Zodra er tekeningen zijn van de bouwplannen, zal ik ze showen.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 17 Aug 2014 13:32

Re: Home inspiration

Klinkt goed Taeda, erg leuk! Fijn ook dat er een stel is met wie jullie wensen matchen.
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:28

Bericht 17 Aug 2014 15:21

Re: Home inspiration

Leuk topic! Dat witte tvmeubel met houten blad heb ik ook gepinned. Wij gaan onze woonkamer en keuken (loopt in elkaar over) helemaal veranderen en dan wil ook zoiets.

Ik heb ook meteen een vraagje. We kopen ook een nieuwe bank, 90% zeker de Karlstad hoekbank van Ikea met lichtgrijze hoes. Nu leek het me het mooiste om een vierkante of ronde salontafel erbij te doen maar ik kan niks vinden naar mijn smaak of budget :wink:. Wel vond ik een rechthoekige binnen budget en die vriend en ik allebei mooi vinden. Maar zou dat niet raar staan bij een hoekbank? Het verschil in lengte van beide kanten is 40 cm, dus niet heel veel.
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:28

Bericht 17 Aug 2014 15:22

Re: Home inspiration

Het gaat om deze bank en deze salontafel:

Afbeelding

Afbeelding
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 20 Aug 2014 20:23

Re: Home inspiration

Leuk topic! Als ik internet heb in mijn woning ga ik ook mee posten!
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 559

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:19

Bericht 21 Aug 2014 07:21

Re: Home inspiration

Het vloerkleed op het bovenste plaatje van Elin vind ik super leuk, iemand een idee waar het vanaf komt?
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Anoniem119

Bericht 21 Aug 2014 07:26

Re: Home inspiration

Taeda schreef:Leuk Marin, wij pinnen echt vaak dezelfde dingen! Ik zal ook eens naar mijn favoriete pins kijken. Wij moeten nog even geduld hebben (waarschijnlijk eind 2015, we laten het zelf bouwen met een groep). Ideeën verzamelen kan nooit kwaad!



Leuk Taeda, ben heel benieuwd hoe het bij jullie zal worden.
<<

Cottoncandy

Noob

Berichten: 14

Geregistreerd: 09 Jul 2014 20:52

Bericht 21 Aug 2014 09:13

Re: Home inspiration

Marin, dat houten bankje van je tweede plaatje, waar (online?) vind je zoiets? Ik wil zo'n soort bankje voor ons bed zetten maar heb geeeen idee waar ik op moet zoeken! Heeft t een specifieke naam (behalve houten bank :nerd: )
<<

Anoniem75

Bericht 21 Aug 2014 09:19

Re: Home inspiration

Ik zoek ook vaak dingen op Pinterest of op Welke.nl. Wat ik nog een wil laten maken is zo'n steigerhouten wandbord voor boven de bank.

En ik ben nu voornamelijk keukens aan het pinnen omdat we volgend jaar voor een nieuwe keuken gaan kijken en ik zo mijn ideale keuken aan bij elkaar zoeken ben. Van het ene plaatje de kleur van het blad, van het ene plaatje de wasbak etc :) Echt I Love Pinterest! :heart:

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers