Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


spoed: whatsapp

<<

Jip

Bericht 17 Aug 2014 08:09

spoed: whatsapp

Als ik een bericht verwijder uit een whatsapp gesprek en er staan al 2vinkejes voor, maar diegene is nog niet.online geweest...kan dat dan zo dat.de.ander die berichten niet meer ziet?
<<

Anoniem141

Bericht 17 Aug 2014 08:14

Re: spoed: whatsapp

Nee die amdere persoon heeft ze dan al ontvangen.
<<

Jip

Bericht 17 Aug 2014 08:24

Re: spoed: whatsapp

Shit :-(
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 17 Aug 2014 08:24

Re: spoed: whatsapp

Volgens mij kun je sowieso geen berichten verwijderen zodat de ander die niet ziet bij Whatsapp.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem88

Bericht 17 Aug 2014 08:31

Re: spoed: whatsapp

Nee volgens mij kan dat inderdaad niet. Heb je een pikante whatsapp naar je moeder gestuurd? :wink:
<<

Jip

Bericht 17 Aug 2014 08:32

Re: spoed: whatsapp

Als ie nog aan het versturen is wel, zo'n rondje. Maar met twee vinkjes niet. Met 1weet ik niet.

Nee, in een slaapdronken toestand iets naar iemand waarmee ik bewust al enige tijd het contact vermijdt.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 17 Aug 2014 08:38

Re: spoed: whatsapp

Nee helaas, kan niet. Gewoon net doen alsof je neus bloedt en niet meer over beginnen en :wink: op reageren.
<<

Anoniem130

Bericht 17 Aug 2014 11:47

Re: spoed: whatsapp

Nee, werkt alleen als er nog geen een vinkje is, dan kun je inderdaad nog verwijderen geloof ik. Zelfs als er al 1 vinkje is wordt hij alsnog afgeleverd volgens mij.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 17 Aug 2014 11:48

Re: spoed: whatsapp

Als he echt zeker wilt weten check het dan met je vriend, of iemand anders in de buurt.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 17 Aug 2014 12:06

Re: spoed: whatsapp

Hoe verwijder je dat dan dan op het moment dat het nog zou kunnen?
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 17 Aug 2014 12:15

Re: spoed: whatsapp

Het berichtje even ingedrukt houde, dan wordt het geselecteerd en kan je boven aan op verwijderen drukken ( of kopieren voor als je het zelfde verhaal nasr iemand anders wilt sturen)
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 17 Aug 2014 12:19

Re: spoed: whatsapp

Oh nooit geweten haha ik ga het eens proberen ! Dank je:)
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 17 Aug 2014 12:22

Re: spoed: whatsapp

Het lukt idd...maar dan moet je snel zijn :D

edit: hoe wel je later ook nog kan wissen ..ook al staan er 2 vinkjes ?
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 17 Aug 2014 12:23

Re: spoed: whatsapp

Ow en hoe doe je plakken dan als je gekopieerd hebt?
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 17 Aug 2014 13:19

Re: spoed: whatsapp

Dropveter schreef:Het lukt idd...maar dan moet je snel zijn :D

edit: hoe wel je later ook nog kan wissen ..ook al staan er 2 vinkjes ?


Ja dan wis je het bericht in jouw gesprek maar de ander heeft het dan nog gewoon. Net zoals dat jij een gesprek van je telefoon kunt verwijderen maar dat het bij de ander gewoon blijft staan.

Als je wilt plakken dan raak je het tekstvak even aan en krijg je de optie plakken te zien.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 17 Aug 2014 13:34

Re: spoed: whatsapp

Aah zo...weer wat geleerd..super! :)
<<

Jip

Bericht 17 Aug 2014 21:17

Re: spoed: whatsapp

SoGood schreef:Nee helaas, kan niet. Gewoon net doen alsof je neus bloedt en niet meer over beginnen en :wink: op reageren.



Ik denk dat ik dat doe!
<<

Anoniem149

Bericht 17 Aug 2014 21:21

Re: spoed: whatsapp

Is denk ik het beste Jip. ;-) Heel vervelend en misschien gênant, maar niks meer aan te doen..
<<

Anoniem59

Bericht 19 Aug 2014 17:11

Re: spoed: whatsapp

Dundas schreef:Nee volgens mij kan dat inderdaad niet. Heb je een pikante whatsapp naar je moeder gestuurd? :wink:



Hahaha dit dacht ik ook gelijk. Heb ik ook wel eens meegemaakt, zo pijnlijk!

Jip, is het goed gekomen of ben je nog ernstig geconfronteerd met je verkeerd verstuurde app?
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 19 Aug 2014 17:34

Re: spoed: whatsapp

Haha ach, je hoogtepunt beleven op iemands voicemail omdat je bovenop je telefoon ligt, dat was ook zo lekker handig.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem59

Bericht 19 Aug 2014 17:40

Re: spoed: whatsapp

Poppy schreef:Haha ach, je hoogtepunt beleven op iemands voicemail omdat je bovenop je telefoon ligt, dat was ook zo lekker handig.



Haha ohja, dat herinner ik me... Awkward!

Ook wel pijnlijk: een berichtje in de stijl van 'je bent zoveel leuker dan mijn ex' per ongeluk sturen naar... Je ex :palm:
<<

Jip

Bericht 19 Aug 2014 18:26

Re: spoed: whatsapp

Ik moet mijn actie om diegene te mijden over een wat langere tijd uit te spreiden.. Maar verder valt het mee

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers