Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mijn fout of niet?

<<

caribbeanlover

Bericht 17 Aug 2014 14:07

Re: Mijn fout of niet?

Idd. Ik had een lijstje gemaakt wat ik niet mocht kopen en dat is gelukt haha.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Aug 2014 16:31

Re: Mijn fout of niet?

Ik vind het ook raar dat je aan de kassa nog moet beslissen wat je wel en niet meeneemt en het dan nog precies moet berekenen etc. Dat doe je toch van tevoren?! Anyways, duidelijk jouw fout dus.
❤ 7 juni 2018
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 17 Aug 2014 16:47

Re: Mijn fout of niet?

Bliss schreef:Ik vind het ook raar dat je aan de kassa nog moet beslissen wat je wel en niet meeneemt en het dan nog precies moet berekenen etc. Dat doe je toch van tevoren?! Anyways, duidelijk jouw fout dus.

+1
En dan ook nog verwachten dat iemand anders gaat opletten of jij het wel goed hebt gedaan. Vreselijk als je als kassamedewerker op een drukke dag niet door kunt werken door dit soort klanten. Of voor klanten die staan te wachten in de rij.
<<

Anoniem168

Bericht 17 Aug 2014 17:17

Re: Mijn fout of niet?

Eens met Bliss en Lenthe. Toen ik je openingspost aan het lezen was, wilde ik eigenlijk na een paar zinnen al stoppen met lezen. Wat maak jij het jezelf moeilijk zeg. Gewoon van tevoren alles goed uitzoeken, dat bespaart jezelf ook een hoop stress aam de kassa. Ik vind dit eigen schuld dikke bult, vind het raar dat je zelfs twijfelt of het wel jouw fout was.
Tuurlijk is het jouw fout. Het is niet de schuld van de kassamedewerker, hij/ zij kan echt niet met elke klant rekening gaan houden en uitgebreid gaan nadenken over de dingen die jij in je mandje hebt gestopt. Normaal stop je alleen dingen in je mandje die je wel wilt hebben en anders hang of leg je terug voor je naar de kassa loopt.
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Aug 2014 17:28

Re: Mijn fout of niet?

Nou weet ik het wel hoor! Jullie hoeven niet letterlijk de herhalen wat de eerste zei op mijn topic.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Aug 2014 17:36

Re: Mijn fout of niet?

Oh, ik wist niet dat er slechts een bepaald aantal reacties gewenst was.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem86

Bericht 17 Aug 2014 17:37

Re: Mijn fout of niet?

Ja, het is jouw eigen fout.
<<

Anoniem88

Bericht 17 Aug 2014 17:38

Re: Mijn fout of niet?

Haha, nou, ik snap het wel hoor, het is ook niet zo leuk om 20x hetzelfde te lezen. Maar aan de andere kant, het was gewoon ook niet zo heel slim van CBL, dus de reacties snap ik ook wel weer.
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Aug 2014 20:04

Re: Mijn fout of niet?

Pippa schreef:Ja, het is jouw eigen fout.


Wat zeg ik nou net!
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Aug 2014 20:05

Re: Mijn fout of niet?

Dundas schreef:Haha, nou, ik snap het wel hoor, het is ook niet zo leuk om 20x hetzelfde te lezen. Maar aan de andere kant, het was gewoon ook niet zo heel slim van CBL, dus de reacties snap ik ook wel weer.


Ik weet dat ik fout zat en geef het ook toe, bij deze nogmaals. Ik heb zelf een oplossing gevonden mbt die trui, dus probleem opgelost.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Aug 2014 20:07

Re: Mijn fout of niet?

nu heb je een reserve trui. En voor de volgende keer alvast van te voren goed alles bekijken en uitrekenen
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Aug 2014 20:38

Re: Mijn fout of niet?

caribbeanlover schreef:
Pippa schreef:Ja, het is jouw eigen fout.


Wat zeg ik nou net!


Doe eens ff relaxed joh. Open dan geen topic als je niet op negatieve reacties zit te wachten.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem86

Bericht 17 Aug 2014 20:44

Re: Mijn fout of niet?

caribbeanlover schreef:
Pippa schreef:Ja, het is jouw eigen fout.


Wat zeg ik nou net!



Het was ook een grapje.
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Aug 2014 21:51

Re: Mijn fout of niet?

sarah1985 schreef:nu heb je een reserve trui. En voor de volgende keer alvast van te voren goed alles bekijken en uitrekenen


Idd een reserve wat mijn bedoeling ook is.
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Aug 2014 21:52

Re: Mijn fout of niet?

Pippa schreef:
caribbeanlover schreef:
Pippa schreef:Ja, het is jouw eigen fout.


Wat zeg ik nou net!



Het was ook een grapje.


Goh leuke manier van humor heb jij zeg!
<<

Anoniem88

Bericht 17 Aug 2014 21:53

Re: Mijn fout of niet?

Joh, CBL, hap eens niet zo.
<<

Anoniem273

Bericht 17 Aug 2014 21:57

Re: Mijn fout of niet?

caribbeanlover schreef:
sarah1985 schreef:nu heb je een reserve trui. En voor de volgende keer alvast van te voren goed alles bekijken en uitrekenen


Idd een reserve wat mijn bedoeling ook is.


Dat was helemaal niet je bedoeling, het komt omdat de winkelbediende heeft gelogen!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 17 Aug 2014 22:04

Re: Mijn fout of niet?

Aziraphale schreef:
caribbeanlover schreef:
sarah1985 schreef:nu heb je een reserve trui. En voor de volgende keer alvast van te voren goed alles bekijken en uitrekenen


Idd een reserve wat mijn bedoeling ook is.


Dat was helemaal niet je bedoeling, het komt omdat de winkelbediende heeft gelogen!


:smile:
❤ 7 juni 2018
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 17 Aug 2014 22:17

Re: Mijn fout of niet?

Cbl ik vind jouw topics zo vermakelijk! :smile:
04-2014
10-2015
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 17 Aug 2014 22:58

Re: Mijn fout of niet?

caribbeanlover schreef:
sarah1985 schreef:nu heb je een reserve trui. En voor de volgende keer alvast van te voren goed alles bekijken en uitrekenen


Idd een reserve wat mijn bedoeling ook is.


:good:
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Aug 2014 09:14

Re: Mijn fout of niet?

Dundas schreef:Joh, CBL, hap eens niet zo.


Het blijft altijd moeilijk om te weten wat voor gezicht diegene erbij trekt dus als ik zoiets lees, dan neem ik aan dat ze het menen. Zet er anders een smiley bij daar zijn ze voor.
<<

Anoniem88

Bericht 18 Aug 2014 13:53

Re: Mijn fout of niet?

caribbeanlover schreef:
Dundas schreef:Joh, CBL, hap eens niet zo.


Het blijft altijd moeilijk om te weten wat voor gezicht diegene erbij trekt dus als ik zoiets lees, dan neem ik aan dat ze het menen. Zet er anders een smiley bij daar zijn ze voor.

ookal menen ze het wel, gewoon negeren. Moet ik ook leren hoor, maar scheelt zoveel frustratie bij jezelf.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 18 Aug 2014 13:58

Re: Mijn fout of niet?

Ik ga echt stuk hier om die reactie van Azi en CBL zelf 'wat zeg ik nou net!'

wahahahahahah
<<

Anoniem193

Bericht 18 Aug 2014 14:01

Re: Mijn fout of niet?

Caro schreef:Ik ga echt stuk hier om die reactie van Azi en CBL zelf 'wat zeg ik nou net!'

wahahahahahah

:yes: :smile:
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers