Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar laat je je kind op het toilet?

<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3402

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 16 Aug 2014 20:15

Waar laat je je kind op het toilet?

Ik kwam deze dingen tijdens mijn vakantie in Japan regelmatig tegen in toiletten in warenhuizen en bv in stationsgebouwen. Te gebruiken om kinderen tot ca. 2 jaar in te zetten als je zelf naar het toilet moet. Hangt dus in de hoek van een wat grotere toiletruimte. En het toilet waar je zelf op zit (met verwarmde wc-bril en diverse spoelfuncties en knopjes met doortrekgeluiden om andere geluiden te maskeren) staat daar dan tegenover. Ik heb ze hier nog nooit gezien en zat me de afgelopen weken af te vragen of dit nu wel of niet een gemis is.

Lijkt jou dit handig? Mis je zo iets?

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door rapa nui op 16 Aug 2014 20:17, in totaal 1 keer gewijzigd.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 16 Aug 2014 20:16

Re: Waar laat je je kind op het toilet?

Lijkt me erg handig. Ik ben inmiddels heel behendig in toiletteren met R op een arm maar dat is echt wel vervelend om te doen, vooral als het warm is.
R. 2013
D. 2016
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 16 Aug 2014 20:18

Re: Waar laat je je kind op het toilet?

Als ik alleen ben en ik echt nodig moet dan neem ik ze mee het hokje in, en dan ga ik plassen, wachten zij en is het weer klaar.

Dus nee ik zou mijn kind daar denk ik niet in zetten, maar nu ik er ff goed over nadenk,misschien wel toen ze nog klein waren en niet konden staan, zitten vind ik in een wc dan niet zo fris..
:heart: :heart: 2011
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 16 Aug 2014 20:19

Re: Waar laat je je kind op het toilet?

Als ik alleen ben liet ik M. gewoon in de wagen zitten, helaas heb je dan geen zicht op je kind. Dit is dan wel handig.
M:21072011
J :08012014
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 16 Aug 2014 20:24

Re: Waar laat je je kind op het toilet?

Nee, die mis ik niet. Louise staat gewoon recht en Julie blijft gewoon in de draagdoek zitten.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem162

Bericht 16 Aug 2014 20:29

Re: Waar laat je je kind op het toilet?

Toen hij kleiner was wel, dan zou ik hem daar in zetten. Nu gaat hij richting de 3 jaar en blijft hij gewoon staan bij mij in het hokje (met als gevolg dat je mij de hele tijd hoort praten :12: niet de deur open maken, blijf van het slot af, laat de deur dicht, niet aankomen, let op zo gaat de deur open :ja: )
Laatst gewijzigd door Anoniem162 op 16 Aug 2014 20:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem103

Bericht 16 Aug 2014 20:30

Re: Waar laat je je kind op het toilet?

Ik heb zo'n ding nooit gemist. Ik neem ze nu gewoon mee de wc in. J. mag voor de deur wachten als hij dat wil maar meestal gaat hij mee omdat hij ook moet plassen. Toen ze nog niet konden staan bleven ze in de draagzak zitten en als ik met de wagen was ging ik naar een invalidetoilet met ze als ik alleen was.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 16 Aug 2014 20:31

Re: Waar laat je je kind op het toilet?

Happydobby schreef:Als ik alleen ben liet ik M. gewoon in de wagen zitten, helaas heb je dan geen zicht op je kind. Dit is dan wel handig.


Ik was vorige maand alleen met R op de boot naar Terschelling. De wc's waren een trap af dus de wagen kon niet mee. Moest ik met luiertas, handtas en R in zo'n hokje gepropt gaan plassen en weer fatsoenlijk aankleden.. Wat een ramp! De vloer was ook nat dus ik kon hem echt niet neerzetten.
Zo'n ding was ideaal geweest!
R. 2013
D. 2016
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 16 Aug 2014 20:44

Re: Waar laat je je kind op het toilet?

Mirthe schreef:Toen hij kleiner was wel, dan zou ik hem daar in zetten. Nu gaat hij richting de 3 jaar en blijft hij gewoon staan bij mij in het hokje (met als gevolg dat je mij de hele tijd hoort praten :12: niet de deur open maken, blijf van het slot af, laat de deur dicht, niet aankomen, let op zo gaat de deur open :ja: )


haha, heel herkenbaar! Wij waren vandaag in de Efteling en daar zat/stond ik dus ook zo in de wc. Ik roep altijd 100x pas als ik mijn broek omhoog heb en mijn rits+knoop dicht mag de deur open. Er stonden denk ik een stuk of 5 mensen te wachten buiten en toen ik er met Y. uitkwam gingen ze allemaal voor hem klappen omdat hij de deur pas open had gemaakt toen ik alles weer aan had :laughcry:
Afbeelding
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 16 Aug 2014 20:46

Re: Waar laat je je kind op het toilet?

Ik nam N. altijd mee, maar ik ging meestal naar iets waar je je kind moest verschonen op een invalidetoilet, dan kon de wagen mee naar binnen. Zo'n zitje lijkt handig, maar vind het nou niet echt fris. Het hangt toch op een toilet, daar moet je je kind in zetten. Nee, zou het niet heel snel gebruiken denk ik.

Nu gaat N. uiteraard gewoon lopend mee het hokje in. Ook niet altijd fijn, N. praat namelijk heel veel. Laatst zei ze: "Zal ik even helpen afvegen mama?" :palm: "Euhh.. nee hoor schat, dankjewel. Dat kan ik zelf wel."
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 16 Aug 2014 20:50

Re: Waar laat je je kind op het toilet?

Hahaha oja zoals Mirthe en Annie sta ik ook vaak. Ik liet haar wel is in de buggy zitten geloof ik... Ben niet zo vaak meer in de (grote) stad, heb op fiets en zelfs loopafstand Dukenburg zitten (Nijmegen Dukenburg) dus ik ben meestal terug voor ik moet plassen.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Aug 2014 21:05

Re: Waar laat je je kind op het toilet?

In de Ikea in Italië had je een soort gezinstoiletten. Daar hing ook zo'n soort zitje.
Ik heb het in Nederland nooit eerder gezien!
08/2018
05/2021
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7293

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 16 Aug 2014 21:27

Re: Waar laat je je kind op het toilet?

handig! Ik heb L. meestal in de draagzak op mijn rug en toen ik onderweg nar Frankrijk was deed ik hem dus ook in de draagzak als ik moest plassen. Daar neer zetten was echt geen optie (vieze vloer) en in de auto laten in zijn uppie ook niet. Ik vond het altijd gedoe, maar op zich wel te doen omdat ik draagzak meestal bij me had. Ik zou zo'n zitje zeker gebruikt hebben!
<<

Anoniem85

Bericht 16 Aug 2014 21:43

Re: Waar laat je je kind op het toilet?

Kan handig zijn! Toen m. nog niet kon lopen was ik alleen met hem in het radboud ziekenhuis, ik moest heel nodig en heb echt heel ver moeten lopen voordat er een invalidentoilet was zodat ik de buggy mee kon nemen.

In een park van centerparcs, weet zo even niet welke, heb je van die zitjes in het kleedhokje bij het zwembad.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 16 Aug 2014 22:59

Re: Waar laat je je kind op het toilet?

Toen hij nog niet kon lopen zocht ik altijd een groot toilet op zodat ik de wagen mee naar binnen kon nemen. Nu hij kan lopen staat hij bij mij in het hokje.

Of ik zo`n zitje gebruikt zou hebben weet ik eigenlijk niet, ligt eraan hoe schoon ze zijn.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 17 Aug 2014 03:04

Re: Waar laat je je kind op het toilet?

Toen hij nog niet zelf kon lopen, ging ik altijd naar het invalidentoilet zodat ik de kinderwagen/buggy mee kon nemen. Tegenwoordig ga ik vaak naar een gewoon toilet en en staat hij gewoon bij mij in het hokje als papa niet mee is. Het ziet er handig uit, als ik hem tijdens mijn toiletbezoek nog kan zien (dus hij zit in dezelfde ruimte, een soort van invalidentoilet met dit ding erin, dan zou ik het wel doen) Als ik hem erin moet zetten en ik moet zelf in een apart hokje zitten zodat ik hem niet meer zie dan nee sorry dan neem ik hem wel mee.
Afbeelding
<<

Anoniem123

Bericht 17 Aug 2014 07:56

Re: Waar laat je je kind op het toilet?

Toen hij kleiner was ging ik met buggy en al in het invalide toilet en nu gewoon staand met mij mee. Maar meestal combineer ik het plassen met zijn luier verschonen en zijn we alsnog in het invalide toilet.

Ik zou zo'n stoeltje/zitje wel erg handig gevonden hebben bij normale wc's.
<<

Anoniem162

Bericht 17 Aug 2014 08:25

Re: Waar laat je je kind op het toilet?

Annie24 schreef:
Mirthe schreef:Toen hij kleiner was wel, dan zou ik hem daar in zetten. Nu gaat hij richting de 3 jaar en blijft hij gewoon staan bij mij in het hokje (met als gevolg dat je mij de hele tijd hoort praten :12: niet de deur open maken, blijf van het slot af, laat de deur dicht, niet aankomen, let op zo gaat de deur open :ja: )


haha, heel herkenbaar! Wij waren vandaag in de Efteling en daar zat/stond ik dus ook zo in de wc. Ik roep altijd 100x pas als ik mijn broek omhoog heb en mijn rits+knoop dicht mag de deur open. Er stonden denk ik een stuk of 5 mensen te wachten buiten en toen ik er met Y. uitkwam gingen ze allemaal voor hem klappen omdat hij de deur pas open had gemaakt toen ik alles weer aan had :laughcry:


:smile: geweldig!
<<

Fiene

Bericht 17 Aug 2014 21:05

Re: Waar laat je je kind op het toilet?

Jeetje wat handig. Inmiddels is R groot genoeg om voor de wc te staan en N staat voor me. Wanneer het mogelijk is pak ik de invalide toilet en neem ze dan beiden mee.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 17 Aug 2014 21:07

Re: Waar laat je je kind op het toilet?

Iets anders over het toilet..

Staan jullie ook altijd zo charmant met je achterwerk uit het hokje om je kind te laten plassen? Haha ik vind dat er zo stom uit zien, ik hoop dat het ook anders kan :)
R. 2013
D. 2016
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 17 Aug 2014 21:49

Re: Waar laat je je kind op het toilet?

Sun schreef:
In een park van centerparcs, weet zo even niet welke, heb je van die zitjes in het kleedhokje bij het zwembad.


Erperheide heeft dit in elk geval, ideaal ook als je met twee kinderen bent!
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Anoniem186

Bericht 17 Aug 2014 21:50

Re: Waar laat je je kind op het toilet?

Spencer schreef:Iets anders over het toilet..

Staan jullie ook altijd zo charmant met je achterwerk uit het hokje om je kind te laten plassen? Haha ik vind dat er zo stom uit zien, ik hoop dat het ook anders kan :)


Nee hoor, ik doe gewoon de deur dicht.
<<

Anoniem103

Bericht 17 Aug 2014 21:52

Re: Waar laat je je kind op het toilet?

Jans schreef:
Spencer schreef:Iets anders over het toilet..

Staan jullie ook altijd zo charmant met je achterwerk uit het hokje om je kind te laten plassen? Haha ik vind dat er zo stom uit zien, ik hoop dat het ook anders kan :)


Nee hoor, ik doe gewoon de deur dicht.


Ik ook.
<<

Anoniem162

Bericht 17 Aug 2014 21:55

Re: Waar laat je je kind op het toilet?

@spencer, nee ik heb gewoon de deur dicht.
Alleen thuis of bij ouders ofzo niet maar ergens anders is de deur dicht
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 17 Aug 2014 21:56

Re: Waar laat je je kind op het toilet?

Ik zie echt heel vaak op plekken waar veel moeders komen allemaal billen op een rijtje uit de hokjes steken :smile:
R. 2013
D. 2016
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers