Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe vaak ga jij op vakantie?

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Aug 2014 16:07

Re: Hoe vaak ga jij op vakantie?

Ze heeft geen zin om op ZO'N SOORT vakantie te gaan.

edit: Met zo'n soort wordt dan dus bedoelt: een vakantiepark met een huisje waarin je feitelijk jouw huishouden verplaatst naar dat park.
Laatst gewijzigd door Elliot op 18 Aug 2014 16:15, in totaal 1 keer gewijzigd.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 18 Aug 2014 16:07

Re: Hoe vaak ga jij op vakantie?

Nougat schreef:Nee precies, dus je hebt geen zin om op vakantie te gaan, omdat je ook daar gewoon moet schoonmaken van jezelf.

Nee precies niet.

Maar jij leest toch alleen wat je lezen wilt, dus waarom zou ik nog moeite doen?
<<

Anoniem125

Bericht 18 Aug 2014 16:10

Re: Hoe vaak ga jij op vakantie?

Ja, haha dat is precies wat ik ook zeg hoor. En ik vind het allemaal prima. Het enige vreemde vind ik dus, dat ze zo gefocust is op dat schoonmaken. Als ik in een huisje op vakantie ga, dan huur ik gewoon voor een tientje aan het einde een schoonmaker. Die optie heb je overal. Tussendoor eet je dan eens daar en ja, dan schuif je in 5 minuten de vieze borden de vaatwasser in. Ik zie dat niet als zo'n enorm ding. Voor Cotton is het kennelijk de reden waarom ze niet op vakantie gaat, dát vind ik apart.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Aug 2014 16:13

Re: Hoe vaak ga jij op vakantie?

Nee, dat is niet precies wat jij zegt. En zoals ik al zei; je wilt het gewoon niet lezen.

Ik wil geen geld uitgeven aan het verplaatsen van mijn complete huishouden naar de hei in Twente of een hutje in Frankrijk. Zo`n soort vakantie trekt mij niet, want dan kan ik net zo goed thuis blijven.

Toen werd er door sommige gezegd dat ze helemaal niet schoonmaken op vakantie.

Waarop ik zei dat het poetsen van het toilet of het schoonmaken van de keuken er gewoon bij hoort als je daar verblijft en dat ik dat juist WEL zou doen als ik geld uit zou willen geven aan vakantie. Ik heb helemaal niet gezegd dat ik daarom NIET op vakantie wil. Dat wordt er nu van gemaakt.
Laatst gewijzigd door Anoniem304 op 18 Aug 2014 16:30, in totaal 3 keer gewijzigd.
<<

Anoniem321

Bericht 18 Aug 2014 16:14

Re: Hoe vaak ga jij op vakantie?

Als ik het goed lees, heeft Cotton gewoon geen behoefte om op vakantie te gaan. En dat heeft niks met schoonmaken te maken.
Het is alleen in dit topic een beetje uit zijn verband gerukt zodat het lijkt dat dát de reden is dat Cotton niet op vakantie gaat.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Aug 2014 16:15

Re: Hoe vaak ga jij op vakantie?

Haha jemig Nougat. Ik heb het in mijn vorige reactie (de bovenste van deze pagina) expres dikgedrukt én onderstreept neergezet en nog doe je alsof je neus bloedt.

♥♥
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 18 Aug 2014 16:19

Re: Hoe vaak ga jij op vakantie?

Meestal 2 x per jaar, een keer in de zomer en een keer in de winter. Tussendoor ook vaak nog wel wat weekendjes weg maar net als Cotton kan ik ook enorm genieten van gewoon lekker thuis zijn en vakantie vieren in je achtertuin.
Vorig jaar zomer zijn we niet weggeweest ivm een verbouwing waar ons geld naar toe ging en ik vond het echt heerlijk om thuis te blijven.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 18 Aug 2014 16:27

Re: Hoe vaak ga jij op vakantie?

Nougat schreef:Ja, haha dat is precies wat ik ook zeg hoor. En ik vind het allemaal prima. Het enige vreemde vind ik dus, dat ze zo gefocust is op dat schoonmaken. Als ik in een huisje op vakantie ga, dan huur ik gewoon voor een tientje aan het einde een schoonmaker. Die optie heb je overal. Tussendoor eet je dan eens daar en ja, dan schuif je in 5 minuten de vieze borden de vaatwasser in. Ik zie dat niet als zo'n enorm ding. Voor Cotton is het kennelijk de reden waarom ze niet op vakantie gaat, dát vind ik apart.


Eindschoonmaak kost echt geen tientje, vaak een 50 euro. Vaatwasser is echt niet aanwezig in elk huisje, volgens mij hebben wij er ook geen in, en dat interesseert mij dan weer geen zier, voor 2 personen afwas is toch zo klaar.
En ik eet vaker in het appartement dan ergens anders hoor, het groeit me niet op de rug. Dus als je geen zin hebt dat dat er allemaal bij komt net als thuis kan ik me prima voorstellen dat cotton thuis blijft.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem125

Bericht 18 Aug 2014 16:31

Re: Hoe vaak ga jij op vakantie?

Haha, ok dan, wat een verbolgen reacties. Gaat het verder allemaal wel goed? Klinkt een beetje alsof jullie toe zijn aan vakantie. Al hoeft dat natuurlijk niet in een huisje, blijven we gezellig allemaal thuis.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Aug 2014 16:33

Re: Hoe vaak ga jij op vakantie?

Ik ben toe aan een Burgemeester die jou eens een rotschop richting Viva geeft.
<<

Anoniem114

Bericht 18 Aug 2014 16:40

Re: Hoe vaak ga jij op vakantie?

Cotton schreef:Ik ben toe aan een Burgemeester die jou eens een rotschop richting Viva geeft.


Nou ja Cotton. Doe 's normaal man. Wat hebben die arme lui van Viva jou aangedaan dat je ze Nougat gunt?
<<

Anoniem185

Bericht 18 Aug 2014 16:40

Re: Hoe vaak ga jij op vakantie?

Nougat schreef:Haha, ok dan, wat een verbolgen reacties. Gaat het verder allemaal wel goed? Klinkt een beetje alsof jullie toe zijn aan vakantie. Al hoeft dat natuurlijk niet in een huisje, blijven we gezellig allemaal thuis.
Dit is ook écht weer zo'n typische achterbakse reactie die jou tot de meest uitgekotste persoon van dit forum maakt.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 18 Aug 2014 16:41

Re: Hoe vaak ga jij op vakantie?

Lampenkapje schreef:
Nougat schreef:Haha, ok dan, wat een verbolgen reacties. Gaat het verder allemaal wel goed? Klinkt een beetje alsof jullie toe zijn aan vakantie. Al hoeft dat natuurlijk niet in een huisje, blijven we gezellig allemaal thuis.
Dit is ook écht weer zo'n typische achterbakse reactie die jou tot de meest uitgekotste persoon van dit forum maakt.


Inderdaad. Schijnheiligheid ten top.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem304

Bericht 18 Aug 2014 16:43

Re: Hoe vaak ga jij op vakantie?

Snooki schreef:
Cotton schreef:Ik ben toe aan een Burgemeester die jou eens een rotschop richting Viva geeft.


Nou ja Cotton. Doe 's normaal man. Wat hebben die arme lui van Viva jou aangedaan dat je ze Nougat gunt?

Ze hebben daar meer van dat soort snoep.
<<

Anoniem185

Bericht 18 Aug 2014 16:45

Re: Hoe vaak ga jij op vakantie?

Cotton schreef:
Snooki schreef:
Cotton schreef:Ik ben toe aan een Burgemeester die jou eens een rotschop richting Viva geeft.


Nou ja Cotton. Doe 's normaal man. Wat hebben die arme lui van Viva jou aangedaan dat je ze Nougat gunt?

Ze hebben daar meer van dat soort snoep.
Engelse drop, of zure matten?
<<

Anoniem125

Bericht 18 Aug 2014 16:45

Re: Hoe vaak ga jij op vakantie?

Ik vind jullie reacties eerlijk gezegd heftiger dan de mijne. 'Achterbaks, schijnheilig, uitgekotst persoon', dat soort benamingen/scheldwoorden vind ik echt veel te ver gaan.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 18 Aug 2014 16:47

Re: Hoe vaak ga jij op vakantie?

Dan zijn die reacties misschien duidelijker, maar andersom worden dat soort steken tussen de regels door gegeven.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem114

Bericht 18 Aug 2014 16:50

Re: Hoe vaak ga jij op vakantie?

Nougat schreef:Ik vind jullie reacties eerlijk gezegd heftiger dan de mijne. 'Achterbaks, schijnheilig, uitgekotst persoon', dat soort benamingen/scheldwoorden vind ik echt veel te ver gaan.


Ja maar als we je stom noemen, dan komt 't niet aan vanwege die reusachtige plaat voor je kop. Wat moeten we anders?
<<

Anoniem125

Bericht 18 Aug 2014 16:53

Re: Hoe vaak ga jij op vakantie?

Ik trek me verder terug uit dit topic. Heb totaal geen zin in dit kinderachtige gedoe. Zal het ook even staffen, want sommige reacties gaan tegen de forumregels in. Erg vervelend.
<<

Anoniem185

Bericht 18 Aug 2014 16:54

Re: Hoe vaak ga jij op vakantie?

Om jou eens flink uit te schelden wil ik best een 'waarschuwing' riskeren. Een ban schijn je hier toch niet zo snel te krijgen.
<<

Anoniem185

Bericht 18 Aug 2014 16:55

Re: Hoe vaak ga jij op vakantie?

Snooki schreef:
Nougat schreef:Ik vind jullie reacties eerlijk gezegd heftiger dan de mijne. 'Achterbaks, schijnheilig, uitgekotst persoon', dat soort benamingen/scheldwoorden vind ik echt veel te ver gaan.


Ja maar als we je stom noemen, dan komt 't niet aan vanwege die reusachtige plaat voor je kop. Wat moeten we anders?
'Vind ik leuk!'.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 18 Aug 2014 16:55

Re: Hoe vaak ga jij op vakantie?

Nougat schreef:Ik trek me verder terug uit dit topic. Heb totaal geen zin in dit kinderachtige gedoe. Zal het ook even staffen, want sommige reacties gaan tegen de forumregels in. Erg vervelend.



:12: :palm: :thumbdown: :laughcry:
04-2014
10-2015
<<

Anoniem114

Bericht 18 Aug 2014 16:58

Re: Hoe vaak ga jij op vakantie?

Nougat schreef:Ik trek me verder terug uit dit topic. Heb totaal geen zin in dit kinderachtige gedoe. Zal het ook even staffen, want sommige reacties gaan tegen de forumregels in. Erg vervelend.


Hè wat kinderachtig. Flauw.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 18 Aug 2014 18:07

Re: Hoe vaak ga jij op vakantie?

Ik geloof dat hier iemand alleen wil lezen wat ze wil lezen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Sheels

Noob

Berichten: 48

Geregistreerd: 06 Sep 2013 11:52

Bericht 18 Aug 2014 18:10

Re: Hoe vaak ga jij op vakantie?

Ik ga een of twee keer per jaar op vakantie.
Ik vind het leuk om een reis buiten Europa te maken, voor twee of drie weken.
Hier moet ik wel het hele jaar voor sparen.
Als ik geld over heb vind ik het fijn nog een weekje naar de zon te gaan, maar moeilijk om mensen te vinden die mee willen.
Een keer per jaar vakantie heb ik voor mijn gevoel wel echt nodig om even te ontspannen en er weer een jaar tegen aan te kunnen.

Ik heb met vakanties trouwens hetzelfde gevoel als op festivals, de gezelligheid en niets moeten/geen verplichtingen sfeertje.
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers