Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Slaapkussen advies, waar?

<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 15 Aug 2014 18:51

Slaapkussen advies, waar?

Ik ben nu aan kussen 3 bezig en dat ding is geen haar beter dan de vorige kussens. Ik slaap op mijn buik, hoe hard ik ook probeer anders te slapen. Ik word tegenwoordig niet uitgerust wakker, heb pijn in mijn nek en ik ben dus gewoon niet tevreden.

Oftewel, ik wil goed advies inwinnen. De laatste kussen hebben we wel bij een beddenwinkel, maar dat was een kleine winkel met stuntprijsproducten.

Dus, waar kun je écht goed advies inwinnen? Een winkel in Rotterdam e.o. zou fijn zijn. Een winkelnaam van een keten ofzo, ook.
L2014 & H2017
<<

Anoniem162

Bericht 15 Aug 2014 18:54

Re: Slaapkussen advies, waar?

Mijn schoonzus heeft een tempur kussen, speciale vorm voor buikslapers. Ze mocht eerst een kussen uitproberen, als het niet beviel mocht ze een andere proberen.
<<

Anoniem88

Bericht 15 Aug 2014 18:56

Re: Slaapkussen advies, waar?

Meestal bij een lokale beddenspeciaalzaak, niet bij zo'n keten. Ik weet in mijn woonplaats wel een hele goede maar daar met je denk ik wel zo'n drie kwartier voor rijden :wink:
<<

Anoniem122

Bericht 15 Aug 2014 18:57

Re: Slaapkussen advies, waar?

Ik wilde ook Tempur aanraden. Ze hebben een winkel in Alexandrium. Wel prijzige kussens, lopen op tot 170 euro..

Verder is het heel persoonlijk.. Denk dat je er weinig goed advies over kan krijgen, omdat het zo persoonlijk is. Het is echt een kwestie van uit proberen.
Soms hebben fysiotherapeuten of oefentherapeuten ook wel kussens om uit te proberen.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 15 Aug 2014 19:28

Re: Slaapkussen advies, waar?

Toevallig is mijn fysio volgende week terug van vakantie, gelijk maar een afspraak maken en praten. En anders misschien toch maar Tempur. Of M-line?
L2014 & H2017
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Aug 2014 19:30

Re: Slaapkussen advies, waar?

zou naar een beddenspeciaalzaak gaan voor goed advies. Een kussen kopen is zoiets moeilijks. Heb ook meerdere gekocht voor ik eindelijk een goede had. Heb nu 1 die dan naar je eigen hoofd vormt
Afbeelding
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 15 Aug 2014 19:46

Re: Slaapkussen advies, waar?

Ik heb een half jaar geleden ongeveer een kussen besteld, waar precies weet ik niet meer maar het was een therapeutisch kussen, volgens mij heette hij zo. In ieder geval met een soort veren aan de binnenkant zodat je goed recht ligt. Hij was €49,95, wel aan de prijs maar ik heb nog nooit zo'n fijn kussen gehad! Ik had ook altijd last van mijn nek maar dat is met deze echt weg, heel fijn :thumbup:
Wat als het lukt
<<

Anoniem273

Bericht 15 Aug 2014 20:24

Re: Slaapkussen advies, waar?

Wij hebben allebei zo'n schuimkussen van Lidl en ik heb nooit meer een zere nek. Echt heerlijk! En kostte maar €9,95 :)
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 16 Aug 2014 00:31

Re: Slaapkussen advies, waar?

Ik heb sinds kort een traagschuimkussen van Wellpur van de Jysk. Ik heb al jarenlang last van mijn nek en tot nu toe moet ik zeggen dat ik wakker wordt zonder pijn. Het kussen was in de aanbieding van 70,- voor 35,- . Mijn nekpijn is nog niet weg maar het begin is er! (wakker worden zonder pijn). Waar je echt advies in kunt winnen, weet ik niet, sorry maar traagschuim is voor mij volgens mij wel een goede stap in de richting voor een leven/wakker worden zonder pijn in mijn nek!
Afbeelding
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 16 Aug 2014 08:38

Re: Slaapkussen advies, waar?

Ik heb een buikslaap kussen van de Ikea, voor mij is het vooral belangrijk dat het een dun kussen is, anders lig ik met mijn nek geknakt en krijg ik daar last van, ik sliep vroeger ook vaak zonder kussen zelfs.
Overigens nu ik zwanger ben is het echt waardeloos om een buikslaper te zijn!
25-11-2014 & 09-06-2017

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers