Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar haal jij je informatie vandaan?

<<

Anoniem16

Bericht 15 Sep 2013 09:18

Re: Waar haal jij je informatie vandaan?

Caroow; wanneer er geen complicaties zijn sta jij een paar uur na de bevalling alweer buiten hoor.
<<

Anoniem16

Bericht 15 Sep 2013 09:20

Re: Waar haal jij je informatie vandaan?

M-G schreef:
Twellie en Caroow: dat leek mij ook fantastisch: lekker verwend worden en zelf niets te hoeven doen maar toen het zover was... ik weet niet waarom (ik ben en wil niet graag afhankelijk (zijn), denk ik. Ik kon er niet van genieten, ik vond het verschrikkelijk dat een onbekende in mijn eigen huis mij eten kwam brengen, drinken in schonk... Hopelijk kan ik daar bij een eventuele tweede wel meer "gebruik" van maken en van genieten. Lijkt mij heerlijk om even niets te hoeven doen maar toen het zover was, dacht ik laat mij dat maar doen.


Dit had ik idd ook, ik vond het vreselijk om iemand anders mijn was te laten doen. Ik voelde me vreselijk bezwaard. Ik had liever dat ze gezellig wat met ons kletsten als dat ze ging wassen, dat kon ik zelf ook wel.

Het scheelde dat bij nmr twee we dezelfde kraamhulp hadden die wist hoe ik ben.
<<

Anoniem6

Bericht 15 Sep 2013 09:34

Re: Waar haal jij je informatie vandaan?

mzcharlotte schreef:Penelope, welk boek heb je over vaccinaties? Ik ben daar ook in geinteresseerd, maar ik ben eigenlijk te energieloos om dikke pillen en zware stof te lezen.


Vaccinaties doorgeprikt. Het is niet zo'n dik boek en volgens mij leest het wel makkelijk. Heb pas een paar pagina's gelezen.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 15 Sep 2013 09:42

Re: Waar haal jij je informatie vandaan?

Bedankt voor al jullie reacties!
Goed om te lezen dat jullie veel op gevoel doen. Soms denk ik echt dat ik een sukkel ben omdat ik niks 'weet' en jullie alles haha. Moet meer op m'n gevoel gaan vertrouwen.
De websites en fora die jullie noemden ga ik eens goed bekijken!
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers