Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sprookjeswonderland of Plopsa coevorden

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 15 Aug 2014 17:51

Re: Sprookjeswonderland of Plopsa coevorden

Volgens mij verschilt het per attractie, voor de ene moet je langer zijn dan voor de andere. Maar als je nog heel klein bent betaal je ook minder of niks. De attracties waar je als kleintje nog niet in mag zijn voor een tweejarige ook nog niet echt leuk. Toen Yrsa twee was vond ze vooral de Bumbaspeeltuin leuk, de kikkertjes, de grote draaimolen, ze ging toen volgens mij ook al van de hoge glijbaan met papa samen. Er is nu ook een heel buitengedeelte, dat is ook erg leuk, en grotendeels wel geschikt voor kleintjes.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Amaryllis

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 519

Geregistreerd: 16 Okt 2013 13:10

Bericht 15 Aug 2014 18:00

Re: Sprookjeswonderland of Plopsa coevorden

Absoluut sprookjeswonderland. Helemaal met 2 jaar.
Ze kunnen overal in en er is veel te zien en te doen.
Wij willen ook nog een keer heen dit jaar.

Ik vond plopsaland ook wel leuk maar ook erg duur.
Bijvoorbeeld eten en drinken is in sprookjeswonderland gewoon snackbar prijs.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 15 Aug 2014 18:06

Re: Sprookjeswonderland of Plopsa coevorden

Mocht je toch voor Plopsa Indoor Coevorden willen gaan (ik ken dat andere niet, dus daar heb ik geen mening over), dan zou ik kaartjes bestellen via internet, dat scheelt enorm in de prijs. Wij zijn vandaag naar Plopsa geweest en we hadden kaartjes via www.dagtickets.nl, dan zijn ze 12,25 per stuk in plaats van 18,25. Een kind van twee mag waarschijnlijk nog tegen gereduceerd tarief of zelfs gratis als hij erg klein is.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 15 Aug 2014 18:35

Re: Sprookjeswonderland of Plopsa coevorden

Bedankt voor de tip susan! Ik denk dat de kans groot is dat we naar plopsaland gaan.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 15 Aug 2014 18:43

Re: Sprookjeswonderland of Plopsa coevorden

Ik vind de site van sprookjeswonderland niet zo praktisch. Maar wat moet ik me er precies bij voorstellen?
Heb je er zoiets als in de Efteling, een bos ofzo met sprookjesthema's? En wat voor een attracties oid zijn daar te vinden?
<<

Anoniem112

Bericht 15 Aug 2014 18:50

Re: Sprookjeswonderland of Plopsa coevorden

Clapperdie wij zijn pas nog in de panne geweest en dat is echt ontzettend leuk!
Ik ga er graag nog eens heen, zo leuk!

Op internet kun je vaak kaartjes kopen met korting, hadden wij toen ook gedaan!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers