Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke tablet?

<<

Anoniem65

Bericht 14 Aug 2014 11:03

Welke tablet?

Wij willen graag een tablet, voornamelijk om Netflix op te kijken. Dus hij moet denk ik een goede videokaart hebben? En de tablet moet niet te klein zijn. Wat voor iets hebben jullie? Waar moeten we op letten? We hebben nog nooit een tablet gehad.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Aug 2014 11:08

Re: Welke tablet?

Ik heb sinds kort de Samsung Galaxy Tab 4, bevalt me goed en ik kijk er prima Netflix op! Verder heb ik er weinig verstand van :P
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 14 Aug 2014 11:10

Re: Welke tablet?

Iedere tablet van de bekende merken die op dit moment op de markt zijn hebben zijn goed. Netflix kan je op iedere Samsung Tab en iPad perfect kijken. Wat dat betreft hoef je alleen te kijken naar het formaat en de opslagcapaciteit.

Ik heb een iPad en daar ben ik heel blij mee.

Persoonlijk zou ik wel investeren in een tablet van een goed en bekend merk. Die 'merkloze'tablets van onder €100 zijn over het algemeen niet de beste, sommige hebben geen eens een fatsoenlijk besturingssysteem.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Aug 2014 11:20

Re: Welke tablet?

Ja, ik wilde eerst zo'n goedkope nemen, maar ben toch blij dat ik nu deze heb (die me alsnog maar 104 euro gekost heeft :cheering:)!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 14 Aug 2014 11:27

Re: Welke tablet?

Ja, mijn moeder heeft vorig jaar van ons een tablet gehad met een Samsung geld terug actie. Heb toen ook maar €80 betaald. :D
<<

Anoniem64

Bericht 14 Aug 2014 11:39

Re: Welke tablet?

Wij hebben sinds een paar weken een Samsung tab 4. Erg fijn. Hiervoor een Viewpia maar dan merk je nu echt verschil.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers