Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschaps topic - tot 12 weken #2

<<

Anoniem112

Bericht 25 Aug 2014 07:24

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken #2

Bay, mooie test, gefeliciteerd!!


Meiden ik heb de 12 weken bereikt dus ik verhuis naar t andere topic! Hopelijk volgen jullie ook snel!
<<

Anoniem125

Bericht 25 Aug 2014 07:28

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken #2

Bay, wat een duidelijke test al! Gefeliciteerd!
<<

Sophie

Kwebbel

Berichten: 332

Geregistreerd: 14 Mei 2014 14:52

Bericht 25 Aug 2014 08:47

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken #2

Hier ook mijn tests:

Een dag voor NOD:

Afbeelding

Op NOD:

Afbeelding

En gisteren:

Afbeelding

:love: :cheering:
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 25 Aug 2014 08:50

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken #2

Gefeliciteerd lieve Sophie en Bay!

Ik verhuis bij deze ook naar het andere topic, zie jullie daar hopen ook allemaal weer :)
<<

Anoniem160

Bericht 25 Aug 2014 09:33

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken #2

Duidelijke testen, Sophie! Leuk ook dat we zo goed als gelijk oplopen :D
<<

Anoniem199

Bericht 25 Aug 2014 10:39

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken #2

Bay, gefeliciteerd! Mooie test idd :) En die van Sophie ook...Heb geen foto gemaakt van mn testen, was misschien wel leuk geweest. Maar ik was zo overdondert dat ik er niet aan gedacht heb.

Bij mij begint de misselijkheid nu wel echt te komen. Gelukkig nog niet overgegeven en hoopt dat dat zo blijft. Verder erg moe en nog steeds de hele dag door zo'n zeurderig gevoel in de buik, pffff wordt er niet goed van. Als dit allemaal voorbij is hoop ik eindelijk op de roze wolk terecht te komen haha. Ben nu 6 weken en 5 dagen zwanger denk ik. Morgen over twee weken heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige. En dan twee weken en 1 dag erna de termijnecho. Nog even geduld dus :thumbdown:

Edit: mn buik wordt trouwens ook al iets duidelijker zichtbaar. Had altijd wel een beetje een buikje, maar die groeit nu wel. Geen strakke shirtjes meer voor mij dus ;)
<<

Anoniem125

Bericht 25 Aug 2014 12:49

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken #2

Kan je buik al zo vroeg in de zwangerschap dikker worden dan? Ik dacht dat dit op z'n vroegst pas met 10/11 weken begon?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 25 Aug 2014 12:52

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken #2

Nougat, bij mij kon je het ook al bijna gelijk zien. Had een platte buik voor de zwangerschap maar er zat al snel een bobbel.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem199

Bericht 25 Aug 2014 14:49

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken #2

Zijn voornamelijk de darmen toch die daar voor zorgen? Het is echt nog geen zwangere buik hoor, meer dat ik iets ben aangekomen.
<<

Anoniem112

Bericht 25 Aug 2014 16:17

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken #2

Nougat, mijn baarmoeder ligt vrij ver naar voren gekanteld dus zie je t sneller en daarbij is mijn buik opgezet door mijn vreselijk luie darmen....
<<

Anoniem199

Bericht 29 Aug 2014 09:02

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken #2

Nou, de eerste keer overgeven tijdens de zwangerschap is een feit. Werd vanmorgen vroeg wakker met enorme honger, dus ik naar beneden om een crackertje te eten. Die kwam er een uur later weer uit. Daarna wel weer honger dus maar weer gegeten. Loop er nu echt als een zombie bij. Wel jammer dat er ook nog eens een druk weekend voor de deur staat. Gaat nu wel iets beter, heb maar een flesje cola gehaald. Hou helemaal niet van cola, maar kleine slokjes helpen wel een beetje. Ben de hele week al beroerd en moet echt blijven eten, ook al heb ik er geen zin in. Kom er gelukkig niet echt van aan, dat scheelt weer.
<<

Anoniem92

Bericht 29 Aug 2014 09:11

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken #2

Nens, je zou gemberpillen vd natuurwinkel kunnen proberen tegen misselijkheid. Volledig natuurlijk, ontzettend vies, maar bij haalde het zeker de scherpe randjes eraf.
<<

Anoniem199

Bericht 29 Aug 2014 09:21

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken #2

Dat kan ik wel eens proberen. Thanks voor de tip! Ga morgen gelijk even kijken. Heb vanmorgen maar een paracetamol genomen, maar dat wil ik niet te vaak doen.
<<

Anoniem125

Bericht 29 Aug 2014 09:21

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken #2

Mijn buik ik 's avonds wel opgezet, maar nog geen buikje hier verder. Volgens mij is die buik geen buik van zwangerschap, dat kan nog niet, maar wel kunnen je darmen lastig doen.
<<

Anoniem104

Bericht 29 Aug 2014 09:37

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken #2

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 30 Sep 2014 15:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem199

Bericht 29 Aug 2014 10:49

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken #2

Het zijn ook echt mn darmen. Vooral 's avonds is mn buik goed opgezet. Gelukkig nu niet zo misselijk meer. Morgen doe ik mee met een meerkamp, hopelijk dan ook niet zoveel last.
<<

Anoniem160

Bericht 29 Aug 2014 16:49

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken #2

Even ego: ik heb al de hele dag buikpijn en ik weet niet zeker of het nu wel mijn darmen zijn. Ben zo bang. Was er net bij het naar het toilet gaan van overtuigd dat ik bloed zou verliezen, dat is gelukkig niet het geval. Jeetje wat haat ik dit gevoel van onzekerheid.
<<

Nosa

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 885

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:47

Bericht 29 Aug 2014 17:12

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken #2

Oh bay wat naar. En het vervelende is dat je niet meer kan doen dan afwachten. Hopelijk blijft het gewoon goed gaan. En wat buikpijn is wel normaal aan het begin van de zwangerschap. Zijn het heftige krampen?
2010 2012 2015 2017
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1028

Geregistreerd: 08 Dec 2013 13:23

Bericht 29 Aug 2014 17:28

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken #2

Wat vervelend Bay! Kan mij voorstellen dat de buikpijn je onzeker maakt, maar het hoeft niets te betekenen hè. Ik heb tot de 16e week van mijn zwangerschap erg veel buikpijn gehad, zo erg dat ik ook meerdere keren heb gedacht dat het wel mis moest zijn (gelukkig was dat niet het geval). Die eerste weken blijven gewoon heel spannend, dus ik snap heel goed dat je je zorgen maakt. Ik hoop voor je dat het wat afzakt!
<<

Anoniem160

Bericht 29 Aug 2014 20:33

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken #2

Bedankt voor jullie reacties. De buikpijn is gelukkig gezakt en ik ben weer wat rustiger. Nu voeten omhoog en een avondje rustig op de bank, dat doet me vast goed.
<<

Sophie

Kwebbel

Berichten: 332

Geregistreerd: 14 Mei 2014 14:52

Bericht 29 Aug 2014 21:00

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken #2

Wat naar Bay! Ik heb ook regelmatig krampjes hoor, maar verlies gelukkig ook geen bloed. Gisteravond nog een test gedaan en die knalde! Ik moet vaker naar het toilet en mijn borsten zijn al iets groter en mijn tepels zijn gevoelig. Voor de rest voel ik me prima.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 29 Aug 2014 21:09

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken #2

Uh... natuurlijk is het een buikje van de zwangerschap.. Klachten met darmen en daardoor een opgezette buik is toch een van de klachtjes van een ZWANGERSCHAP? Het is dan wel geen baby buik, maar wel iets dat bij de zwangerschap hoort..
En de ene toont sneller dan de ander, zeker als het het 'zoveelste' kindje is.
<<

Anoniem199

Bericht 01 Sep 2014 11:13

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken #2

Bay, ik had ook heel veel krampen toen ik het net wist en werd er heel erg onzeker door. De krampen zijn sinds vorige week een stuk minder, maar heb er wel misselijkheid voor in de plaats gekregen. En mn borsten zijn ook best gegroeid en gevoelig. Volgende week dinsdag het intakegesprek bij de verloskundige. Zal wel niet gelijk een echo krijgen, voor 24 september staat er namelijk al een termijnecho gepland.
<<

Anoniem280

Bericht 01 Sep 2014 11:35

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken #2

Er zit natuurlijk ook verschil in als je nu 1 of meerdere kindjes verwacht, ik had wel al een klein buikje met 6 weken. Maar toen wisten we nog niet dat het er 2 zijn, maar had wel degelijk een lichte bolling door darmen en baarmoeder.
<<

Anoniem160

Bericht 01 Sep 2014 12:10

Re: Zwangerschaps topic - tot 12 weken #2

Nens, vandaag is het weer rustig. Hopelijk blijft dat zo. Ik ga over een uurtje de verloskundige bellen voor een afspraak. Mijn man vroeg me al wanneer ik zou gaan bellen, hij wil ook graag zekerheid.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers