Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeautips 4 jaar

<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 12 Aug 2014 20:57

Cadeautips 4 jaar

Help. Ik ben inspiratieloos. Over 2,5 week wordt N. 4 jaar. Uiteraard vieren we dit met een leuk feestje. Af en toe vraagt iemand mij of ze wensen heeft voor haar verjaardag. Eerlijk.. ik heb geen idee! Van ons krijgt ze een digitale fotocamera, daar gaan we haar erg blij mee maken. Maar verder weet ik het echt niet. Voor zowel cadeaus van de opa's en oma's (+/- €50,-) als van de overige visite (tussen de €5,- en €15,- bijvoorbeeld).

Broodtrommels en bekers voor school hebben we al. Een leuke rugzak/schooltas heeft ze al. Accessoires voor de fotocamera die ze krijgt zijn niet nodig, die zitten erbij. Ze is niet altijd een typisch meisje-meisje, dus prinsessendingen en poppenspullen vallen af. Knutselspullen hebben we genoeg, evenals klei. We hebben geen tuin, buitenspeelgoed heeft ze dus niks aan.

Wat kreeg jullie kind met zijn/haar vierde verjaardag? Of iemand nog andere leuke tips?
<<

Anoniem74

Bericht 12 Aug 2014 21:06

Re: Cadeautips 4 jaar

Verkleedkleren
Gezelschapsspel
Abbo op iets
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 12 Aug 2014 21:07

Re: Cadeautips 4 jaar

J. krijgt in elk geval een K3 dekbedovertrek, een K3 cd en een K3 vriendenboekje.

Verder zijn wij ook inspiratieloos, dus ik lees mee.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 12 Aug 2014 21:08

Re: Cadeautips 4 jaar

Iets van playmobile (dierentuin, camping, disco etc bijvoorbeeld)
Lego (friends) of een basisdoos zodat ze zelf van alles kan bouwen. Je hebt die geloof ik tegenwoordig ook in een versie met roze stenen erbij.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 12 Aug 2014 21:08

Re: Cadeautips 4 jaar

Tiptoi, Miniloco, leuke verkleedspullen, spelletjes
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 12 Aug 2014 21:09

Re: Cadeautips 4 jaar

Spelletjes, voorleesboek, iets van een tegoedbon van de ijssalon, kaartje voor een voorstelling (?). Een ring vond ik vroeger ook super leuk en interessant om te krijgen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 12 Aug 2014 21:11

Re: Cadeautips 4 jaar

Yrsa kreeg vorig jaar de camping van Playmobil, daar wordt nog veel mee gespeeld. Ze kreeg de camping van mijn ouders, van de visite wat aanvullende setjes zoals de auto en de caravan. Er is nu ook een kermis van Playmobil, die vind ik ook erg gaaf, en het winkelcentrum. Wij hebben er jammer genoeg niet zoveel plek meer voor omdat ze er al heel veel van heeft.

Dit jaar krijgt Yrsa een verkleedkist met verschillende prinsessenjurken (Elsa, Anna, Belle, Rapunzel, et cetera) plus nog wat accessoires. Aan de visite zal ik dan misschien ook aanvullingen vragen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 12 Aug 2014 21:18

Re: Cadeautips 4 jaar

Wat wil ze zelf graag hebben?
Bij mijn dochter wisten we afgelopen jaar ook niet wat we haar konden geven, maar zelf wist ze het wel.
Ze wilde heel graag hakschoenen en een gitaar.
Ze heeft van ons dus spaanse hakschoenen gehad en een roze gitaar. Een microfoon wilde ze ook graag, die heeft ze van haar tante gehad.
En verdere ideeen:
- vriendenboekje
- spel (halli galli/Prinses/kwartet/vier op een rij)
- cd speler (Y. krijgt voor sinterklaas of haar verjaardag dit jaar een roze cd-speler voor op haar kamer).
- make up pop
- kaptafeltje
<<

Anoniem127

Bericht 12 Aug 2014 21:34

Re: Cadeautips 4 jaar

Heeft je dochter al loombandjes?

En verder inderdaad verkleedkleren.

Oh ja, ze speelt nu ook heel veel met een leuk boek: welkom in mamoko. Dat is een prentenboek. Op elke twee pagina's is een situatie getekend en op de volgende twee gaat het 'verhaal' verder. Alleen prenten, geen tekst. Er lopen allerlei verhaallijnen door elkaar: er is een detective op zoek naar iets, een jongetje valt van de fiets en wordt dan geholpen, iemand rent uit zijn huis en uiteindelijk blijkt het een brandweerman te zijn op weg naar de kazerne om vervolgens een brand te blussen, een ballon vliegt uit iemands hand om vervolgens steeds weer in het verhaal op te duiken enzovoorts. Dochter kan er eindeloos in kijken om nieuwe verhaallijnen te ontdekken. Er zijn nog veel meer van dit soort boeken.
<<

Anoniem331

Bericht 12 Aug 2014 21:36

Re: Cadeautips 4 jaar

Liadan schreef:Wat wil ze zelf graag hebben?
Bij mijn dochter wisten we afgelopen jaar ook niet wat we haar konden geven, maar zelf wist ze het wel.
Ze wilde heel graag hakschoenen en een gitaar.
Ze heeft van ons dus spaanse hakschoenen gehad en een roze gitaar. Een microfoon wilde ze ook graag, die heeft ze van haar tante gehad.
En verdere ideeen:
- vriendenboekje
- spel (halli galli/Prinses/kwartet/vier op een rij)
- cd speler (Y. krijgt voor sinterklaas of haar verjaardag dit jaar een roze cd-speler voor op haar kamer).
- make up pop
- kaptafeltje



Halli galli is zo leuk! Maar zo niet aan te bevelen als je kinderen hebt die slecht tegen hun verlies kunnen. :palm:
<<

Anoniem151

Bericht 12 Aug 2014 21:37

Re: Cadeautips 4 jaar

Een tegoedbon voor een dagje dierentuin/zwembad/pretpark oid?
<<

Anoniem 82

Bericht 12 Aug 2014 21:45

Re: Cadeautips 4 jaar

Ik lees vast mee, het huis ontploft hier zowat want ze heeft onderhand alles al..

Wij willen twee daagjes Disneyland met haar doen (had ik al bedacht toen ik nog zwanger was haha) en nog kijken voor een cadeau van de disneyprinsessen. Wat ik tot nu toe kan bedenken om te vragen:
Geld voor op de spaarrekening (beetje saai, maar voor de afwisseling toch ook wel welkom)
Een mooi strandlaken met bijv de disneyprincessen of K3 erop, want we zwemmen regelmatig
Een dekbedovertrek van de disneyprinsessen
Een leuk zilveren ringetje
Een cd van K3
Een dvd van disney
Eventueel een nieuw gympak als de oude tegen die tijd te klein zal worden

Verder moet ik het nog verzinnen en ik ga het ook nog aan A zelf vragen. Al komen bovenstaande ideeën al deels van haarzelf af.
<<

Mama29

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:36

Bericht 12 Aug 2014 21:46

Re: Cadeautips 4 jaar

Susan schreef:
Dit jaar krijgt Yrsa een verkleedkist met verschillende prinsessenjurken (Elsa, Anna, Belle, Rapunzel, et cetera) plus nog wat accessoires. Aan de visite zal ik dan misschien ook aanvullingen vragen.


Mag ik vragen waar je zoiets vind?? Lijkt me namelijk ook wel wat voor mijn dochter :D
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 12 Aug 2014 21:54

Re: Cadeautips 4 jaar

Mama29 schreef:
Susan schreef:
Dit jaar krijgt Yrsa een verkleedkist met verschillende prinsessenjurken (Elsa, Anna, Belle, Rapunzel, et cetera) plus nog wat accessoires. Aan de visite zal ik dan misschien ook aanvullingen vragen.


Mag ik vragen waar je zoiets vind?? Lijkt me namelijk ook wel wat voor mijn dochter :D


Ik heb het eerlijk gezegd pas net bedacht, maar ik heb al aardig wat jurken gezien op Aliexpress.com, daar zijn ze niet echt duur. De verkleedkist zelf haal ik denk ik gewoon bij Xenos of Action of een soortgelijke winkel. Misschien wel een mooie tiara van Accessorize en nog wat mooie spulletjes die overal vandaan kunnen komen. Bij H&M hebben ze ook vaak wel leuke verkleedkleren, en ze heeft een heel mooie verkleedjurk van een winkel bij ons in de stad, daar zal ik ook weer kijken. Dus gewoon een beetje rondkijken en spullen bij elkaar verzamelen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem171

Bericht 12 Aug 2014 21:59

Re: Cadeautips 4 jaar

Spelletje Kroko loko
Playmobil
Lego
Schminck
Kinetic sand
Lego voor meisjes
Barbie's
<<

Sjaak Trekhaak

Bericht 13 Aug 2014 09:19

Re: Cadeautips 4 jaar

Thije wordt volgende week ook vier. Hij krijgt een walkietalkie!
<<

Anoniem92

Bericht 13 Aug 2014 10:13

Re: Cadeautips 4 jaar

Puzzels?
<<

Anoniem97

Bericht 13 Aug 2014 10:25

Re: Cadeautips 4 jaar

Bordspellen
Kinetic sand
Iets van een step/trampoline/ skeelers/skateboard
Dagje uit/abbo op iets
Mooi voorleesboek
Lego
Smart games ( die kan ze zelf doen, leuke denk spellen zijn dat)
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 15 Aug 2014 11:20

Re: Cadeautips 4 jaar

Thanks voor het meedenken! Ze heeft al aardig wat van wat hier voorbij komt, maar er zitten nog wel wat leuke tips tussen.

Van mijn moeder krijgt ze nu het TipToi spel 'Mijn lichaam'. Van mijn opa en oma het TipToi boek 'Mijn grote wereldatlas'. Dat boerderijboek wat ze heeft van TipToi is nu veel te saai voor haar.

Ze is gek van Planes, heeft al een aantal van die vliegtuigjes, dus ik heb degenen die ze nog graag wil als tip gegeven aan iemand. Verder zijn doosjes Playmobil ook altijd wel goed. Ik ga ook een paar leuke gezelschapsspellen zoals Monopoly op haar lijstje zetten, evenals wat leerzame spellen m.b.t. lezen en rekenen.

Susan, leuk idee die verkleedkist! Lijkt me zo leuk als ze zo van verkleden en prinsessenjurken houdt.
Twellie, dat boek ga ik onthouden. Klinkt leuk!
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 15 Aug 2014 12:18

Re: Cadeautips 4 jaar

Pff.. hier hetzelfde probleem hoor. Kind wat al veeelll te veel heeft.

Hier gaan maar de barbie's op de wensenlijst voor de opa's en oma's, wat schooldingen (trommel, tas, beker), een abonnement op een tijdschrijft, ik verleng haar abo op de dierentuin weer. Verder heb ik wat verkleeddingen afgeroepen... Maar jeetje, ik vind het eigenlijk allemaal zonde van het geld, ze heeft echt al teveel...
Afbeelding

Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers