Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


dagje weg en kolven

<<

Anoniem106

Bericht 14 Sep 2013 06:31

dagje weg en kolven

Binnenkort ga ik met het gezin een dagje weg. Hartstikke leuk natuurlijk, maar ik kolf volledig. Hoe ga ik dat uberhaupt doen met het kolven en de voedingen? Ik zie op dit moment alleen nog maar beren op de weg...

Sorry voor de korte vraagstelling, ik kolf ook op dit moment :angel:
<<

Anoniem97

Bericht 14 Sep 2013 06:51

Re: dagje weg en kolven

Waar ga je heen?

Je kan tegenwoordig al op veel plekken kolven. Desnoods kan je in de auto met een doek ofzo erover kolven toch?
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 14 Sep 2013 08:19

Re: dagje weg en kolven

Enige nadeel van borstvoeding vond ik altijd. Als je weggaat zonder kind (en ik jouw geval dus ook met) dat je moet kolven. Je moet proberen yoch zoveel mogelijk je eigen tijden aan te houden en dan een plek zoeken. Ik heb t niet vaak hoeven doen gelukkig, maar had sowieso mijn electrische kolf niet mee. Heb t keer op toilet zitten doen, op een invalide toilet (mijn moeder stond buiten en zou kloppen als er echt een invalide naar het toilet moest, in de auto... 1keer op een beurs achter een kraampje op de grond gezeten van iemand die ik toevallig kende en 1 keer ook op n beurs in een doodlopende gang gewoon op de grond met een doek/sjaal.
Ik vond het altijd vervelend voor de anderen waar ik mee was, het voelde toch anders dan bv kolven onder werktijd. Maar lang leve de mobieltjes. Ik liet de rest verder gaan en belde dan wanneer ik klaar was en waar zij waren. Succes!
Afbeelding

Afbeelding
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 14 Sep 2013 08:24

Re: dagje weg en kolven

O ja, en je voeding zou ik of meteen geven, of ergrns koud laten zetten in bv een restaurant (ooit gedaan in bv sauna) maar ik gooide het eigenlijk altijd weg. Ik hrb nooit zoveel vertrouwen in van fie thermos dingen. Als ik er dan de hele dag mee had moeten sjouwen... bah. Ik spoelde het dus meestal gelijk door spoelbak.
Afbeelding

Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Hugo