Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke hippe positie kleding

<<

Anoniem112

Bericht 11 Aug 2014 18:51

Leuke hippe positie kleding

Na de vorige zwangerschap heb ik alles verkocht, dus ik moet opnieuw shoppen....
Mijn broeken irriteren mij al snel dus ik moet er nu toch echt aan geloven... Positie kleding.
Ik heb al wat rond gekeken maar ik vind echt niks echt leuk, vaak saai of tuttig en gewoon niet hip..

Wie helpt?
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 11 Aug 2014 19:34

Re: Leuke hippe positie kleding

H&M : veel tuttig, maar ook een leuke chino
Miss Etam valt ook wel mee qua tuttigheid op het moment vind ik
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 11 Aug 2014 19:39

Re: Leuke hippe positie kleding

Ik kon meestal goed bij Noppies slagen.
En mocht je in de buurt komen, in Breda zit daar een winkel van waar het volgens mijn nu (nog) sale is.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 11 Aug 2014 20:12

Re: Leuke hippe positie kleding

Mamalicious.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem147

Bericht 11 Aug 2014 20:51

Re: Leuke hippe positie kleding

ASOS Maternity. Love it.

Roep al jaren dat ik daar wil shoppen als ik zwanger ben.
<<

Mouette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 536

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:07

Bericht 11 Aug 2014 21:09

Re: Leuke hippe positie kleding

Wat Marni zegt inderdaad, ASOS Maternity. En verder heb ik nog wat basics gekocht bij H&M, niet per se uit de Maternity collectie maar bijvoorbeeld shirts die bedoeld waren als strak minijurkje. Die zaten heerlijk en heel mooi rond mijn buik.
Afbeelding
<<

Anoniem 63

Bericht 12 Aug 2014 06:22

Re: Leuke hippe positie kleding

Broeken heb ik van Esprit, H&M en ik geloof Mamalicious of zo'n ander babymerk. Heb gewoon van alles besteld via zalando :smile:. Gisteren nog een leuk jurkje van de H&M gehaald. Oh en de leggings van de H&M vind ik heel fijn. Verder heb ik nog geen zwangerschapsbovenkleding maar draag ik gewoon nog wat wijder en langer vallende kleding (bloesjes enzo) die ik toch al had. Al ga ik dat niet zo heel lang meer volhouden denk ik....
<<

Burgemeester Esmee

Bericht 12 Aug 2014 06:49

Re: Leuke hippe positie kleding

Wellicht vind je hier ook nog wat tips hippe-positiekleding-t9711.html?hilit=positie
<<

Anoniem92

Bericht 12 Aug 2014 07:45

Re: Leuke hippe positie kleding

Ik vind positiekleding vreselijk. Ik loop dan ook 9 maanden lang in een jeans (boyfriend jeans, en 2 skinnys van de h&m) en heb welgeteld 6 positieshirts. Waarvan er 2 van supermom zijn geloof ik, en 4 basic van de h&m.

Naast dat ik het niet mooi vind, vind ik het ook onwijs duur en weiger ik meer dan 25/30 euro uit te geven aan een shirt wat ik niet langer dan een paar maanden draag.

Wat ik trouwens bij mijn dochter deed, en nu weer, is gewoon oude wijdvallende kleding doordragen, maar ik had dan ook al veel kleding die bij mijn buik wijd valt.
<<

Anoniem112

Bericht 12 Aug 2014 08:03

Re: Leuke hippe positie kleding

Ah Marni super bedankt, allemaal leuke dingen, top, ik ga shoppen!

Ik geef wel liever wat meer uit aan leuke positie kleding tijdens mijn zwangerschappen zie ik er toch al niet zo geweldig uit en als ik dan ook nog eens kleding aan moet die ik niet mooi vind voel ik me helemaal zo'n slons...
Ik loop er liever een beetje hip bij dan, dat scheelt alweer! Haha!
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:49

Bericht 12 Aug 2014 08:04

Re: Leuke hippe positie kleding

Ik heb hetzelfde als wat Parel zegt, ik vind positiekleding erg prijzig, en qua kwaliteit niet in verhouding. Een tricotjurkje van mamalicious van 60 euro, vind ik qua prijs/kwaliteit verhouding geheel uit zijn verband getrokken.
ik heb 1 positiebroek en 3 shirts van de hm. Verder niks.

Ik combineer dus mijn normale kleding, ik draag veel leggings die ik onder mijn buik draag, erover heen een lange hemd of shirt en eventueel nog een rokje.
Hoe ik het ga doen met borstvoeding geven weet ik nog niet, want dat lijkt me met 'normale' kleding soms wat lastig.
Afbeelding
<<

Anoniem104

Bericht 12 Aug 2014 08:22

Re: Leuke hippe positie kleding

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 30 Sep 2014 13:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem92

Bericht 12 Aug 2014 08:46

Re: Leuke hippe positie kleding

Annemijn schreef:Ah Marni super bedankt, allemaal leuke dingen, top, ik ga shoppen!

Ik geef wel liever wat meer uit aan leuke positie kleding tijdens mijn zwangerschappen zie ik er toch al niet zo geweldig uit en als ik dan ook nog eens kleding aan moet die ik niet mooi vind voel ik me helemaal zo'n slons...
Ik loop er liever een beetje hip bij dan, dat scheelt alweer! Haha!


Dat herken ik hoor! Maar ik vind zwanger zijn sowieso totaal niet tof (sorry) dus ik ben echt in overlevingsmodus.
Dus zorg ik maar dat L er stralend bij loopt, evenals baby straks, dan kom ik daarna wel weer ;-)
<<

Anoniem112

Bericht 12 Aug 2014 08:57

Re: Leuke hippe positie kleding

Parel schreef:
Annemijn schreef:Ah Marni super bedankt, allemaal leuke dingen, top, ik ga shoppen!

Ik geef wel liever wat meer uit aan leuke positie kleding tijdens mijn zwangerschappen zie ik er toch al niet zo geweldig uit en als ik dan ook nog eens kleding aan moet die ik niet mooi vind voel ik me helemaal zo'n slons...
Ik loop er liever een beetje hip bij dan, dat scheelt alweer! Haha!


Dat herken ik hoor! Maar ik vind zwanger zijn sowieso totaal niet tof (sorry) dus ik ben echt in overlevingsmodus.
Dus zorg ik maar dat L er stralend bij loopt, evenals baby straks, dan kom ik daarna wel weer ;-)


Herkenbaar hoor Parel! Ik vind zwanger zijn ook niet leuk, maar willen heel graag een baby dus ik zou wel moeten. :ja:
Maar deze keer vertik ik het om in overlevingsmodus te gaan.... Ik hoop ook zo dat ik me straks na de misselijkheid weer goed genoeg ga voelen om in ieder geval weer wat aan beweging te gaan doen.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 12 Aug 2014 11:30

Re: Leuke hippe positie kleding

Ik heb vooral kleding van de H&M sale. Een grijze skinny, een spijkerbroek en een zwarte skinny met scheuren ( die laatste heb ik 10 euro voor betaald bijvoorbeeld). Vooral op die laatste krijg ik veel positieve reacties dat mensen niet denken dat het een positiebroek is. Voor het werk heb ik een zwarte pantalon van de H&M maar deze kon ik declareren.

Ik kreeg van veel dames de tip om gewone kleding in een maatje groter te kopen of los zittende bloesjes en shirtjes te dragen, maar ik ben 1.82 en mijn lengte zit in mijn romp. Dat is dus echt geen gezicht, het is allemaal te kort en mijn buik piept er onder uit, heel armoedig vind ik. Zo kan ik ook al mijn jurkjes niet meer aan, ook al is het rekbaar, ze zijn dan gewoon te kort.

Naar mijn werk draag ik meestal een pantalon, basic shirtje en een open colbert. Voor mijn vrije tijd heb ik wel een aantal hempjes en t-shirtjes gekocht, die draag ik nu gewoon zo en als het straks kouder wordt dan doe ik daar gewoon mijn vesten en colbertjes over heen.
Ik heb trouwens ook nog twee harembroeken van de markt, 1 voor 5 euro en 1 voor 7.50 euro, deze draag ik als het echt heel warm is, thuis op de bank en naar de zwangerschapsgym. Zit heerlijk en kost bijna niks! Ow en voor 10 euro heb ik bij de H&M een zwarte positie maxi-jurk gekocht, daar heb ik in gewoond op de warme dagen!

Ik vond de kleding bij de Prenatal veelal ook truttig, ook bij de C&A en de Miss Etam kon ik het persoonlijk niet vinden, maar dat zijn ook geen winkels waar ik normaal gesproken shop.
Ik voel me ook totaal niet aantrekkelijk trouwens en prettig, maar probeer me toch wel leuk/ prettig te kleden, anders voel ik me helemaal een zeekoe en daar wordt ik echt ongelukkig van.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Anoniem 82

Bericht 12 Aug 2014 11:38

Re: Leuke hippe positie kleding

Ik ben fan van Mamalicious! Verder her en der ook wel leuke dingen gevonden, maar dat ligt heel erg aan de collectie op dat moment. Had in elk geval ook een paar dingen van de H&M, Prenatal en Miss Etam.

En qua prijzen vind ik veel positiekleding ook te duur. Heb dan ook geprobeerd veel in de sale te kopen en ook wat dingen tweedehands gekocht.
<<

Anoniem205

Bericht 12 Aug 2014 11:49

Re: Leuke hippe positie kleding

Ik weiger ook teveel geld uit te geven aan positiekleding, maar heb inmiddels toch al een redelijke voorraad opgebouwd. Maar toevallig deze week bij H&M een skinny jeans positiebroek gescoord voor 15 euro, zit echt goddelijk (want lage buikband ipv zo'n gevaarte tot onder mijn tieten). Collega's waren verbaasd dat dat een positiebroek is!

En verder heb ik een paar tricot jurkjes bij Miss Etam gekocht, gewone collectie maar dan een maat groter. Zeker met de warmte goed te doen. En er overheen een basic vestje van Hema met alleen het bovenste knoopje dicht...
<<

Patsy

Bericht 12 Aug 2014 12:04

Re: Leuke hippe positie kleding

Mouette schreef: En verder heb ik nog wat basics gekocht bij H&M, niet per se uit de Maternity collectie maar bijvoorbeeld shirts die bedoeld waren als strak minijurkje. Die zaten heerlijk en heel mooi rond mijn buik.


Dit deed ik ook, met een leuk vestje erover. Mamalicious heeft ook leuke kleding. En mijn boyfriend jeans kon ik de hele zwangerschap aan.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 12 Aug 2014 12:11

Re: Leuke hippe positie kleding

Ik had een hele mooie broek van love2wait.
<<

Anoniem147

Bericht 12 Aug 2014 15:52

Re: Leuke hippe positie kleding

Ik heb ook een tijd een blogger gevolgd die zwanger was (The fashion guitar). Zij is echt mijn inspiratiebron als ik zwanger ben. Eigenlijk ziet ze er gewoon uit zoals altijd maar dan zwanger.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem205

Bericht 12 Aug 2014 16:49

Re: Leuke hippe positie kleding

ik wilde dat dat soort dingen mij ook zouden staan, maar daar heb ik echt het figuur niet naar!
<<

Anoniem112

Bericht 12 Aug 2014 18:49

Re: Leuke hippe positie kleding

Wauw inspirerend Marni, vooral die laatste! Echt tof!
<<

Anoniem173

Bericht 12 Aug 2014 18:53

Re: Leuke hippe positie kleding

Marni dat is gewoon jouw stijl toch, zeker die laatste foto :p (alleen dan zomder zwangere buik)
<<

Anoniem112

Bericht 12 Aug 2014 18:54

Re: Leuke hippe positie kleding

Moet zeggen dat dit echt wel een mooie zwangere is hoor!
<<

Anoniem92

Bericht 12 Aug 2014 21:14

Re: Leuke hippe positie kleding

En dat dat meisje maatje 34 heeft, en dus gewoon maat 40 kan pakken en kan dragen als positiekleding. Dat scheelt ook hoor!
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers