Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De nieuwe IKEA gids...

<<

Anoniem74

Bericht 11 Aug 2014 18:47

De nieuwe IKEA gids...

...wat een tegenvaller.

Ik vind het eigenlijk een rotwinkel om te zijn (zo groot en massaal), maar vind het altijd wel leuk om de catalogus door te lezen. Lekker op de bank met een kop thee erbij. Maar deze catalogus vond ik echt niets.
<<

Anoniem119

Bericht 11 Aug 2014 19:05

Re: De nieuwe IKEA gids...

Ooooh komt ie weer? Ik kijk er juist heel erg naar uit. Dat wordt met een kop thee zitten idd.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 11 Aug 2014 19:07

Re: De nieuwe IKEA gids...

Ik kijk ook altijd uit naar de catalogus. We hebben hem nog niet gekregen. Ben benieuwd! Wat viel je tegen eigenlijk, de nieuwe producten? De ideeën? De inrichting van de kamertjes?
<<

Anoniem215

Bericht 11 Aug 2014 19:12

Re: De nieuwe IKEA gids...

Hier is ie nog niet binnen. Ik vind het wel leuk om ideetjes op te doen. Ben benieuwd.
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 13:43

Bericht 11 Aug 2014 19:16

Re: De nieuwe IKEA gids...

Hier schrijven de grote kranten een recensie van de IKEA catalogus :laughcry: Hij werd inderdaad niet goed beoordeeld dit jaar!
<<

Anoniem287

Bericht 11 Aug 2014 19:20

Re: De nieuwe IKEA gids...

Ik heb hem net online bekeken. Kun je ook zeggen wat er niet goed/leuk aan vonden, Jente?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Aug 2014 19:28

Re: De nieuwe IKEA gids...

hier is die vanmiddag gekomen heb hem nog niet bekeken
Afbeelding
<<

Anoniem222

Bericht 11 Aug 2014 19:47

Re: De nieuwe IKEA gids...

Op de gids an zich heb ik eigenlijk niet zo heel erg goed gelet, heb hem vanmiddag even snel doorgebladerd. Maar er zitten wel weer een paar dingen bij die ik in ieder geval erg leuk vindt!
<<

Anoniem280

Bericht 11 Aug 2014 21:33

Re: De nieuwe IKEA gids...

Wij hebben de gids nog niet, maar kijk er wel enorm naar uit.
Ook al zal het misschien tegen kunnen vallen, er staan altijd wel leuke dingen in.
<<

Anoniem287

Bericht 11 Aug 2014 21:40

Re: De nieuwe IKEA gids...

Ja ik heb ook al een aantal hele leuke woonideeën gezien weer! Het is ook leuk om hem online te bekijken trouwens, daar is 'ie interactief, met filmpjes enzo, de cover komt dan bijvoorbeeld tot leven, echt heel leuk!
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 12 Aug 2014 11:26

Re: De nieuwe IKEA gids...

Ik heb hem vanochtend binnengekregen =, maar nog geen tijd gehad hem door te bladeren. Heerlijk altijd om nieuwe ideeën op te doen. Heb net alleen vorige week de Ikea "leeggeshopt", dus zal niet zo snel weer langsgaan :P
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 18:25

Bericht 12 Aug 2014 13:45

Re: De nieuwe IKEA gids...

Wat leuk om te lezen dat hij alweer uit is! Kan er ook altijd heel lang door bladeren, haha. Jammer dat hij je wat tegenviel!
2014 2016 2019
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:28

Bericht 12 Aug 2014 14:37

Re: De nieuwe IKEA gids...

Ik heb hem net bekeken en ik moet zeggen dat ik hem ook erg tegen vond vallen. Terwijl ik wel Ikeafan ben dus daar ligt het niet aan :wink:

Ik vond de sfeerfoto's allemaal erg donker en rommelig. Niet de lichte en opgeruimde sfeer van Ikea en de Scandinavische interieurstijl. Verder heel veel zwart/ donker en harde felle kleuren.
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 13:43

Bericht 12 Aug 2014 14:59

Re: De nieuwe IKEA gids...

Siamsa schreef:Ik heb hem net online bekeken. Kun je ook zeggen wat er niet goed/leuk aan vonden, Jente?

Ik heb hem niet gezien, dus ik weet niet of ie leuk is of niet. Maar in de krant was er dus een recensie en de schrijver vond het weinig vernieuwend en innovatief, zoals eigenlijk wel gewend van IKEA.
<<

Anoniem123

Bericht 12 Aug 2014 15:25

Re: De nieuwe IKEA gids...

Wat mij vooral op was gevallen dat Ikea zo duur is geworden.
<<

Anoniem304

Bericht 12 Aug 2014 15:27

Re: De nieuwe IKEA gids...

SarahKey schreef:Wat mij vooral op was gevallen dat Ikea zo duur is geworden.

Dat viel mij ook op toen ik er vorige week was. Jammer. :eyes:
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 12 Aug 2014 15:37

Re: De nieuwe IKEA gids...

Harrison schreef:Op de gids an zich heb ik eigenlijk niet zo heel erg goed gelet, heb hem vanmiddag even snel doorgebladerd. Maar er zitten wel weer een paar dingen bij die ik in ieder geval erg leuk vindt!


Harri: foei!

:smile:
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 12 Aug 2014 19:07

Re: De nieuwe IKEA gids...

Ik vind Ikea ook duur worden ja, en wat ik jammer vond in deze gids was dat er weinig woonkamers en eetkamers in stonden, dat vind ik juist altijd erg leuk. Ik zag ook verschillende keren dezelfde dingen langskomen terwijl ik andere dingen miste waarvan ik weet dat ze ze wel hebben.
<<

Anoniem178

Bericht 12 Aug 2014 19:13

Re: De nieuwe IKEA gids...

Jente schreef:Hier schrijven de grote kranten een recensie van de IKEA catalogus :laughcry: Hij werd inderdaad niet goed beoordeeld dit jaar!


Oh, fantastisch! :thumbup:

Ik heb hem nog niet gezien, maar zulke dingen belanden bij mij toch op de stapel. Ga wel weer op zoek wanneer ik iets nodig heb.
<<

Anoniem127

Bericht 12 Aug 2014 20:04

Re: De nieuwe IKEA gids...

Ik ben heel benieuwd, ga er zo aan beginnen! De gids hiervoor vond ik sowieso wel heel erg leuk.
<<

Anoniem74

Bericht 12 Aug 2014 20:23

Re: De nieuwe IKEA gids...

Novalee schreef:Ik heb hem net bekeken en ik moet zeggen dat ik hem ook erg tegen vond vallen. Terwijl ik wel Ikeafan ben dus daar ligt het niet aan :wink:

Ik vond de sfeerfoto's allemaal erg donker en rommelig. Niet de lichte en opgeruimde sfeer van Ikea en de Scandinavische interieurstijl. Verder heel veel zwart/ donker en harde felle kleuren.



Dat dus. Ik ben bezig met een moodboard, maar heb maar weinig uit de gids kunnen balen
<<

Anoniem 63

Bericht 12 Aug 2014 22:09

Re: De nieuwe IKEA gids...

Hij lag hier wel op de mat, maar heb er nog niet in gekeken. Inderdaad zo'n fijne gids om even voor te gaan zitten met een kop thee. Misschien morgen maar even doen. Ben benieuwd!

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers