Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie helpt met zoeken? ( kaartje)

<<

Anoniem97

Bericht 11 Aug 2014 17:00

Re: Wie helpt met zoeken? ( kaartje)

Okay dank je wel!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 11 Aug 2014 17:04

Re: Wie helpt met zoeken? ( kaartje)

Graag gedaan!
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem 146

Bericht 11 Aug 2014 18:34

Re: Wie helpt met zoeken? ( kaartje)

Wat een prijs oh la la!
Ik ontwerp ook zelf. Ws laat ik het bij een bekende drukker van mijn collega drukken.
Ik hoop dan qua prijs iets gunstiger te zitten.

Op http://www.letterpresswinkel.nl staan ook een hoop leuke ideeën. :)
<<

Anoniem112

Bericht 11 Aug 2014 19:13

Re: Wie helpt met zoeken? ( kaartje)

Gaia de kaarten met strikje kun je ook zonder doen hoor, strikjes moet je er zelf nog opplakken, tenminste dat was bij ons wel zo.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 11 Aug 2014 19:33

Re: Wie helpt met zoeken? ( kaartje)

Ja goedkoop was het niet, maar alle andere kaartjes vonden we niet leuk en we wilden graag een kaartje dat we over 30 jaar (zoals wij met onze eigen kaartjes) nog steeds mooi vinden. En dat vonden we dit wel waard.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 11 Aug 2014 19:59

Re: Wie helpt met zoeken? ( kaartje)

Wij hebben ons kaartje van de Dromelijn serie. Bijna helemaal wit met rechtsonderin een klein baby'tje (elfjes-achtig) die aan een bloemetje ruikt. Dromelijn heeft erg mooie kaartjes vind ik!

Edit: deze hadden wij. Tekst links bovenin is weg uiteraard, wij hadden de naam nog voorop op het kaartje in mooie sierletters.

Afbeelding
<<

Anoniem112

Bericht 11 Aug 2014 20:27

Re: Wie helpt met zoeken? ( kaartje)

De laatste hadden wij nana bij onze jongste
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ginny