Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zouden jullie dit aandurven? Huwelijksreis

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 11 Aug 2014 11:27

Zouden jullie dit aandurven? Huwelijksreis

Wij willen graag volgend jaar na onze bruiloft één of twee weekjes weg, maar eigenlijk hebben we er (denk ik) geen budget meer voor. Wij zaten nu dus te denken om een paar dagen voor de bruiloft even snel een last minute te boeken. Het is in april, dus nog laagseizoen. Eigenlijk wil ik echt max. 500 euro p.p. uitgeven maar wel een beetje een leuke locatie hebben (het hoeft geen Hawaii te zijn ofzo, dat lukt nooit voor zo'n bedrag, maar ik zou het wel leuk vinden om een beetje zonnig te zitten, in Griekenland ofzo).
Zouden jullie dit aandurven of zouden jullie je huwelijksreis wel wat beter willen plannen?
Even voor de duidelijkheid, ik ben een enorme planner. Ik word er al nerveus van als mijn vriend 's morgens ineens zegt dat we die dag een dagje weg gaan. :palm:

♥♥
<<

Anoniem284

Bericht 11 Aug 2014 11:40

Re: Zouden jullie dit aandurven? Huwelijksreis

Ik zou het wel aandurven. Gewoon de weken voor je bruiloft het in de gaten houden. Voor 500 pp moet je wel iets kunnen vinden.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Aug 2014 11:42

Re: Zouden jullie dit aandurven? Huwelijksreis

Oh ja hoor.. geen probleem.
Scheelt centen, en er is vast zat leuks te vinden.

Maar wij zijn zelf dan ook niet op een bijzondere huwelijksreis geweest. Wij zijn naar Portugal geweest waar we gelogeerd hebben bij mijn nicht en haar gezin :P
<<

Anoniem122

Bericht 11 Aug 2014 11:43

Re: Zouden jullie dit aandurven? Huwelijksreis

Oh ja hoor! Ik zou alleen wel met de volgende vragen rekening houden":
Hoe erg zou het zijn als je uiteindelijk niet weg kan? En hoe zit het met je vakantie aanvraag op je werk. Stel je vraagt vakantie gelijk 2 weken na je bruiloft, maar je ziet een goede aanbieding voor 2 weken later, kan je dan nog je vakantie verplaatsen?
<<

Anoniem222

Bericht 11 Aug 2014 11:54

Re: Zouden jullie dit aandurven? Huwelijksreis

Oh ja hoor! Ik zou dat wel aandurven.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 11 Aug 2014 11:55

Re: Zouden jullie dit aandurven? Huwelijksreis

Omdat je nog in het voorseizoen zit denk ik dat je al eerder wel een leuke pakketreis voor dat bedrag kunt boeken hoor! Eliza was here heeft een aantal super mooie, kleinschalige accomodaties. Daar zitten best romantische plekken tussen!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 11 Aug 2014 12:38

Re: Zouden jullie dit aandurven? Huwelijksreis

Ik zou het doen! Mooi laag seizoen, zal denk ik voldoende keuze zijn.
Tip, let er wel op dat het een beetje luxe is, wel een 2 persoons bed (geen balk er tussen of vieze lakens), etc. Wij zijn ook vrij goedkoop op huwelijksreis gegaan, eerst in een hotel met de genoemde balk dus en daarna via air b&b en dat bed voelde gewoon vies en de badkamer was vies, oud en schimmelig. Dat is nooit echt fijn, maar nu al helemaal niet!
Verder zou ik vooraf wel als je geboekt hebt, snel even kijken wat er allemaal te doen is in de omgeving.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 11 Aug 2014 12:40

Re: Zouden jullie dit aandurven? Huwelijksreis

Ik zou het wel aandurven hoor. En wat een leuke site, Eliza was here, ik had er nog nooit van gehoord. Bedankt voor de tip Sterre! Mijn broer en schoonzus zijn toevallig op zoek naar een leuke last minute. Ik heb hun meteen de website doorgestuurd :thumbup:

Met Air B&B hier ook alleen maar slechte ervaringen trouwens.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem114

Bericht 11 Aug 2014 12:57

Re: Zouden jullie dit aandurven? Huwelijksreis

Elliot, jullie vragen geld voor de bruiloft? Is 't niet een idee i.p.v. een envelopje als cadeautip aan te geven, iemand aan te wijzen (je ceremoniemeester?) die geld inzamelt voor een mooie reis?

Als je het echt heel moeilijk vindt, zoiets loslaten, zou ik gewoon een nachtje naar een leuke b&b gaan of een mooi hotelletje in Nederland en later op verlate huwelijksreis gaan :)
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 11 Aug 2014 13:59

Re: Zouden jullie dit aandurven? Huwelijksreis

Pineco schreef:
Met Air B&B hier ook alleen maar slechte ervaringen trouwens.

We hebben voor de rest juist wel goede ervaringen ermee!
<<

Anoniem104

Bericht 11 Aug 2014 14:43

Re: Zouden jullie dit aandurven? Huwelijksreis

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 30 Sep 2014 14:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem99

Bericht 11 Aug 2014 15:49

Re: Zouden jullie dit aandurven? Huwelijksreis

Wij zitten een beetje met hetzelfde Elliot! Alleen ben ik juist zo dat ik het nu al graag had gepland ;) Maar dat durf ik budgettechnisch niet aan. Dus wij gaan ook last minute kijken voor dezelfde prijs. Land maakt ons ook niet veel uit (al waren we het liefst naar Aruba of Curacao gegaan ;))
<<

Anoniem173

Bericht 11 Aug 2014 16:36

Re: Zouden jullie dit aandurven? Huwelijksreis

Wij zijn in februari na onze bruiloft 8 dagen naar Turkije gegaan, all inclusive. Gewoon een luxe 5 sterren hotel geboekt. Ze wisten dat we getrouwd waren dus we kregen allemaal leuke extra's zoals champagne op de kamer, ontbijt op bed, een fruitmand, luxe badjassen, extra a la carte uit eten. Was echt leuk! Het weer was de ene helft heerlijk (22 graden veel zon) andere helft wat regen en 15 graden maar omdat het hotel genoeg te doen had was dit prima.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 11 Aug 2014 18:06

Re: Zouden jullie dit aandurven? Huwelijksreis

Ik zou juist nu al gaan kijken. Vaak is vroeg boeken net zo duur als last minute.
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:21

Bericht 11 Aug 2014 19:53

Re: Zouden jullie dit aandurven? Huwelijksreis

Ik heb laatst ergens gelezen dat de tickets het goedkoopst zijn op een dinsdag, 3 maanden voor dag van vertrek, om 15.00 uur :-D.

Een site met ook hele goede aanbiedingen is www.ticketspy.nl. Ik had voor voor 500 euro tickets voor een in Florida inclusief een hele week huurauto! Maar ze hebben nog meer van zulke aanbiedingen, al is het wel meestal gebaseerd op last minute, dus zo'n maand tot 2 weken voor vertrek..

Maar om op je vraag terug te komen: Ja hoor, ik zou het wel aandurven! Maar ik ben dan ook juist geen planner :-).
<<

Anoniem273

Bericht 11 Aug 2014 22:17

Re: Zouden jullie dit aandurven? Huwelijksreis

Juist heel leuk, toch! Al is Griekenland niet super zonnig in april, kan wel maar moet je geluk hebben.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 12 Aug 2014 08:35

Re: Zouden jullie dit aandurven? Huwelijksreis

Haha jullie stellen me gerust. Ik ben zo gestresst altijd, ik hou niet van last minute planning. Maar ik wil zo graag op huwelijksreis! Haha. Eerst dacht ik, dan gaan we na de bruiloft een paar maandjes sparen en dan daarna op huwelijksreis, maar ik denk toch dat het, een half jaar na de bruiloft, niet meer echt als huwelijksreis voelt dan.

SoGood, ik heb nu al een beetje gekeken maar vond het nog niet echt goedkoop. En daarbij bieden veel vakantieaanbieders nu nog niets aan voor april. Maar ik hou het in de gaten :)
Het probleem is alleen dat ik nog niet weet hoeveel onze bruiloft gaat kosten en dus ook niet hoeveel er overblijft voor de reis. Als we eerst maar eens een locatie hebben dan heb ik wat meer inzicht in wat het allemaal gaat kosten.

Kiek, thanks voor de tip. Ohh het zou wel heel heel heel gaaf zijn als we naar Florida zouden kunnen, haha. Ik reken er maar niet op, maar zal die site ook zeker in de gaten houden!

♥♥
<<

Anoniem301

Bericht 12 Aug 2014 08:54

Re: Zouden jullie dit aandurven? Huwelijksreis

Ja zou ik wel durven. Wij willen ook op huwelijksreis maar het wordt echt last last minute, als we al gaan. Ligt eraan hoeveel we overhouden na de bruiloft. Op vrijdag trouwen we, op zaterdag willen we dan boeken om op zondag of maandag te vliegen. Of we gaan uit eten in ons favo restaurant, of een nachtje Amsterdam, of een weekendje weg, of dus een zonvakantie. Ligt er helemaal aan!
<<

Anoniem301

Bericht 12 Aug 2014 08:56

Re: Zouden jullie dit aandurven? Huwelijksreis

Snooki schreef:Elliot, jullie vragen geld voor de bruiloft? Is 't niet een idee i.p.v. een envelopje als cadeautip aan te geven, iemand aan te wijzen (je ceremoniemeester?) die geld inzamelt voor een mooie reis?

Als je het echt heel moeilijk vindt, zoiets loslaten, zou ik gewoon een nachtje naar een leuke b&b gaan of een mooi hotelletje in Nederland en later op verlate huwelijksreis gaan :)

Maar dat is dan toch hetzelfde? Of Elliot nou zelf die envelopjes telt of iemand anders? Van beide kun je op reis, het blijft geld.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 12 Aug 2014 09:15

Re: Zouden jullie dit aandurven? Huwelijksreis

We vragen inderdaad geld voor de bruiloft (tenminste, dat laat ik de ceremoniemeesters doen, ik wil geen envelopje op de kaart), maar ik denk dat een groot deel van dat geld weer op gaat aan het afbetalen van de bruiloft.

♥♥
<<

Anoniem114

Bericht 12 Aug 2014 13:04

Re: Zouden jullie dit aandurven? Huwelijksreis

Carrie schreef:
Snooki schreef:Elliot, jullie vragen geld voor de bruiloft? Is 't niet een idee i.p.v. een envelopje als cadeautip aan te geven, iemand aan te wijzen (je ceremoniemeester?) die geld inzamelt voor een mooie reis?

Als je het echt heel moeilijk vindt, zoiets loslaten, zou ik gewoon een nachtje naar een leuke b&b gaan of een mooi hotelletje in Nederland en later op verlate huwelijksreis gaan :)

Maar dat is dan toch hetzelfde? Of Elliot nou zelf die envelopjes telt of iemand anders? Van beide kun je op reis, het blijft geld.


Van de één kun je 't evt. eerder krijgen, zodat die reis aanbetaald kan worden van dat geld.
<<

Anoniem301

Bericht 12 Aug 2014 14:42

Re: Zouden jullie dit aandurven? Huwelijksreis

Ah zo, slim! Ik zou me er alleen niet prettig bij voelen zoiets te vragen.
<<

Anoniem114

Bericht 12 Aug 2014 15:04

Re: Zouden jullie dit aandurven? Huwelijksreis

Kan ik me ook voorstellen, hoor. Mijn vriend en ik willen 't wel zo doen, maar dan aan de familie vragen. Mijn vriend is gek op Salamanca, Spanje en we willen de reis aan de familie vragen en hotelkaart bijv. Maar goed, mijn bruiloft zal heel veel kleiner zijn dan die van Elliot bijv. dus bij ons is 't sowieso anders..
<<

Anoniem147

Bericht 13 Aug 2014 10:12

Re: Zouden jullie dit aandurven? Huwelijksreis

Vindt je het niet 'raar' om zoiets te vragen?

Natuurlijk krijg je vast geld en cadeautjes op je bruiloft maar er om 'vragen' of eerder contact opnemen met je gasten om het alvast te 'innen' vind ik echt een beetje gek.
<<

Anoniem114

Bericht 13 Aug 2014 10:15

Re: Zouden jullie dit aandurven? Huwelijksreis

Nee, m'n zwager en zijn vrouw kregen het namelijk ook, daar had ik het idee van..
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers