Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Show je hobbykamer/hobbyhoek!

<<

Anoniem88

Bericht 10 Aug 2014 17:23

Show je hobbykamer/hobbyhoek!

Voor de mensen die dat hebben hoor :)

Mijn vriend is op dit moment z'n secretaire aan het leegruimen. Hij maakt modelbouwvliegtuigjes, maar hij werkte er eigenlijk nooit aan. Nu mag ik hem hebben! Dan kan ik daar m'n kleurboeken, potloden, stiften, haakspullen (ik heb nog niet zo veel), schrijfblokken en andere knutselspullen in kwijt, en heb ik een eigen hobbyhoekje en kan ik in het vervolg gewoon aan de secretaire zitten freubelen en kleuren :cheering: Ik zie het al helemaal zitten, brieven schrijven, misschien wel aan een snailmailronde mee doen, haken, gewoon alles bij de hand. Ik wil het kastje nog wel wat gaan pimpen, op het werkblad zitten namelijk nog wel wat verfvlekken van m'n vriend. Ben benieuwd of ik inspiratie krijg van jullie :)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Aug 2014 19:49

Re: Show je hobbykamer/hobbyhoek!

ik heb ook een secretaire daar zitten al mijn hobby dingen in

Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem88

Bericht 11 Aug 2014 18:12

Re: Show je hobbykamer/hobbyhoek!

Nice, nice! Wij hebben nagenoeg dezelfde, alleen nog met opzetstuk erboven.
<<

Anoniem73

Bericht 11 Aug 2014 22:46

Re: Show je hobbykamer/hobbyhoek!

Haha mijn man maakt ook moderlbouwvliegtuigen, alleen die heeft er al een stuk of 25! Gelukkig staan die dingen op zolder.
Onze hobbykamer bestaat uit muziekinstrumenten, speelgoed en de computer.
<<

Anoniem88

Bericht 11 Aug 2014 22:57

Re: Show je hobbykamer/hobbyhoek!

25 maar? :wink: Hier staan er een stuk of 50. Als het er miet meer zijn... Wat voor soort vliegtuigen bouwt jouw man?
<<

Anoniem151

Bericht 11 Aug 2014 22:58

Re: Show je hobbykamer/hobbyhoek!

Ik heb een heuse hobbykamer :cheering:
Alleen zijn we nu aan het verbouwen en staat praktisch alles op zolder en de kamer is leeg. Op wat spul van de stukadoor na dan, maar helaas even geen foto's dus..
<<

Anoniem73

Bericht 12 Aug 2014 01:24

Re: Show je hobbykamer/hobbyhoek!

Ik hoor net 35 en 5 helicopters. Ja die zijn echt groot. De grootste heeft een spanwijdte van 2 meter. Hij vliegt er ook mee bij een club. Jouw vriend ook?
<<

Anoniem186

Bericht 12 Aug 2014 06:51

Re: Show je hobbykamer/hobbyhoek!

Cotton heeft een mooie hobbykamer!
<<

Anoniem88

Bericht 12 Aug 2014 08:21

Re: Show je hobbykamer/hobbyhoek!

Mijn vriend maakt schaalmodellen van gevechtsvliegtuigen en helikopters, maar daar kun je niet mee vliegen :) Hij is daarnaast ook vliegtuigspotter, voornamelijk in de richting van gevechtsvliegtuigen, maar de civiele/commerciële luchtvaart vindt ie ook erg leuk.
<<

Anoniem151

Bericht 17 Aug 2014 12:32

Re: Show je hobbykamer/hobbyhoek!

Ik vond nog foto's die ik had gemaakt voordat ik ging opruimen. Met het idee om voor- en na foto's te maken.. Dikke bende dus, maar het geeft een idee ;)
Inmiddels is de kamer dus helemaal leeg en zijn de muren en plafonds gestucd. Een deel van de spullen staat in de woonkamer, de rest op zolder.
Ben erg blij met het ladekastje en karretje van Ikea
Alex: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50264927/#/40196241
Raskog: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30216536/

En ik heb ook een leuk -vind ik zelf dan :)- Pinterest bord: http://www.pinterest.com/bluephone/craftroom/


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2089

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 17 Aug 2014 13:38

Re: Show je hobbykamer/hobbyhoek!

Wat handig om je cadeaupapier-rollen in zo'n plastic houder van ikea te zetten. Ga ik met mijn voorraad ook meteen even doen :)
<<

Anoniem151

Bericht 17 Aug 2014 14:07

Re: Show je hobbykamer/hobbyhoek!

Char schreef:Wat handig om je cadeaupapier-rollen in zo'n plastic houder van ikea te zetten. Ga ik met mijn voorraad ook meteen even doen :)


Idee komt van Pinterest ;)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Aug 2014 22:40

Re: Show je hobbykamer/hobbyhoek!

Handig idd voor dat pakpapier
Vraag me af wat voor hobby's je hebt . lekker knus zn kamer
Afbeelding
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 17 Aug 2014 23:35

Re: Show je hobbykamer/hobbyhoek!

Ik moet nog heel dringend even opruimen, maar dan zal ik ook foto's van mijn hobbykamer posten!
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 18 Aug 2014 00:35

Re: Show je hobbykamer/hobbyhoek!

Oh, wat super tof die kamer van jou Blue Phone. Mijn vriend heeft een deel van een groot bureau in de computerkamer. Misschien kan ik van de andere kant ook wel iets maken. Een kamer was toffer geweest maar daar hebben helaas nu de ruimte nog niet voor.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Aug 2014 12:29

Re: Show je hobbykamer/hobbyhoek!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier was m`n hobbykamer net klaar. Graag niet quoten.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Aug 2014 12:30

Re: Show je hobbykamer/hobbyhoek!

mooi cotton leuk al die bolletjes zo op kleur
Afbeelding
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 18 Aug 2014 13:00

Re: Show je hobbykamer/hobbyhoek!

Wat mooi Cotton!
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem151

Bericht 18 Aug 2014 13:32

Re: Show je hobbykamer/hobbyhoek!

Leuk Cotton! Ben wel benieuwd hoe het er nu uitziet, vast wat voller ;)
<<

Anoniem304

Bericht 18 Aug 2014 14:23

Re: Show je hobbykamer/hobbyhoek!

Blue Phone schreef:Leuk Cotton! Ben wel benieuwd hoe het er nu uitziet, vast wat voller ;)

Valt mee. Er staat een strijkijzer op tafel en 3 boxen met strijkkraaltjes. En een prullenbak. En wat spulletjes in de kast.

Ik kan absoluut niet tegen chaos haha. :P Vind het nu al rommelig met dat strijkijzer op tafel. Ik ben echt heel erg hoor, haha.
<<

Anoniem123

Bericht 18 Aug 2014 19:46

Re: Show je hobbykamer/hobbyhoek!

Ik heb een knutselhoek op zolder waar al mijn hobbyzooi ligt voor het scrappen/kaarten maken en de cricut.
Maar heb er al bijna een jaar niet meer gezeten zo vaak heb ik geen tijd meer over om daar te zitten.
(ik sjouw wel wat mee naar beneden vaak)
Haken en naaien doe ik beneden, al heb ik op zolder wel bakken staan met voorraad aan wol. Maak ik iets dan haal ik het dus gewoon lekker naar beneden. Krijg zo wel weer zin om weer eens kaarten te maken of te scrappen, vooral met dit herfstweer.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 19 Aug 2014 00:14

Re: Show je hobbykamer/hobbyhoek!

Ik heb niks met hobbykamers (was ik maar wat creatiever), maar Cotton wat een gave kast!!

Dat wilde ik even zeggen..doei :)
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 19 Aug 2014 09:16

Re: Show je hobbykamer/hobbyhoek!

Cotton, dat is mooi geworden zeg! Die kast is echt heel gaaf en de kleur op de muur ook.

Ik heb nu een studeerkamertje, maar ik ben bijna afgestudeerd, dus ik denk dat ik het over een paar weken wat anders ga in richten en ik dan eindelijk tijd maak om nog een paar gordijnen te naaien en versiering voor onze bruiloft te knutselen.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Aug 2014 10:27

Re: Show je hobbykamer/hobbyhoek!

Meneer de Uil schreef:Ik heb niks met hobbykamers (was ik maar wat creatiever), maar Cotton wat een gave kast!!

Dat wilde ik even zeggen..doei :)

Dankjewel! :D

Een vriendin had 'm op Marktplaats en hij is van haar oma geweest. Ze was wel heel blij dat ik 'm wilde, zo wist ze iig dat de kast een goed plekje zou krijgen.
<<

Anoniem193

Bericht 19 Aug 2014 10:29

Re: Show je hobbykamer/hobbyhoek!

Ik wil verhuizen en ook een eigen kamer hebben! Lijkt mij heerlijk! Net als cotton zo'n chill stoel erin en dan een beetje haken, muziekje luisteren of relaxed filmpje kijken op de ipad. Die kamer is dan echt verboden voor de kinderen :D
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bueno