Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Te moe voor een tweede?

<<

Anoniem97

Bericht 13 Aug 2014 07:24

Re: Te moe voor een tweede?

Maar dat ligt heel erg aan de kinderen hoor.
Het is niet zo dat als ze kort op elkaar zitten dat je dan altijd strijd hebt.

Mijn kinderen schelen nog geen 2 jaar en hebben nauwelijks ruzie, ze kunnen heel goed samen spelen en begrijpen elkaar heel goed.
Als er ruzie is dan is het meestal dat er 1 of beide moe is/zijn of als ze elkaar niet begrijpen, maar dat is dus echt heel weinig.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 13 Aug 2014 07:38

Re: Te moe voor een tweede?

Wat Gaia zegt geldt hier ook. Er zit 23 maanden tussen de oudste 2 en ze spelen heel veel met elkaar. Zijn 2 handen op 1 buik.

Tussen de middelste en de jongste zit ruim 2,5 jaar en ik kan niet zeggen dat het nu makkelijker is omdat er wat meer leeftijdsverschil tussen zit dan destijds met de oudste en middelste. Persoonlijk had er van mij minder leeftijdsverschil tussen mogen zitten maar ja, dat heb je helaas niet voor het zeggen (de medische molen duurde langer en ik heb nog een miskraam gehad). Ik ga liever in één ruk door met slechte nachten, luiers, flessen, hapjes etc. dan dat je na een paar jaar weer overnieuw moet beginnen.

Ik denk dat als je echt een 2e wilt je die moeheid niet uitmaakt en dat je er gewoon voor gaat, zonder twijfel. Bij twijfel niet doen zeggen ze toch altijd? En misschien valt het wel reuze mee straks, de oudste 2 hier hebben altijd heel goed geslapen en de jongste slaapt nu ook van 20.00 uur tot een uurtje of 7 's ochtends (hij drinkt om 23.00 uur dan nog slapend de fles). Dus weinig slaapgebrek hier momenteel!
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem112

Bericht 13 Aug 2014 07:54

Re: Te moe voor een tweede?

Klopt Gaia, hier net zoveel leeftijdsverschil en ook amper ruzie, ze spelen heel fijn samen, soms is er strijd.
<<

kippie

Lady-post-a-lot

Berichten: 1276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:34

Bericht 19 Aug 2014 10:08

Re: Te moe voor een tweede?

Hier zit straks een leeftijds verschil van bijna 5 jaar.

Ik had het eigenlijk anders gewild, dichter op elkaar.

Ik zie nu ook voordelen en nadelen.

Zoon gaat naar school en ik heb meer rust en tijd met de baby.
's Middags nog even een dutje doen bijvoorbeeld.

Maar ik begin wel weer helemaal over nieuw.
Mijn zoon red zich goed zelf. En nu zitten we straks weer in de luiers.

We gaan het wel ervaren..
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron