Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


iPad kapot :(

<<

Anoniem140

Bericht 09 Aug 2014 12:05

iPad kapot :(

M'n iPad is gisteren gevallen en het hele scherm is kapot :(. Reparatie kost 110, dus ik heb een galaxy tab besteld, iets meer geld kwijt maar dan wel een nieuwe. Ik vind het echter zonde m'n iPad zo in de prullenbak te gooien dus was aan het denken om hem voor een klein prijsje te verkopen, zodat de nieuwe koper het scherm kan maken en dus goedkoop een functionele iPad heeft. Is dit raar, wat zouden jullie doen?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 09 Aug 2014 12:11

Re: iPad kapot :(

Zou ik gewoon doen, ongetwijfeld genoeg gegadigden.
<<

Anoniem122

Bericht 09 Aug 2014 12:22

Re: iPad kapot :(

Wat je ook nog kan doen is als je een klein beetje handig bent, even op youtube zoeken hoe je zelf het scherm moet vervangen. Voor de Iphone was dat ook heel simpel. Dan kan je via Ebay voor weinig geld een nieuw scherm kopen.
Is alleen het glas kapot of ook het touchscreen gedeelte?
<<

Anoniem140

Bericht 09 Aug 2014 12:25

Re: iPad kapot :(

Ik zie ook sites die een iPad opkopen, dan zou ik er nog 100,- voor krijgen als ik het op het eerste gezicht lees. Iemand daar toevallig ervaring mee?
Ik baal wel echt heel erg, ding is nog geen jaar oud :(

Moeilijke naam: Op Ebay had ik nog niet gekeken nee, maar ik durf het niet aan om het zelf te vervangen denk ik.. Het glas is kapot, hij doet het verder nog wel, maar het is echt gebroken helemaal. Ik heb even gekeken en dat is echt geen geld, een nieuw scherm voor 13,-. Ik kan het misschien wel proberen!
Laatst gewijzigd door Anoniem140 op 09 Aug 2014 12:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 09 Aug 2014 12:30

Re: iPad kapot :(

Ik zou ook echt even goed rondkijken naar wat het overal kost om het te laten maken, want hier doen ze het voor 75 euro...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem140

Bericht 09 Aug 2014 12:38

Re: iPad kapot :(

Poppy, ja klopt, maar bij mij in de buurt is 110,- het goedkoopst. En dat vind ik gewoon best veel geld.
<<

Anoniem122

Bericht 09 Aug 2014 12:53

Re: iPad kapot :(

Waarschijnlijk heb je dit al gecontroleerd, maar soms dekken inboedel verzekeringen ook zulke kosten.

Edit: Ik heb net ff een filmpje gekeken om het scherm te vervangen maar het ziet er echt super simpel uit, simpeler dan een Iphone:
http://www.youtube.com/watch?v=EwAkH19MB-I
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 09 Aug 2014 12:58

Re: iPad kapot :(

Als ie nog geen jaar oud is, zou ik m zeker zelf laten maken en houden. Wij hebben bij een twee jaar oude ipad het scherm nog laten repareren. Het kostte volgens mij 89 euro.
<<

Anoniem140

Bericht 09 Aug 2014 13:05

Re: iPad kapot :(

Ja, alleen voor iets meer geld heb je gewoon een nieuwe. Welliswaar geen Ipad maar Samsung is wel vergelijkbaar in kwaliteit.
Ik ga hem op marktplaats zetten, ik zie een Ipad staan die nog veel meer kapot is dan de mijne en daar word al tot 90 euro op geboden.
<<

Anoniem87

Bericht 09 Aug 2014 13:39

Re: iPad kapot :(

Ik zou het scherm vervangen. Maar ik zou dan ook nooit een galaxy tab nemen haha, ik hou van mn iPad!
<<

Anoniem140

Bericht 09 Aug 2014 13:49

Re: iPad kapot :(

Ik ook, ik hoop echt dat ik straks net zo blij ben met de Galaxy Tab!
<<

Anoniem114

Bericht 09 Aug 2014 14:27

Re: iPad kapot :(

Hier op de Bazaar repareren ze schermen voor een euro of 30 - 40.
<<

Anoniem140

Bericht 09 Aug 2014 14:29

Re: iPad kapot :(

Das een beetje uit de richting helaas :(
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 09 Aug 2014 16:53

Re: iPad kapot :(

Ik heb ooit een kapotte telefoon verkocht, er was iemand die een onderdeel nodig had uit de telefoon. Er zijn dus wel mensen die kapotte dingen kopen.
M:21072011
J :08012014
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 09 Aug 2014 18:30

Re: iPad kapot :(

Een beetje inboedelverzekering dekt dit soort schades gewoon hoor. (Zou wel zeggen dat ie binnen is gevallen)
<<

Anoniem64

Bericht 09 Aug 2014 18:55

Re: iPad kapot :(

SoGood schreef:Een beetje inboedelverzekering dekt dit soort schades gewoon hoor. (Zou wel zeggen dat ie binnen is gevallen)



Ons dochtertje heeft de tablet laatst laten vallen waardoor het scherm was gebarsten. Was van een onbekend merk en reparatie was niet mogelijk. We kregen het volledige aankoopbedrag terug.
<<

Anoniem122

Bericht 10 Aug 2014 00:55

Re: iPad kapot :(

Mijn inboedel verzekering helaas niet :( Van de week gebeld dat ik de telefoon van mijn vriend had laten vallen, wordt mooi niet vergoed :(
<<

Anoniem140

Bericht 10 Aug 2014 08:29

Re: iPad kapot :(

Ik heb hem gisteren verkocht, ik had hem voor niks gekregen dus vond het zonde er nog veel geld aan uit te geven voor een nieuw scherm. Mijn verzekering had het trouwens ook niet vergoed.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers