Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mijn tand staat los in mijn mond. Wie heeft dit ook gehad?

<<

anoniem196

Bericht 07 Aug 2014 22:21

Mijn tand staat los in mijn mond. Wie heeft dit ook gehad?

Ik heb een draadje achter mijn tanden.
Om het even uit te leggen, draadje zit van tand 1 t/m tand 6. Draadje is vorige week los gegaan van tand 6. Heb het draadje afgeknipt. Dit zeiden ze op het antwoord bandje van de orthodontist.
Sinds maandag begon tand 5 te wiebelen, steeds meer.
Gister orthodontist op spoed nummer gebeld, hij heeft tand 5 en 6 aan elkaar vast gezet met een draadje.
Maar vermoed dat tand 5 helemaal los staat en mijn wortel stuk is. En moet zsm naar mijn tandarts. Tand is bijna zeker niet meer te redden.
Maandag om 8:30 bel ik meteen mijn tandarts die dat weer terug is van vakantie. Gelukkig doet het geen pijn, ik heb alleen een vieze smaak in mijn mond. En voel me af en toe even heel bang/ naar.
Ben al bang voor de tandarts, en ben nu bang dat al mijn tanden eruit vallen.

Wie heeft ook wel eens een losse tand gehad? En wat is daar mee gedaan?
<<

Anoniem86

Bericht 07 Aug 2014 22:24

Re: Mijn tand staat los in mijn mond. Wie heeft dit ook geha

O wat erg! Hoe kan dat nou? Bij mij ook draadje los bij een tand vorige maand, maar ze hebben hem gewoon weer vastgeplakt maar m'n tanden zitten gewoon vast.
<<

anoniem196

Bericht 07 Aug 2014 22:25

Re: Mijn tand staat los in mijn mond. Wie heeft dit ook geha

Orthodontist denk dat die tand al langer iets heeft maar altijd door het draadje op zijn plek bleef zitten.
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 680

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 07 Aug 2014 22:30

Re: Mijn tand staat los in mijn mond. Wie heeft dit ook geha

Wat naar zeg! Hoop dat ze je tand op de een of andere manier nog vast kunnen zetten en kunnen redden. Toen je spalkje nog goed zat, voelde je die loszittende tand toen ook al bewegen? Heb het zelf nooit gehad, dus hier verder geen ervaringen. Wel levensechte dromen over loszittende tanden, dus kan mij het nare gevoel ergens wel voorstellen.
03/2019
11/2020
<<

Anoniem100

Bericht 08 Aug 2014 12:33

Re: Mijn tand staat los in mijn mond. Wie heeft dit ook geha

Dat klinkt idd naar! Hopelijk kunnen ze er nog iets mee.

Ik heb niet het zelfde, maar wel een van m'n twee grote voortanden waar beweging in zit. Ben 3 jaar geleden een keer flauw gevallen en heb toen tijdens de val zelf mijn voortand kapot gebeten. Door de klap is 'ie wat los gaan zitten, wat verder niets ernstigs was. Tand is gemaakt/opgevuld, maar er zal altijd beweging in blijven zei de tandarts, kan 'm ook licht wiebelen met m'n tong. Durf nu nog steeds geen harde dingen af te bijten of een appel af te happen.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers