Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


(mid)week weg met de familie

<<

Anoniem114

Bericht 06 Aug 2014 15:43

(mid)week weg met de familie

Wat is leuk in december om met een vrij grote familie te doen?

Over 3 jaar (pas) zijn mijn schoonouders 40 jaar getrouwd en we hebben al besloten dat we hen dan mee willen nemen op vakantie of iig weekje weg. Toen ze 25 jaar getrouwd waren, namen zij de kinderen namelijk mee naar Gran Canaria en nu had m'n vriend bedacht hen te trakteren.

Heel lief, maar ook ontzettend duur, dus we willen nu al iets bedenken/plannen, zodat we er iig voor kunnen sparen. Zelf vind ik een zonvakantie niet echt heel leuk, omdat we in totaal met 10 volwassenen gaan, tegen die tijd met 2 meiden van 10 jaar, 2 kinderen van 4 en 5 jaar oud, eentje van 3 en wie weet nog baby's. Ik zou zelf liever een B&B afhuren o.i.d. of een mooi kasteel vinden in Duitsland bijv. Maar verder ben ik geen reiziger en vooral inspiratieloos!

Dus, wie heeft er tips? Mooie omgeving, luxe hotel o.i.d. of een mooi huisje, leuke dingen te doen voor kinderen.. Begin december!
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 06 Aug 2014 15:54

Re: (mid)week weg met de familie

Wij zijn een keer met het gezin naar Rome en naar Barcelona geweest. Met de hele familie (opa, oma, ooms en tantes) een keer naar Londen. Toen waren er ook dingen als musical en voetbalwedstrijd geregeld. Ik vind een citytrip heel erg leuk, maar daar moet je ook maar net de persoon voor zijn en t is misschien niet heel handig met kleine kinderen.

Ik denk dat je even na moet denken wat jullie willen doen. Een stad, relaxen bij een zwembad/strand, een eiland verkennen, een sportieve vakantie, sneeuwvakantie of juist naar de zon? In december kun je veel kanten op, wat voor soort mensen zijn het?

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers