Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Simyo of HollandsNieuwe?

<<

Anoniem122

Bericht 06 Aug 2014 10:23

Simyo of HollandsNieuwe?

Ok ik ben er denk ik uit welke telefoon ik wil (LG L90, wil hem nog wel ergens werkend in een winkel zien).

Maar nu moet ik een keuze maken bij welke aanbieder in een contract wil afsluiten.. Ik kan via Belsimpel 2 mooie aanbiedingen vinden (12 maanden contract), Simyo komt op 11,50 per maand uit voor 300 min/sms en 500MB en betaal dan 122 euro voor de telefoon.
HollandsNieuwe zou uitkomen op 17 euro per maand voor 275 Min/SMS + 500 MB, en het toestel is dan 88 euro.
Simyo is dus iets goedkoper (als je het over een jaar bekijkt).

Iemand ervaring met Simyo of HollandsNieuwe?
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 06 Aug 2014 10:40

Re: Simyo of HollandsNieuwe?

Ik heb nu anderhalf jaar Simyo en ben er super tevreden over! Je maakt gebruik van het KPN netwerk en ik heb eigenlijk altijd bereik, je krijgt een smsje als je over de helft van je bundel zit, en je kan geloof ik heel makkelijk je bundel aanpassen.

HollandsNieuwe maakt gebruik van het Vodafone netwerk. Daar heb ik verder geen ervaring mee.
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1429

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 06 Aug 2014 10:41

Re: Simyo of HollandsNieuwe?

ik ben zeer tevreden over simyo
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Aug 2014 10:45

Re: Simyo of HollandsNieuwe?

Ik heb HollandsNieuwe en ben daar zeer tevreden over.

Wat ik een groot voordeel vind, is dat je een soort van beltegoed krijgt aan het begin van de maand en daar alles uit betaald. In het buitenland gaat het dan ook uit die bundel en betaal je niet extra bovenop je abonnement.
Bij Vodafone betaalde je dit buiten je bundel. Ik weet niet hoe dat bij Simyo is?

Ook een groot voordeel is een berichtje als je bijna door je tegoed heen ben. Handmatig kan je extra opwaarderen (net zoals beltegoed). Zo heb je je belkosten zelf in de hand.
08/2018
05/2021
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 06 Aug 2014 10:50

Re: Simyo of HollandsNieuwe?

Miss Energy, dat klinkt handig! Is het dan vervolgens 'moeilijk' om je beltegoed op te waarderen? (De broer van mijn vriend heeft een handicap en gebruikt soms buitensporig veel belminuten omdat hij geen grenzen heeft of maat kan houden. We zijn dus op zoek naar iets wat gewoon op is en hij niet zomaar kan opwaarderen. Qua internet hebben we dat nu wel gevonden, maar voor belminuten lijkt het onmogelijk om een begrenzer in te stellen.)
<<

Anoniem122

Bericht 06 Aug 2014 10:52

Re: Simyo of HollandsNieuwe?

Dat klink zeker handig MissEnergy! Hoe moet ik dat precies voor me zien? Want ik zie dus alleen dat je 275 minuten krijgt, en 500 MB bijvoorbeeld. Daar staat niks over een tegoed bij.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Aug 2014 12:21

Re: Simyo of HollandsNieuwe?

Green_Pepper schreef:Miss Energy, dat klinkt handig! Is het dan vervolgens 'moeilijk' om je beltegoed op te waarderen? (De broer van mijn vriend heeft een handicap en gebruikt soms buitensporig veel belminuten omdat hij geen grenzen heeft of maat kan houden. We zijn dus op zoek naar iets wat gewoon op is en hij niet zomaar kan opwaarderen. Qua internet hebben we dat nu wel gevonden, maar voor belminuten lijkt het onmogelijk om een begrenzer in te stellen.)


Je kan opwaarderen per SMS, maar dat kan alleen als je dat geactiveerd hebt.

@TukTuk, het zijn 275 belminuten/SMS/MBs (deze heb ik zelf ook). HN rekent dit op naar euro's. Uiteindelijk gaat er per minuut/SMS/MB een bepaald bedrag af.

Ik vind de combinatie van alles in één ideaal. Ik bel en SMS heel weinig en gebruik voornamelijk data. Als ik een keer veel zou moeten bellen en een tekort heb, dan kan ik gewoon 5 euro extra opwaarderen. Een bundel met een x aantal belminuten is bij mij gewoon zonde, want ik kom er vaak niet aan. Kortom prepaid zou mij in principe wel passen, maar ik wil het gezeur van opwaarderen niet en nu gaat het automatisch :). Ik betaal trouwens 8 euro per maand nu. Binnenkort koop ik een losse nieuwe telefoon en ben ik weer voor de komende jaren voorzien.
08/2018
05/2021
<<

Kaat

Kletskop

Berichten: 679

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:11

Bericht 06 Aug 2014 17:25

Re: Simyo of HollandsNieuwe?

Hier nog een Simyo klant. Ik ben super tevreden, opwaarderen gaat super makkelijk (ik heb ingesteld dat als het onder een X bedrag komt, het automatisch opgewaardeerd wordt) en eigenlijk nog nooit een storing gehad. Ze hebben ook een forum op de website waar je door andere klanten en door Simyo personeel geholpen kan worden. Ik wil echt niets anders meer :-)
03/2019
11/2020
<<

Anoniem122

Bericht 06 Aug 2014 17:43

Re: Simyo of HollandsNieuwe?

Bedankt meiden voor alle reacties! Ik heb uiteindelijk voor Simyo gekozen, omdat deze toch goedkoper was en ik er alleen maar positieve reacties over gelezen heb, ook van vrienden (op FB). En over HollandsNieuwe toch ook wat negatieve.

Ben echt zo blij! Ik betaalde bij Ben nu 19 euro per maand (Maandelijks opzegbaar), voor 300 minuten en 1000MB, waar ik bij lange na niet aan kom (Had voorheen een onbeperkte bundel, en moest na mijn stage een nieuwe bundel afsluiten omdat ze die onbeperkte niet meer aanboden en ik de bundel uitgezet had tijdens mijn stage.
Ga nu 11,50 euro per maand betalen, en heb het toestel dus voor 122 euro.

Hoop dat ik hem snel binnen krijg!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron