Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Argh....kinderen, eten en wispelturigheid

<<

Anoniem74

Bericht 05 Aug 2014 18:43

Argh....kinderen, eten en wispelturigheid

Om gek van te worden soms :nopompom:

Normaliter willen de jongens geen hele wortelen, maar geprakt. Anders eten ze er niets van. Dus ook vandaag weer voor hen geprakt met de aardappelen, wat vlees, ui en champignons erover...
Voor mijzelf (eet alleen met hen) hele wortelen, aardappelen etc..

Ik zit 2 seconden..." Mama, ik wil ook hele wortelen" en voor ik het wist was het oranje van mijn bord verdwenen door beide mannen, en kon ik de vieze prakjes op eten.

Vast heel herkenbaar....toch? Hoop ik.... :)
<<

Anoniem219

Bericht 05 Aug 2014 18:59

Re: Argh....kinderen, eten en wispelturigheid

Hahaha ja heel herkenbaar! Daarom vraag ik tegenwoordig of ze het geprakt of heel wil :smile: . en als ze dan heeft gekozen en ze wil toch wat anders heeft ze pech!
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 05 Aug 2014 20:45

Re: Argh....kinderen, eten en wispelturigheid

Ontzettend herkenbaar! Ze zijn zo veranderlijk als het op eten aankomt, er is vaak geen peil op te trekken. Ik had het van de week ook met bosbessen, ze hadden bij oma allebei een heel bakje op en zeiden dat ze ze heel lekker vonden. Ik de volgende dag dus meteen volop bosbessen ingeslagen (blij dat ze iets gezonds lekker vonden :P ) en toen aten ze ze ineens niet meer. De middelste trok echt zo'n vies gezicht toen ze ze zag ;-)
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 05 Aug 2014 20:58

Re: Argh....kinderen, eten en wispelturigheid

'Nee mama Puben hoeft niet eten"
'Ok schat, eet je niet, kom je er wel gezellig bij zitten? '
Dan komt Ruben aan tafel.
'Hmm mama lekker vleesje en pasta! '
Dan gaat de koekiemonstermodus aan en stauwt hij zo mijn bord eten naar binnen.
Dus...
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 05 Aug 2014 21:11

Re: Argh....kinderen, eten en wispelturigheid

Ja herkenbaar hoor. Hier is het vooral dat hij de ene keer heerlijk bloemkool/boontjes/worteltjes (vul maar in) kan eten en de andere keer hoeft hij het niet. Ik probeer er maar niet te veel aandacht aan te schenken maar het frustreert soms wel.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx