Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Blondspray

<<

Anoniem65

Bericht 05 Aug 2014 12:19

Blondspray

Een tijdje geleden heb ik een ombre in mijn haar laten zetten. Dat zag er leuk uit als ik mijn haar vast droeg (los heb ik het nooit en het was ook wel erg droog door de blondering). De onderste 10 cm zijn er af en ik heb het ook weer laten verven, en ik vond het wel heel jammer dat het blonde weg was. Inmiddels komt dat er wel weer doorheen, is mijn knotje een beetje donker- en lichtbruin door elkaar en dat vind ik toch wel leuk staan. Nou zou ik het nog net iets lichter willen hebben en ook de plukjes aan de voorkant een klein beetje oplichten. Is blondspray dan een optie? Of is het net zo slecht voor je haar als blonderen? En hoe werkt het eigenlijk?
<<

Anoniem156

Bericht 05 Aug 2014 12:22

Re: Blondspray

Volgens mij is blondspray superslecht voor je haar omdat het blijft doorwerken waardoor je een gelig bosje stro op je haar hebt.
Ten minste, dit heb ik ooit ergens gelezen.
<<

Anoniem147

Bericht 05 Aug 2014 12:23

Re: Blondspray

Ik zou er ook niet aan beginnen. Je haar wordt volgens mij altijd gelig en je kunt het niet echt goed aanbrengen waar je wil. Ik zou het dan toch weer specifiek laten kleuren bij de kapper.

Ik heb ook ombre hair trouwens en ben er nog steeds heel blij mee. Ik gebruik wel vaak heel veel conditioner in mijn punten of slaap in met een nachtmasker (in de punten).
<<

Anoniem65

Bericht 05 Aug 2014 12:35

Re: Blondspray

Bedankt, dan ga ik er niet aan beginnen! Bij de kapper is het de vorige keer dus ook heel erg droog geworden dus ik ga het niet meer doen. Misschien weer gewoon ooit highlights, dan heb ik er niet zo'n last van. Maar dan moeten ze wel goed gezet worden (geen duidelijke strepen in mijn haar). Wat voor nachtmasker gebruik jij? Ik gebruik meestal het masker van Toni & Guy of Moroccanoil, maar ik heb nog steeds het gevoel dat mijn haar niet genoeg gevoed wordt. Bovenop wordt het dan wel weer snel vet.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 05 Aug 2014 13:41

Re: Blondspray

Ik gebruik echt al jaren blondspray, mijn moeder ook. Niks gelig, niks droog bosje hoor. Mijn haar komt tot aan mijn billen en is gewoon gezond. Je moet het gewoon niet te vaak doen, ik doe het eens in de 2/3 maanden en dan 2 keer kort achterelkaar voor het beste effect. En daarna een masker in mijn haar. Ik spuit het bovenop mijn haar en kam het door met een borstel of een kam en ga er dan een nachtje mee slapen.

Het licht wel maar 3 tinten op, dus je haar kan niet te donker zijn. Ik gebruik de blondspray van Schwarzkopf trouwens.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers