Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwaluwhoeve

<<

Anoniem65

Bericht 05 Aug 2014 12:15

Zwaluwhoeve

Iemand bekend met de Zwaluwhoeve? Ik heb ooit een bon via Vakantieveilingen aangeschaft maar daarna las ik allemaal negatieve ervaringen. Het is niet naast de deur, dus ik weet niet of ik er gebruik van ga maken. Dus, is het de moeite waard om er heen te gaan? Ik zou met een vriendin willen gaan die daar wel wat dichterbij woont dus het eind rijden is dan niet zo erg, dan combineren we dat wel met een avondje stappen ofzo.
<<

Anoniem86

Bericht 05 Aug 2014 12:45

Re: Zwaluwhoeve

Ja, ik ben paar weken terug geweest een heel weekend met m'n moeder! Ik heb enorm genoten en me vermaakt. Drukte was heel goed te doen, goede service, en alles schoon en netjes. Ja ik vind t tegenwoordig een aanrader!!
<<

Anoniem122

Bericht 05 Aug 2014 12:53

Re: Zwaluwhoeve

Ik vond het enorm commercieel en echt veels te druk toen wij er waren. Zou er niet snel heen gaan weer. Maar als je de bon toch al hebt, zou ik gewoon gaan als het je verder niks kost.
<<

Anoniem86

Bericht 05 Aug 2014 14:59

Re: Zwaluwhoeve

Wat vond je er commercieel aan dan?
<<

Anoniem122

Bericht 05 Aug 2014 15:03

Re: Zwaluwhoeve

Gewoon te groots, had het idee dat het gericht was op zoveel mogelijk bezoekers te trekken, via als die veilingsites etc, waardoor er weinig viel te relaxen. Een half uur of zelfs langer van te voren stonden mensen al in de rij voor de opgieting, en vervolgens zat je hutje mutje, nog net niet op elkaars schoot. Gewoon omdat het zo enorm druk was.

Dan ga ik liever naar een wat kleinere, lokale sauna waar ze wat minder sauna's hebben, maar waar je wel lekker tot rust kan komen en niet bij wijze van in de rij hoeft te staan om in een sauna te kunnen.

Moet wel zeggen dat het 1,5 of 2 jaar geleden is dat ik geweest ben, maar ik zou er nooit meer naar terug gaan.
<<

Anoniem222

Bericht 05 Aug 2014 15:06

Re: Zwaluwhoeve

Ik vind het ook echt te druk. In het begin viel het nog wel mee maar tegenwoordig zit het echt stampvol. Als het mooi weer is is het nog wel goed te doen omdat iedereen buiten op bedjes kan liggen, maar als het regent zit je zo'n beetje bij elkaar op schoot in de sauna.

Ik ga dan liever naar de Veluwse Bron of Spa Zuiver. Thermen Bussloo vond ik ook top maar de laatste keer dat ik er was, was het daar ook vrij druk.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 05 Aug 2014 15:10

Re: Zwaluwhoeve

Ik vind het er heerlijk. En druk heb ik geen last van, vermaak me toch wel en kom heerlijk tot rust daar. Nog 2 weken dan ga ik ook weer! Ook via vakantieveilingen. En hotelletje erbij, heerlijk!!
D. 💙14-01-2019💙
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 05 Aug 2014 20:08

Re: Zwaluwhoeve

Wij zijn er vorig jaar een weekendje geweest. Het was heel mooi weer, dus je kon wel de hele dag buiten zijn. Ik vond het er heerlijk en de drukte viel mij alles mee! Ik heb wel even in de rij gestaan bij de opgieting, maar dat was meer omdat er dan staat (bijvoorbeeld) dat het om 14.00u begint, nou dan ga ik er wel 13.50u staan en duurt het ook eventjes voor iedereen binnen is. Echt een rij kon ik dat niet noemen, vind ik wel logisch bij een onderdeel wat zo duidelijk 'georganiseerd' is en aan een tijd gebonden is.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 11 Aug 2014 15:32

Re: Zwaluwhoeve

Het klopt dat het vaak druk is bij de zwaluwhoeve, maar de laatste paar keer dat ik er was viel het mee. Ik merk wel dat het op badkleding dag vaak drukker is dan op gewone dagen doordeweeks. Ik ga regelmatig, al probeer ik de laatste tijd ook wel veel andere sauna's uit. Is maar net waar we kortingsbonnen van hebben :) .
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 11 Aug 2014 16:44

Re: Zwaluwhoeve

Ik ga ook echt niet meer! Zoals hierboven al wordt gezegd, veel te druk en te commercieel, sauna's zitten allemaal bomvol omdat ze veel te veel mensen toelaten. Veluwse bron is idd veel beter.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 11 Aug 2014 16:48

Re: Zwaluwhoeve

Ik was er ook niet erg van gecharmeerd.. het publiek vond ik wat ordinairder, druk, er werd gewoon hardop gepraat overal.. verder vond ik het aanbod aan baden tegenvallen en nee: ik zou niet zomaar weer erheen gaan.
<<

Anoniem65

Bericht 12 Aug 2014 16:05

Re: Zwaluwhoeve

Hm jammer. Ik denk dat ik die bon dan maar lekker weggeef. Kan ik er misschien nog iemand blij mee maken. Hoor er toch te veel negatieve dingen over om daar anderhalf uur voor in de auto te gaan zitten enkele reis.
<<

Anoniem86

Bericht 12 Aug 2014 16:35

Re: Zwaluwhoeve

Zonde, want het is echt fijn daar!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 12 Aug 2014 16:43

Re: Zwaluwhoeve

Het is daar alleen te doen op maandag, dinsdag en woensdag, buiten de vakanties. Ik ben er eens op een woensdag in een vakantie geweest en stonden serieus in de rij voor de sauna's. Wij hadden toen ook geboekt via VV en zijn na een uur vertrokken. Veluwse Bron is veel beter!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem122

Bericht 12 Aug 2014 16:55

Re: Zwaluwhoeve

Pippa schreef:Zonde, want het is echt fijn daar!


Niet lullig bedoelt, maar ben je ook wel eens naar een andere sauna gegaan? Denk dat veel mensen de Zwaluwhoeve prima vinden, maar die hebben dan ook weinig vergelijkingsmateriaal. Terwijl je vaak van de mensen die regelmatig naar sauna's gaan, juist hoort dat ze het verschrikkelijk daar vinden.
<<

Anoniem193

Bericht 12 Aug 2014 17:01

Re: Zwaluwhoeve

Als ik op maandag ga, vind ik het prima bij de zwaluwhoeve, dan is het daar eigenlijk nooit druk. Op de andere dagen wel. Zeker op vrijdag, kun je daar over de koppen lopen.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 12 Aug 2014 17:20

Re: Zwaluwhoeve

Nou ik vind de zwaluwhoeve ook helemaal niet zo vervelend hoor! Ik ben naar een aantal andere sauna's geweest en ik vind de faciliteiten bij de zwaluwhoeve gewoon goed. Drukte is niet fijn, maar het is wel uit te kienen dat je op een minder drukke dag gaat waarschijnlijk en het is niet altijd alleen maar ellende of zo. Ik ben er meerdere keren geweest en heb heerlijk er van genoten.

Zijn er andere sauna's die beter zijn? Ja vast en zeker, ik ben bijvoorbeeld erg gecharmeerd van de sauna van het oranjehotel in Noordwijk aan Zee. Maar geniet ik dan minder op de zwaluwhoeve? Niet echt? Ik vind Putten (naam vergeten) bijvoorbeeld echt minder dan de Zwaluwhoeve en sauna soesterberg is wel fijn en rustiger maar ik mis daar echte fijne bedden zoals ze bij de zwaluwhoeve hebben.

Kortom, ik zou het er echt niet om laten, zeker als je die bon al hebt, dan zou ik er gewoon lekker van gaan genieten!
<<

Anoniem86

Bericht 12 Aug 2014 17:40

Re: Zwaluwhoeve

ไม่เป็นไร schreef:
Pippa schreef:Zonde, want het is echt fijn daar!


Niet lullig bedoelt, maar ben je ook wel eens naar een andere sauna gegaan? Denk dat veel mensen de Zwaluwhoeve prima vinden, maar die hebben dan ook weinig vergelijkingsmateriaal. Terwijl je vaak van de mensen die regelmatig naar sauna's gaan, juist hoort dat ze het verschrikkelijk daar vinden.


Ik ben bij vele andere geweest, heb dus veel vergelijkingsmateriaal, en vond hem groter, maar was er heel weekend en had helemaal geen mensen die hard praten, lange rijen of overlast oid, ik had het heel fijn, veel keuze, alles kunnen proberen.
<<

Anoniem122

Bericht 12 Aug 2014 18:04

Re: Zwaluwhoeve

Ok kan :) Smaken verschillen! En het zal idd ook wel uitmaken of je er op een rustige dag bent.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 13 Aug 2014 18:49

Re: Zwaluwhoeve

Hoe lang geleden ben jij geweest pippa? Ik vind namelijk dat het de laatste tijd veel minder is dan een paar jaar geleden. ik ben laatst twee keer geweest op een doordeweekse dag buiten de vakantie en beide dagen hadden ze het maximaal aantal bezoekers. Idd ook veel gepraat, ik vermoed doordat ze mensen trekken via vv die niet afweten van de algemeen aanvaarde regels in een sauna.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 14 Aug 2014 21:35

Re: Zwaluwhoeve

Ik ben er een keer geweest. Ik vond hem zelf ook erg groot en best wel druk. Maar ik zou er zeker wel een dagje naar toe gaan om te relaxen. Vermaken lukt zeker wel.

Zelf vind ik de Veluwse Bron ook echt een aanrader en minder groots en commercieel zoals de Zwaluwhoeve.
<<

In.ge

Noob

Berichten: 47

Geregistreerd: 24 Nov 2013 11:23

Bericht 15 Aug 2014 10:51

Re: Zwaluwhoeve

Ben er 2 maand geleden geweest en vond het wel prima. Niet m'n favo sauna maar heb mij er goed vermaakt. Overdreven druk was het niet maar ook niet heel rustig.
De lunch was wel oke.

Spa zuiver vind ik zelf fijner en de Veluwse bron ook
<<

Anoniem86

Bericht 15 Aug 2014 11:00

Re: Zwaluwhoeve

Plien, anderhalve maand geleden geweest!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron