Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Opmerkingen over dure auto

<<

Anoniem125

Bericht 04 Aug 2014 22:48

Opmerkingen over dure auto

Sinds een paar weken hebben we een nieuwe auto gekocht. Het is een heel mooie auto en hij was behoorlijk prijzig. Maar nu is het dus niet te geloven hoeveel opmerkingen ik daarover krijg! Het is een cabrio en natuurlijk heb ik met dit weer het dak eraf. Nou, de godganse dag krijg ik rare dingen naar mijn hoofd geslingerd, eigenlijk alleen maar van mannen. Dat gaat van 'zo, erfenisje gehad?' tot: 'kan zo'n klein meisje, zo'n grote bak wel aan?'

Vandaag ook weer, ik ging even tanken, word ik aangesproken door een man van een jaar of 40-45, die me eerst complimenteert met mijn auto en duidelijk met me aan het flirten is. Nou ok, dat is verder prima. Maar vervolgens vraagt hij 'mocht je de auto van je vader lenen?'. Uuh, nee dus. Het is mijn auto.

Wat is dat toch? Mag je als vrouw niet in een dure wagen rijden?
<<

Anoniem88

Bericht 04 Aug 2014 22:50

Re: Opmerkingen over dure auto

Nee, er wordt van jou verwacht dat je een fiat panda rijdt. Mét zo'n hondje met wiebelkop.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 04 Aug 2014 22:51

Re: Opmerkingen over dure auto

Dat zijn vooroordelen. En ja hoor, je mag gewoon in een dure auto rijden, geniet er van en trek er niks van aan.
<<

Anoniem173

Bericht 04 Aug 2014 22:55

Re: Opmerkingen over dure auto

Waar laat je je dochter eigenlijk in die auto?
<<

Anoniem74

Bericht 04 Aug 2014 22:59

Re: Opmerkingen over dure auto

Je wilde gewoon even vertellen dat je een ongelofelijk dikke, dure auto hebt gekocht?

Op mijn 20e deed ik samen met mijn toenmalige vriend een zomervakantie apk-rijden. Dat hield in dat ik, voor de familie, de auto haalde van huis, naar de juiste garage reed en dagen rond mocht rijden met een geweldige leenauto. De grootste en duurste auto's kregen we mee. Het enige wat ik nog van die tijd weet is dat we in een gloednieuwe Golf reden en de speakers hebben uitgetest en mensen dachten:"Die heeft vast een rijke pa" en bij de dikste auto:"Goh, ik hoop dat ze de rotonde überhaupt nog ziet", want eerlijk is eerlijk, ik kwam net boven het stuur uit. Maar als jij denkt dat ze werkelijk iets denken als ze je zien cruisen? Denk het niet, want dat denk ik ook hier niet als ik iemand in een Hummer, BMW of mijn favoriet, splinternieuwe Renault Megane zie rijden. Ow, wat ik wel denk, want mijn gedachten staan nooit stil:"Goh, die heeft goed geboerd. Jaloers".
<<

Anoniem99

Bericht 04 Aug 2014 22:59

Re: Opmerkingen over dure auto

Ik rij ook een spiksplinternieuwe auto. Daar zegt nou niemand wat over. Misschien rij je onzeker waardoor het lijkt alsof je de autovan je vader mee hebt. Ik denk dat dat het is. Heus. Ik rij namelijk als een vent en hoor het nooit.
<<

Anoniem125

Bericht 04 Aug 2014 23:02

Re: Opmerkingen over dure auto

Haha, ik rij niet onzeker hoor, juist totaal niet, ben nogal pittig op de weg! En bij het tankstation stond ik stil, dus dat kan het sowieso niet geweest zijn. Denk eerder dat die opmerkingen komen door mijn blonde haar en doordat ik er nogal jong uitzie.
<<

Anoniem125

Bericht 04 Aug 2014 23:03

Re: Opmerkingen over dure auto

Ik weet trouwens niet hoelang jij was op je 20e, Feniks, maar ik heb een heel normale lengte van 1.70 en kom prima boven het stuur uit.
<<

Anoniem287

Bericht 04 Aug 2014 23:05

Re: Opmerkingen over dure auto

Atelier Madame schreef:Waar laat je je dochter eigenlijk in die auto?


Ehm….ik weet niet hoelang jij al niet meer buiten bent geweest, maar je hebt ook gewoon cabrio's met achterbank hoor :confused:

Beetje jammer dit.
Laatst gewijzigd door Anoniem287 op 04 Aug 2014 23:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem125

Bericht 04 Aug 2014 23:07

Re: Opmerkingen over dure auto

Jup, zit gewoon een achterbank in.
<<

Anoniem287

Bericht 04 Aug 2014 23:10

Re: Opmerkingen over dure auto

Afbeelding
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 04 Aug 2014 23:10

Re: Opmerkingen over dure auto

Wat voor auto heb je gekocht? Al mooie toer-tochtjes gemaakt? Lijkt me super leuk met dit weer in een cabrio!
<<

Anoniem86

Bericht 04 Aug 2014 23:11

Re: Opmerkingen over dure auto

M'n vriend krijgt dat ook vaak met de nieuwe lease auto.. Of hij lekker stoer doet in de auto van z'n pappie. Nou, nee, die is gewoon van mij?? Vind t sowieso sneu als mensen dat hardop zeggen!
<<

Anoniem287

Bericht 04 Aug 2014 23:14

Re: Opmerkingen over dure auto

Zulke mensen zijn gewoon jaloers.
<<

Anoniem125

Bericht 04 Aug 2014 23:16

Re: Opmerkingen over dure auto

Het is een Lexus en ja, we maken regelmatig lekkere toertochtjes door de provincie. Ik vind het wel een feest hoor, zo'n auto rijden. Eigenlijk geniet ik er volop van, alleen die opmerkingen zijn dus minder. Waar bemoeien die mensen zich mee? En waarom alleen mannen van een jaar of 30-50? Het lijkt wel alsof ze het moeilijk kunnen hebben, ofzo. Misschien afgunst/jaloezie.
<<

Anoniem173

Bericht 04 Aug 2014 23:20

Re: Opmerkingen over dure auto

Siamsa schreef:
Atelier Madame schreef:Waar laat je je dochter eigenlijk in die auto?


Ehm….ik weet niet hoelang jij al niet meer buiten bent geweest, maar je hebt ook gewoon cabrio's met achterbank hoor :confused:

Beetje jammer dit.

Nou Uhm ik rij geen carbio nee :p en dacht dat ze altijd vrij kleine achterbanken hadden! Dus vandaar de vraag.
<<

Anoniem74

Bericht 04 Aug 2014 23:20

Re: Opmerkingen over dure auto

Nougat schreef:Ik weet trouwens niet hoelang jij was op je 20e, Feniks, maar ik heb een heel normale lengte van 1.70 en kom prima boven het stuur uit.


Net zolang als ik nu ben. 1.615. Die halve doet het hem.

Maar even serieus, wat boeit het jou wat een ander van jou en je auto denkt? Lachen, wegrijden en nog even zwaaien? Laatst trouwens wel een auto gezien waar ik even strontje jaloers van werd. Een dikke BMW met zijspiegels die automatisch inklappen als de auto op slot gaat. Men, wat wilde ik graag dat ik op oudere mannen viel. :P En als er een jonkie uit zou stappen, zou ik jaloers zijn op het feit dat hij goed boert, blijf ik er weken over praten, maar heb ik er verder niets mee. Ja, het enige wat ik dan nog over houd is dat IK beter moet boeren.
<<

Anoniem287

Bericht 04 Aug 2014 23:22

Re: Opmerkingen over dure auto

Atelier Madame schreef:
Siamsa schreef:
Atelier Madame schreef:Waar laat je je dochter eigenlijk in die auto?


Ehm….ik weet niet hoelang jij al niet meer buiten bent geweest, maar je hebt ook gewoon cabrio's met achterbank hoor :confused:

Beetje jammer dit.

Nou Uhm ik rij geen carbio nee :p en dacht dat ze altijd vrij kleine achterbanken hadden! Dus vandaar de vraag.


Hmm het klonk eerder alsof je die opmerking maakte om Nougat's geloofwaardigheid onderuit te halen. Maar oké, als jij zegt dat het een serieuze vraag was.
<<

Anoniem125

Bericht 04 Aug 2014 23:23

Re: Opmerkingen over dure auto

Ik heb met mijn 1.70 nog nooit problemen gehad met een auto, en heb toch in behoorlijk wat auto's gereden. Het is nogal makkelijk gezegd, dat je je niets moet aantrekken van die opmerkingen, want als je er steeds mee wordt geconfronteerd is dat wel lastig.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 04 Aug 2014 23:25

Re: Opmerkingen over dure auto

Feniks schreef:
Nougat schreef:Ik weet trouwens niet hoelang jij was op je 20e, Feniks, maar ik heb een heel normale lengte van 1.70 en kom prima boven het stuur uit.


Net zolang als ik nu ben. 1.615. Die halve doet het hem.

Maar even serieus, wat boeit het jou wat een ander van jou en je auto denkt? Lachen, wegrijden en nog even zwaaien? Laatst trouwens wel een auto gezien waar ik even strontje jaloers van werd. Een dikke BMW met zijspiegels die automatisch inklappen als de auto op slot gaat. Men, wat wilde ik graag dat ik op oudere mannen viel. :P En als er een jonkie uit zou stappen, zou ik jaloers zijn op het feit dat hij goed boert, blijf ik er weken over praten, maar heb ik er verder niets mee. Ja, het enige wat ik dan nog over houd is dat IK beter moet boeren.


Die zijspiegels die automatisch inklappen heeft de (lease)auto van mijn vriend ook. Dus een oude man zoeken is niet perse nodig voor zo'n auto hoor ;)

Ik krijg ook wel eens dergelijke opmerkingen als ik in de auto rijdt van mijn vriend, but I don't care. Laat ze lekker denken en flirten in de auto (dat vind ik heel triest overigens, maar ja, ik lach en geef gewoon wat meer of minder gas).
<<

Anoniem74

Bericht 04 Aug 2014 23:30

Re: Opmerkingen over dure auto

Nougat schreef:Ik heb met mijn 1.70 nog nooit problemen gehad met een auto, en heb toch in behoorlijk wat auto's gereden. Het is nogal makkelijk gezegd, dat je je niets moet aantrekken van die opmerkingen, want als je er steeds mee wordt geconfronteerd is dat wel lastig.


Ego heb je wel, laat je ego gelden. Dikke tong naar mensen die kennelijk in elk huisje het kruisje (her)kennen. Wees dan blij dat elk huisje een kruisje heeft en dat dit de jouwe is.

Mijn ouders waren vroeger ook zo. Mensen bekritiseren die meer hebben. Maar heb je dan geen fijn leven als je gewoon een fijn leven hebt met (net iets) minder? Misschien hebben ze drie huizen, twee auto's en elke dag ruzie en drie ton schuld? Who knows en zou je het willen weten? Ik niet. Gelukkig zijn met wat je bent en wat je hebt is belangrijker dan jaloers zijn op alles wat je niet hebt, nooit zult hebben. En als je het allemaal hebt, hoofd omhoog, tieten naar voren, kont naar achteren en lopen. ;)
<<

Anoniem74

Bericht 04 Aug 2014 23:34

Re: Opmerkingen over dure auto

Green_Pepper schreef:
Feniks schreef:
Nougat schreef:Ik weet trouwens niet hoelang jij was op je 20e, Feniks, maar ik heb een heel normale lengte van 1.70 en kom prima boven het stuur uit.


Net zolang als ik nu ben. 1.615. Die halve doet het hem.

Maar even serieus, wat boeit het jou wat een ander van jou en je auto denkt? Lachen, wegrijden en nog even zwaaien? Laatst trouwens wel een auto gezien waar ik even strontje jaloers van werd. Een dikke BMW met zijspiegels die automatisch inklappen als de auto op slot gaat. Men, wat wilde ik graag dat ik op oudere mannen viel. :P En als er een jonkie uit zou stappen, zou ik jaloers zijn op het feit dat hij goed boert, blijf ik er weken over praten, maar heb ik er verder niets mee. Ja, het enige wat ik dan nog over houd is dat IK beter moet boeren.


Die zijspiegels die automatisch inklappen heeft de (lease)auto van mijn vriend ook. Dus een oude man zoeken is niet perse nodig voor zo'n auto hoor ;)

Ik krijg ook wel eens dergelijke opmerkingen als ik in de auto rijdt van mijn vriend, but I don't care. Laat ze lekker denken en flirten in de auto (dat vind ik heel triest overigens, maar ja, ik lach en geef gewoon wat meer of minder gas).


Dan vind ik jouw vriend dus vanaf nu ook superschattig, omdat ik het een superschattig idee vind dat mijn auto dat in de toekomst ook doet. Maar dan wel de auto waar ikzelf voor gewerkt heb. Ja mensen, jullie lezen het goed, waar ik zelf voor gewerkt heb. En weet je, dan doe ik hem (de auto), als ik hem heb bereikt, tien keer extra open en dicht bij de supermarkt. Zodat iedereen het even ziet. :D En of mijn pa hem heeft betaald? Denk het niet, gewoon trots zijn op wat jezelf hebt bereikt. Kan geen kwaad toch? En wat een ander denkt? Ook goed. ;)
<<

Anoniem130

Bericht 05 Aug 2014 00:16

Re: Opmerkingen over dure auto

Nougat schreef:Haha, ik rij niet onzeker hoor, juist totaal niet, ben nogal pittig op de weg! En bij het tankstation stond ik stil, dus dat kan het sowieso niet geweest zijn. Denk eerder dat die opmerkingen komen door mijn blonde haar en doordat ik er nogal jong uitzie.


Ben ook blond en jong ogend (en destijds zelfs jong zijnd) en heb ook heel wat in dure autos van ouders of vrienden van ouders gereden, die waren dan weer niet van mij. :) Ook in mijn eentje naar Zuid Frankrijk of Spanje. Wel sjans of bekijks maar nooit rare opmerkingen hoor. Dus dat is het ook niet. :)

Haha die spiegels deed de vorige volvo van mijn paps al Feniks, das al best een oud trucje hoor. Ook geen contactsleutel, sleutel gewoon in je zak altijd en auto openen en straten en afsluiten zonder sleutel te gebruiken. Best handige dingen!
Laatst gewijzigd door Anoniem130 op 05 Aug 2014 00:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem125

Bericht 05 Aug 2014 00:22

Re: Opmerkingen over dure auto

Tia, denk dat mijn voorkomen er toch wel mee te maken heeft , ik gedraag me verder gewoon normaal, niet onzeker of iets.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 05 Aug 2014 00:46

Re: Opmerkingen over dure auto

Nougat schreef:Tia, denk dat mijn voorkomen er toch wel mee te maken heeft , ik gedraag me verder gewoon normaal, niet onzeker of iets.


Lijk je op je avatar?
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers