Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zou jouw vriend/man doen?

<<

Hunnie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 31

Geregistreerd: 15 Sep 2013 13:11

Bericht 03 Aug 2014 21:38

Wat zou jouw vriend/man doen?

-Verhaal verwijderd-
Laatst gewijzigd door Hunnie op 07 Aug 2014 10:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 03 Aug 2014 21:59

Re: Wat zou jouw vriend/man doen?

Dat ligt er helemaal aan.
Nu hebben we twee kinderen en zou hij niet gaan.
Dan zou hij bij de kinderen blijven.
Als er geen kinderen zouden zijn, zou het er helemaal.aan liggen Hoe ernstig het is. Maar ik denk dat hij zelf zou besluiten niet te gaan. Ook al zou dat van mij wel mogen (als het niks erg is)
Of misschien zou hij dan wel gaan, maar evt eerder naar huis komen.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Aug 2014 22:11

Re: Wat zou jouw vriend/man doen?

Wat Ieniemienie zegt eigenlijk. We hebben B, dus dat maakt het wel een stuk lastiger.
Maar, zonder kinderen, had hij van mij wel gewoon mogen gaan, mits de ernst van de situatie het toe laat natuurlijk.
<<

Anoniem88

Bericht 03 Aug 2014 22:19

Re: Wat zou jouw vriend/man doen?

Afhankelijk van de situatie, maar hij zou het altijd overleggen. Als er in die periode dat hij weg is, andere mensen stand-by staan (m'n ouders, tante, vrienden etc) die gewoon dagelijks langs willen komen dan laat ik hem ook gewoon gaan, geen problemen mee. Tenzij ik ernstig ziek ben, maar met de klachten die jij hebt zou ik het in eerste instantie wel vervelend vinden dat hij gaat, maar dat zal later wel bijtrekken. Het is toch al betaald en ik weet niet of je dan nog zomaar kunt annuleren. Niet dat ik jouw ziek-zijn wil bagatelliseren overigens hoor! Maar er zit voor mij wel een verschil in waarvoor ik dan in een ziekenhuis lig (en ook hoe ik daar psychisch onder ben).
<<

Anoniem88

Bericht 03 Aug 2014 22:21

Re: Wat zou jouw vriend/man doen?

Overigens zou mijn vriend dan wel gaan, eigenlijk ook omdat hij zo erg naar uitstapjes naar het buitenland uitkijkt, omdat hij momenteel zo weinig dingen heeft om naar uit te kijken. Hij is deze zomer naar een vliegshow in Engeland geweest, als ik zag hoe erg hij daarnaar uitkeek...
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 03 Aug 2014 22:28

Re: Wat zou jouw vriend/man doen?

Dat ligt natuurlijk waarvoor je in het ziekenhuis ligt. Stel in jou geval wordt je voor de 3e keer opgenomen en wellicht voor dezelfde (hopelijk niet levensbedreigende) aandoening of iets anders dan zou ik je als vriend zijnde sterkte wensen maar denk ik toch gewoon gaan naar Europapark (ik weet welk pretpark je op doelt en daar zou ik namelijk zelf ook graag een keertje naar toe willen gaan). Kijk stel het was je 1e opname dan was het voor mij wel een ander verhaal geweest.
<<

Anoniem286

Bericht 03 Aug 2014 22:31

Re: Wat zou jouw vriend/man doen?

Waarschijnlijk zou hij uit zichzelf niet gaan, maar ik zou dan zeggen dat hij zou moeten gaan. Mits mijn ziekte niet levensbedreigend is dan.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 03 Aug 2014 22:31

Re: Wat zou jouw vriend/man doen?

Mijn man zou niet gaan, hij is nogal piet paniek en zou zich daar echt niet prettig bij voelen, ook als het niet ernstig is. Als hij niet zou kunnen annuleren zou hem dat echt niks uitmaken, jammer van het geld maar meer ook niet. Van mij zou hij best mogen gaan als er geen kinderen waren. Met kinderen en oppas mag het van mij ook maar denk dat het voor kinderen wel raar is, moeder in het ziekenhuis en vader weekendje pretpark.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8170

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 04 Aug 2014 00:46

Re: Wat zou jouw vriend/man doen?

Chaos schreef:Mijn man zou niet gaan, hij is nogal piet paniek en zou zich daar echt niet prettig bij voelen, ook als het niet ernstig is. Als hij niet zou kunnen annuleren zou hem dat echt niks uitmaken, jammer van het geld maar meer ook niet. Van mij zou hij best mogen gaan als er geen kinderen waren. Met kinderen en oppas mag het van mij ook maar denk dat het voor kinderen wel raar is, moeder in het ziekenhuis en vader weekendje pretpark.


Hier ook zo!
30-04-2017
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 04 Aug 2014 00:53

Re: Wat zou jouw vriend/man doen?

Afhankelijk van hoe ernstig het is mag hij van mij prima gaan, maar ik denk alleen dat hij het niet doet.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 04 Aug 2014 04:07

Re: Wat zou jouw vriend/man doen?

Ik denk hier hetzelfde als Chaos. Hij was enorm bezorgd toen ik m'n voet brak een paar maanden geleden, vindt zelfs dat ik weer foto's moet laten maken omdat ik nog steeds pijn heb. Denk dat ik 'm de deur niet uitkrijg.

Sterkte trouwens!
<<

Anoniem66

Bericht 04 Aug 2014 07:24

Re: Wat zou jouw vriend/man doen?

Ik zou het zelf nogal bizar vinden als mijn partner gewoon leuk naar een pretpark ging terwijl ik in het ziekenhuis zou liggen.
<<

Anoniem178

Bericht 04 Aug 2014 07:27

Re: Wat zou jouw vriend/man doen?

Ligt er echt totaal aan waarom je in het ziekenhuis ligt en of jij het erg vindt dat hij gaat.
<<

Anoniem124

Bericht 04 Aug 2014 08:10

Re: Wat zou jouw vriend/man doen?

Hierdoor moet ik denken aan de situatie met mijn ex, weten jullie dat nog? Ik kwam in het ziekenhuis met een longembolie en infarct, was er echt beroerd en toe en het was echt heel gevaarlijk. En meneer stond me aan m'n bed nog uit te foeteren, we zouden de dag erna een paar dagen naar Engeland gaan en ik kon natuurlijk niet meer (was nog een mega geluk dat t ontdekt werd voor ik in een vliegtuig stapte). En toen is hij zonder me gegaan en stuurde me de hele week boze berichten. Ik vond dat echt heel gemeen en daarna was het wel eindelijk uit, durfde ik er eindelijk een punt achter te zetten.
<<

Anoniem321

Bericht 04 Aug 2014 08:59

Re: Wat zou jouw vriend/man doen?

Ik denk inderdaad dat het er aan ligt of het ernstig/levensbedreigend is of 'routine', dit uiteraard tussen haakjes, want je ligt nooit voor niks in het ziekenhuis.
Als het niet heel ernstig is, zou ik niet willen dat hij thuisbleef.
<<

Anoniem222

Bericht 04 Aug 2014 09:00

Re: Wat zou jouw vriend/man doen?

Ja wat een lul van een vent Charles.
Het zou een beetje van de ernst van de situatie afhangen of hij er überhaupt over nadenkt om te gaan denk ik. Maar ik denk dat hij sowieso niet zou gaan. En als het niet ernstig is zou ik zeggen dat hij toch moet gaan.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 04 Aug 2014 09:06

Re: Wat zou jouw vriend/man doen?

Hij zou zelf echt niet meer willen. Ook al is het niet echt ernstig. Je ligt niet voor niks in het ziekenhuis.
10-08-2017 ♥
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 04 Aug 2014 10:38

Re: Wat zou jouw vriend/man doen?

Mijn vriend zou bij mij blijven en niet weg gaan. Ook al zou ik nog zo hard roepen dat hij mag gaan, hij zou toch thuis blijven. Ik vind dat wel fijn eigenlijk!
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 04 Aug 2014 10:41

Re: Wat zou jouw vriend/man doen?

Als de situatie niet ernstig is zou hij van mij wel mogen gaan maar ik denk dat hij er (zeker nu onze dochter er is) dan zelf geen zin meer in heeft en thuis zou blijven. Hij houdt toch al niet zo van pretparken dus die keuze zou hij heel snel kunnen maken.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 04 Aug 2014 10:49

Re: Wat zou jouw vriend/man doen?

De reden waarom ik in het ziekenhuis zou liggen zou iig meespelen en verder zou hij met mij overleggen.
<<

Anoniem193

Bericht 04 Aug 2014 11:03

Re: Wat zou jouw vriend/man doen?

Hij zou niet gaan.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Aug 2014 11:06

Re: Wat zou jouw vriend/man doen?

Rouxxxe schreef:De reden waarom ik in het ziekenhuis zou liggen zou iig meespelen en verder zou hij met mij overleggen.

Ja dit.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 04 Aug 2014 11:09

Re: Wat zou jouw vriend/man doen?

Ik denk dat hij niet naar het pretpark zou gaan. Hij zou dan echt voor mij willen zorgen, ongeacht de reden dat ik in het ziekenhuis zou liggen.
<<

Anoniem301

Bericht 04 Aug 2014 11:14

Re: Wat zou jouw vriend/man doen?

Maar waarom lig je dan in het ziekenhuis Hunnie? Dat is in je andere topic ook niet duidelijk. En ben je een oude bekende? Veel sterkte en beterschap!

Of mijn vriend nog zou gaan ligt er helemaal aan wat de reden is dat ik in het ziekenhuis lig.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 04 Aug 2014 11:16

Re: Wat zou jouw vriend/man doen?

Ilovethe90s schreef:Als de situatie niet ernstig is zou hij van mij wel mogen gaan maar ik denk dat hij er (zeker nu onze dochter er is) dan zelf geen zin meer in heeft en thuis zou blijven. Hij houdt toch al niet zo van pretparken dus die keuze zou hij heel snel kunnen maken.


Misschien moet je dat pretpark dan even voor jezelf vervangen voor iets wat je vriend wel leuk vindt. Als hij daar niks aan vindt is het logisch dat hij dan niet gaat, maar dat is niet waar de vraag om gaat, de vraag gaat erom of hij wel of niet zijn uitstapje zou laten gaan.

Mijn man zou denk ik niet gaan. Nu we kinderen hebben zeker niet, maar daarvoor denk ik ook niet.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers