Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 03 Aug 2014 17:20

Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Vertel!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem253

Bericht 03 Aug 2014 17:33

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

3 weken geleden.. Op vakantie op het strand met een coctail in mijn hand, live muziek en vriend naast me :love:
<<

Anoniem156

Bericht 03 Aug 2014 17:37

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Gisteren!
Een dag op een geweldig festival, met een lief vriendinnetje die me vertelde hoe blij ze met me is (alcohol haha).
<<

Anoniem88

Bericht 03 Aug 2014 17:37

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Gisteravond, tijdens een potje pesten met m'n vriend :angel:
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 03 Aug 2014 17:38

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Op 9 juni toen ik samen met mijn beste vriendin de finish van de fiets11stedentocht had gehaald, 235km op 1 dag :)

En een paar weken geleden toen ik mij realiseerde dat liefdesverdriet echt wel over gaat.. En me gewoon weer gelukkig kon voelen en de mindere momenten steeds minder worden.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem156

Bericht 03 Aug 2014 17:43

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Fjell schreef:Op 9 juni toen ik samen met mijn beste vriendin de finish van de fiets11stedentocht had gehaald, 235km op 1 dag :)

En een paar weken geleden toen ik mij realiseerde dat liefdesverdriet echt wel over gaat.. En me gewoon weer gelukkig kon voelen en de mindere momenten steeds minder worden.


Jij woonde toch in Scandinavië met je vriend? Of heb ik de verkeerde voor me?
Maar het is dus uit, wat rot! Sterkte!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 03 Aug 2014 17:44

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Ik had het vannacht in bed. Mijn vriend sliep, maar ik sliep heel licht omdat ik bang was om me te verslapen. Dus ik merkte elke keer dat hij draaide. En in z'n slaap kroop hij elke keer tegen me aan, of trok me naar zich toe. Ik voelde me zo gelukkig op dat moment. Ik lag helemaal te genieten in bed, had ook een big smile op mijn gezicht! :love:
Ik had dit een jaar geleden niet kunnen denken dat iemand me zo gelukkig zou maken.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 03 Aug 2014 17:48

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Poubelle schreef:
Fjell schreef:Op 9 juni toen ik samen met mijn beste vriendin de finish van de fiets11stedentocht had gehaald, 235km op 1 dag :)

En een paar weken geleden toen ik mij realiseerde dat liefdesverdriet echt wel over gaat.. En me gewoon weer gelukkig kon voelen en de mindere momenten steeds minder worden.


Jij woonde toch in Scandinavië met je vriend? Of heb ik de verkeerde voor me?
Maar het is dus uit, wat rot! Sterkte!


Dankjewel! Lief! We zijn wel goed / als vrienden uit elkaar gegaan maar eerste maanden waren toch wel heel moeilijk...

Ik had inderdaad een vriend uit Noorwegen maar heb daar niet samen met hem gewoond. Weet niet zeker of je mij bedoeld of Jente. Zij woont wel in Noorwegen met haar vriend :)
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem119

Bericht 03 Aug 2014 18:35

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Nu.

Heerlijk in de zon met m'n voetjes in t zand bij een strandtent, lekker reis tijdschriftje lezen, lekker fris drankje, wachtend op m'n lieve verloofde en vrienden om zo heerlijk te gaan eten. Life's good.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 03 Aug 2014 18:48

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Afgelopen week meerdere malen, als ik dacht aan ons toekomstig nieuwe huis.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Aug 2014 18:51

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Vrijdag, toen we voor de zoveelste keer achter elkaar in Carnaval Festival zaten in de Efteling, en mijn dochter echt werkelijk straalde en met de minuut enthousiaster werd van de attractie. :love:

Oh en afgelopen dinsdag ook. Mooi weer, lekker in de tuin, barbecueën met goede vrienden, kind die aan het 'smikkelen' (zoals zei zelf zegt) was van dingen. Heerlijk!!
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 03 Aug 2014 19:04

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Vanmorgen. Ik ben met mijn dochter samen gaan zwemmen en ze straalde gewoon! Ze was zo blij rond aan het spetteren! Ik voelde mijzelf echt even heel gelukkig.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 03 Aug 2014 19:11

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Vanmiddag, we waren zeilen met vrienden. Heerlijk op het water met zonnetje erbij.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 03 Aug 2014 19:14

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Ah Fjell, wat jammer dat het uit is, dat wist ik niet! Liefdesverdriet gaat inderdaad over en je kunt alsnog in Noorwegen komen wonen, het is hier ook in je eentje heel mooi :)

Ik voelde me vorige week heel gelukkig. Ik was samen met mijn vriend naar een eiland, lekker op het strand in de zon, zwemmen, tijdschrift lezen en lekkere dingen eten.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 03 Aug 2014 19:22

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Ja, vind het ook erg jammer maar het ging helaas niet meer...Ben wel blij dat we nog normaal contact met elkaar hebben. Maar mijn droom om naar Noorwegen te verhuizen is er nog steeds, ook in mijn eentje gaat mij dat wel lukken hoop ik ja! :)
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 03 Aug 2014 19:23

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Vannacht... de aanleiding was ff minder, mijn dochter bleef maar huilen in haar bed dus ik dacht kom maar ff bij mij in bed. Ik leg haar dan beetje bij me vandaan zodat ze kan slapen.. maar ze kroop meteen naar me toe, en sloeg twee handjes om mee heen en hield mee heel stevig vast en zei "ik hou van jou" :love: :love: :love:

Oooh ik vond het zooo fijn. Twee uren later maakte ze me wakker want ze hoorde haar zus en ze wilde weer bij haar zus slapen :heart:
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem125

Bericht 03 Aug 2014 19:43

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Gisteren nog. Ik was met vier van mijn beste vriendinnen een dagje weg, naar een festival en het was zo ongecompliceerd gezellig!
<<

Anoniem131

Bericht 03 Aug 2014 19:48

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Toen ik gisteren na 11 weken eindelijk vast voedsel kon binnenhouden. En net was ik daar ook weer zo gelukkig mee. Ik hoop zo dat ik eindelijk beter aan het worden ben.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 03 Aug 2014 19:54

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Sinds 29 juli ben ik heel erg gelukkig :smile:.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 03 Aug 2014 20:11

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Het moment dat mijn vriend mij ten huwelijk vroeg was de laatste enorme uitschieter, maar ik voel me over het algemeen de laatste tijd heel gelukkig :)

♥♥
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 03 Aug 2014 20:14

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Nu! Mijn dochtertje ligt heel zachtjes een beetje te snurken met haar armpjes de lucht in. Mijn zoontje slaapt lekker na een druk maar leuk weekend. Mijn man is even aan de motor aan het sleutelen en daarna gaan we een film kijken. En ik zit lekker te forummen en ik probeer tegelijkertijd een boek te lezen :P
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Churrito

Kwebbel

Berichten: 319

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:48

Bericht 03 Aug 2014 20:37

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Denk maand of 10 geleden..
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 03 Aug 2014 22:20

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Ik wou dat ik het mij kon herinneren
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 03 Aug 2014 23:07

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Vandaag! Ik was bij een vriendin op visite die ik eigenlijk te weinig zie. Hebben heerlijk gegeten en vervolgens met haar vriend en vrienden van hem nog een tijd op t terras gezeten. Was zo heerlijk ongedwongen en gezellig.
<<

Anoniem86

Bericht 03 Aug 2014 23:39

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Gisteren, toen m'n lieve (schoon) familie en vrienden over de vloer waren voor m'n verjaardag!
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers