Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Onder stroom gestaan, nog steeds last.

<<

Anoniem91

Bericht 13 Sep 2013 18:44

Onder stroom gestaan, nog steeds last.

Ik heb woensdagavond onder stroom gestaan op mijn werk, deed onwijs zeer en mijn hand was ook echt helemaal zwart van de steekvlam die eruit kwam. Ik heb geen verbranding opgelopen, maar wel gister heel erg hoofdpijn en veel kracht verlies in mijn arm en hand gehad, nu ondertussen is er al wel wat kracht terug, maar mijn vingertoppen zijn nog steeds aan het tintelen. Heel irritant en ook blijft mijn rechterhand koud. Nu had ik op aanraden de dokter gebeld en moest het even aankijken en mocht het erger worden moest ik de HAP bellen en anders maandag langskomen. Wie heeft dit nog meer gehad? En hoe lang duurde het dat je geen last meer had of waar had jij last van? Was overigens van een stopcontact, ik had mazzel dat de stoppen er heel snel uitklapte dus maar kort onder stroom gestaan.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 13 Sep 2013 19:15

Re: Onder stroom gestaan, nog steeds last.

Gadsie wat eng. Heb hier gelukkig geen ervaring meer maar hopelijk is het snel over. Sterkte!
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 13 Sep 2013 20:00

Re: Onder stroom gestaan, nog steeds last.

Mijn man zegt dat je daar wel even last van kan hebben. Zelfs langer dan een week...
Ligt er net aan hoe het door je lichaam is gegaan..
Je spieren raken oa verkrampt...
Hij had het pas ook, heeft zich 2 dagen niet lekker gevoeld.
December 2009
juli 2012
<<

Anoniem 53

Bericht 13 Sep 2013 20:00

Re: Onder stroom gestaan, nog steeds last.

Hm als je onder stroom hebt gestaan is het dan niet altijd verstandig om je even na te laten kijken?
<<

Anoniem 42

Bericht 13 Sep 2013 21:19

Re: Onder stroom gestaan, nog steeds last.

Ellendig zeg. Hoe is dat zo gebeurd, stond de buitenkant van het stopcontact onder stroom?

Mijn broer heeft al een paar keer een klap opgelopen van een stopcontact, paar weken terug nog in mijn huis. Maar nooit iets blijvends aan overgehouden. Dat zal volgens mij ook niet snel gebeuren als de stoppen er snel uitslaan, dit ter geruststelling.
<<

Anoniem91

Bericht 13 Sep 2013 21:35

Re: Onder stroom gestaan, nog steeds last.

Nou, iedereen zei wel laat je even nakijken want mijn hand zag er niet best uit. Maar dat viel wel mee, het is nu vooral die tinteling en krachtverlies ook blijft mijn hand heel koud.

Hoe het gebeurde weet ik niet eens meer, ik moest een stekker eruit trekken en dat ging niet goed.

Afbeelding
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:06

Bericht 13 Sep 2013 21:45

Re: Onder stroom gestaan, nog steeds last.

Oei! Dat ziet er niet best uit. Als het zo blijft voelen zou ik er wel z.s.m. naar laten kijken. Beterschap!
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 13 Sep 2013 21:58

Re: Onder stroom gestaan, nog steeds last.

Mijn vriend heeft er toen wel een week last van gehad, maar die had het zo te zien minder erg dan bij jou. Vergeet niet dat je lichaam een enorme optater van die 220 volt heeft gekregen. Maar ik denk dat het vanzelf wel weer over gaat.
<<

Anoniem 63

Bericht 14 Sep 2013 11:23

Re: Onder stroom gestaan, nog steeds last.

Ik zou al lang en breed bij de HA op de stoep hebben gestaan. Maar ik ben daar ook een mietje in. Zou toch even laten kijken hoor, als je last blijft houden. Al is het alleen ter geruststelling en een indicatie hoe lang het zou kunnen duren.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 14 Sep 2013 12:29

Re: Onder stroom gestaan, nog steeds last.

Kenya schreef:Ik zou al lang en breed bij de HA op de stoep hebben gestaan. Maar ik ben daar ook een mietje in. Zou toch even laten kijken hoor, als je last blijft houden. Al is het alleen ter geruststelling en een indicatie hoe lang het zou kunnen duren.


nou inderdaad... misschien kun je wat oefeningen doen of iets wat je spieren prikkelt zeg maar wat.
niet erg gezond zo'n klap volt door je lichaam heen te krijgen!
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 14 Sep 2013 14:07

Re: Onder stroom gestaan, nog steeds last.

Jeetje, wat moet jij geschrokken zijn! Als je er last van blijft houden zou ik er toch snel even naar laten kijken hoor.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 14 Sep 2013 14:21

Re: Onder stroom gestaan, nog steeds last.

Jeetje, dat is echt heftig joh. Ik zou echt even een arts raadplegen, bij dit soort plekken moet je altijd naar een arts is mij verteld tijdens EHBO cursus. Sterkte!
<<

Anoniem305

Bericht 15 Sep 2013 11:07

Re: Onder stroom gestaan, nog steeds last.

Wow. Zoiets heb ik nog nooit gezien! Ik zou er ook mee naar de huisarts gaan!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 15 Sep 2013 19:22

Re: Onder stroom gestaan, nog steeds last.

Ik had allang bij de HA gezeten..
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 15 Sep 2013 21:31

Re: Onder stroom gestaan, nog steeds last.

Hoe gaat het nu?
Ik zou morgen toch even de huisarts bellen, om er voor de zekerheid naar te laten kijken. Mocht het nodig zijn hebben ze ook vergelijkingsmateriaal als het over een tijdje nog niet veel beter is.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers