Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bij elkaar logeren

<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 03 Aug 2014 10:39

Bij elkaar logeren

Mijn oudste dochter wou gister bij haar zusje logeren. Eerste instantie dachten wij dit gaat nooit goed, maar ze hebben het saampjes heel goed gedaan!
Ze bleven netjes in bed liggen, de babyfoon stond aan en beneden konden we ze horen hoe ze zichzelf en elkaar vermaakten (1,5 & 3,5).
Ze sliepen vrij snel & waren rond 6:30 wakker en bleven tot 8:45 op de jongste haar kamer spelen (daar sliepen ze ook, samen in 1 bed). :love:

Doen jullie kinderen dat wel eens?
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem162

Bericht 03 Aug 2014 11:13

Re: Bij elkaar logeren

Wat super schattig
<<

Fiene

Bericht 03 Aug 2014 11:51

Re: Bij elkaar logeren

Aaah wat lief.

Hier wilde R ook bij N slapen een tijdje terug. Maar N snapte het hele gebeuren niet zo en begon te huilen, daarop begon R te huilen want hij kon niet slapen en hij vond het spannend en wilde terug naar zijn eigen kamer. Waarop N weer begon te huilen en R maar bleef zeggen; sorry lieve zus sorry. Hij dacht dat ze huilde omdat hij niet bij haar wilde slapen..

Volgende week op vakantie moeten ze wel bij elkaar slapen dus ben benieuwd.
<<

Anoniem255

Bericht 03 Aug 2014 11:56

Re: Bij elkaar logeren

Haha Fiene.

Hier moesten ze op vakantie samen slapen maar dat wad dikke ellende.
De jongste was 2x uit bed gevallen, om 3.30 liepen ze samen door de caravan te struinen en om 05.30
waren ze wakker terwijl de oudste normaal tot 8u slaapt.
Geen succes hier dus ;)
<<

Anoniem103

Bericht 03 Aug 2014 13:04

Re: Bij elkaar logeren

Ze hebben hier een tijdje op een kamer geslapen toen de jongste ongeveer een jaar was. Dat wilden ze (vooral m'n zoontje) zelf graag en ging ook wel goed. Op een gegeven moment was J. het zat en moest z'n zusje weer terug naar haar eigen kamer. Op vakanties slapen ze vaak samen op een kamer en dat gaat prima. Als ze bij elkaar willen logeren mag dat ook wel een keertje maar is denk dat het dan wel heel lang zou duren voordat ze slapen.
<<

Anoniem64

Bericht 03 Aug 2014 13:24

Re: Bij elkaar logeren

Hier slaapt de tweeling sowieso samen, en kruipen regelmatig bij elkaar in bed. De oudste 2 sliepen tot voor kort ook samen maar nu apart, maar kruipen ook nog regelmatig in 1 bed samen.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 03 Aug 2014 14:07

Re: Bij elkaar logeren

Mijn kinderen sliepen ruim een half jaar samen en sinds kort weer apart, omdat de jongste dat wilde. Heel soms kruipen ze nog bij elkaar.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 03 Aug 2014 18:40

Re: Bij elkaar logeren

Wat lief Fiene! Zo ging het dus ongeveer net zo gisteren. Man en ik zeiden tegen elkaar, als dat maar goed gaat! En dat ging dus ook zo. Verbaasde me eerlijk gezegd wel, want overdag zijn het nogal 2 tegenpolen van elkaar. Ze kunnen niet met maar ook niet zonder elkaar, zoals gisterenavond dus ;-)

Jammer Mien dat het niet zo'n succes was!

Tania hadden ze geen heimwee naar elkaar toen ze weer ieders een eigen kamer hadden?

Wat schattig Sterrin! Slapen ze ook wel eens alle 4 samen in 1 bed ;-)

Lief Thunder!
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem127

Bericht 03 Aug 2014 21:18

Re: Bij elkaar logeren

Wat klinkt dat allemaal lief zeg! Hier zouden ze waarschijnlijk tot middernacht discussies voeren als ze bij elkaar in bed lagen (doe eens normaal - nee doe jij eens normaal - doe zelf normaal - ik doe ook normaal - houd op eens op met de hele tijd normaal zeggen - nee, houd jij maar eerst op - nee jij - nee jij - nee jij -nee jij - stommerd - maamaaaaaa, ze zegt dat ik een stommerd ben etc.etc).
<<

Anoniem331

Bericht 03 Aug 2014 21:31

Re: Bij elkaar logeren

De eerste en gelijk de laatste keer duurde hier welgeteld 7 minuten :)
<<

Nosa

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 885

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:47

Bericht 03 Aug 2014 21:39

Re: Bij elkaar logeren

Alleen als we op vakantie zijn omdat het eigenlijk niet anders kan. Maar dat gaan tot nu toe heel goed, vinden ze ook echt leuk dan. Thuis vragen ze er nooit om.
2010 2012 2015 2017
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 03 Aug 2014 21:46

Re: Bij elkaar logeren

Wat schattig al die kindjes die bij elkaar slapen!
Mijn broertje en ik sliepen vroeger ook vaak bij elkaar! Zo gezellig was dat altijd!
Hij ging mij dan vaak zelf verzonnen verhaaltjes vertellen of we deden spelletjes! :)
2012
2016
2020

Instagram
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 03 Aug 2014 21:52

Re: Bij elkaar logeren

Wij deden dat vroeger ook heel vaak. Mijn broers sliepen een tijd samen op een kamer (was niet perse nodig) en daar was ik dan jaloers op. Dan wilde ik ook bij hun op de kamer slapen. Ging meestal prima en anders ging ik naar mijn eigen bed. Wij hadden een extra matras onder een hoogslaper liggen.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 03 Aug 2014 22:36

Re: Bij elkaar logeren

Twellie schreef:Wat klinkt dat allemaal lief zeg! Hier zouden ze waarschijnlijk tot middernacht discussies voeren als ze bij elkaar in bed lagen (doe eens normaal - nee doe jij eens normaal - doe zelf normaal - ik doe ook normaal - houd op eens op met de hele tijd normaal zeggen - nee, houd jij maar eerst op - nee jij - nee jij - nee jij -nee jij - stommerd - maamaaaaaa, ze zegt dat ik een stommerd ben etc.etc).


:lol:

Hier slapen de oudste 2 als we op vakantie zijn eigenlijk altijd op 1 kamer en dat gaat prima. Laatst waren ze alle drie aan het logeren bij opa en oma en toen wilde de oudste perse samen met de jongste op 1 kamer slapen. Jongste heeft nog wat weinig in te brengen :D Maar ook dit was hartstikke goed gegaan. Zomaar voor de lol bij elkaar slapen gebeurt eigenlijk nog niet.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron