Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie pakt de koffers in?

<<

Anoniem85

Bericht 02 Aug 2014 08:13

Re: Wie pakt de koffers in?

Ik leg alles klaar op het bed, zijn spullen, mijn spullen. Hij pakt vervolgens alles in, hij kan dat netter.
Als we op vliegvakantie gaan dan verdelen we ook de spullen over de twee koffers, dus niet perse een koffer van mij en een van hem. Hij pakt ook de auto in als we op vakantie gaan met de auto.
<<

Anoniem103

Bericht 02 Aug 2014 08:25

Re: Wie pakt de koffers in?

Ik pak alles in, hij kan het prima zelf maar ik ben toch al bezig voor mezelf en de kinderen dus pak ik die paar kleren voor hen er ook nog wel bij. Ik snap ook niet zo goed wat daar suf aan is.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 02 Aug 2014 08:27

Re: Wie pakt de koffers in?

Charles schreef:Ik doe dat voor mezelf, de kinderen EN mijn man. Ik vind het wat gezelligs traditioneels hebben. Man op t werk en moeder de vrouw met de koffers aan het redderen #lovemylife#yolo#huisvrouw. En het ruige is: ik meen dit bloedserieus.



Je vergeet #LTGL :P :P

Ik pak het ook meestal in voor mijn man (en kind natuurlijk ook). Ik ben meestal al een paar dagen eerder vrij voordat we op vakantie gaan en hij werkt meestal gewoon tot de laatste dag.
Wat is het dan voor moeite om, als ik voor mezelf aan het inpakken, het ook even voor hem te doen.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 02 Aug 2014 08:39

Re: Wie pakt de koffers in?

Ik pak voor ons allemaal de spullen in.
Ik pak het in en mijn man sjouwt het naar beneden en zet het in de auto.
Als We terug zijn net zo. Mijn man haalt het uit de auto en tilt het naar boven en ik ruim op.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Roxi3

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 02 Aug 2014 08:59

Re: Wie pakt de koffers in?

Wij pakken onze eigen koffer in. Soms vraag ik mijn man om te helpen met de indeling van mijn koffer, als mijn spullen weer eens niet passen.
<<

Anoniem86

Bericht 02 Aug 2014 09:11

Re: Wie pakt de koffers in?

O als ik ruimte tekort heb leg ik het gewoon naast zijn koffer haha! En pakt hij het bij hem in.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 02 Aug 2014 09:17

Re: Wie pakt de koffers in?

Pippa schreef:O als ik ruimte tekort heb leg ik het gewoon naast zijn koffer haha! En pakt hij het bij hem in.
Hier exact hetzelfde, altijd fijn die back-up ruimte. :razz:
<<

Anoniem86

Bericht 02 Aug 2014 09:25

Re: Wie pakt de koffers in?

Al hoewel ik slecht ben in inschatten qua gewicht want we hadden dit jaar beide maar 16 kilo haha!
<<

Anoniem168

Bericht 02 Aug 2014 09:35

Re: Wie pakt de koffers in?

Ik pak mijn eigen koffer en van pak ook de kleding en spullen van de baby in. Heb er zelf gewoon meer kijk op wat er voor de baby mee moet en vind dat helemaal niet erg.
Mijn man pakt wel zelf zijn eigen koffer en ik vraag wel het een en ander wat hij gepakt heeft, aangezien hij altijd van alles vergeet en geef hem aanwijzingen voor dingen die niet vergeten mogen worden. Is toch niks mis mee om iemand zo te helpen vind ik.
Koffer in een half uurtje inpakken en wegwezen lukt me niet, ik houd daar ook absoluut niet van om alles zo gehaast te doen en op het laatst. Liever een dag van tevoren en goed voorbereid weg.
<<

Jip

Bericht 02 Aug 2014 09:35

Re: Wie pakt de koffers in?

Mijn vriend begint al een week van te voren met dingen in zijn koffer/rugzak te leggen en regelt meestal de kleine belangrijke dingetjes (pleisters enzo). Ik zet mijn koffer voor mijn kast, gooi er in tien minuten tijd wat in en roep dan alles op wat ik mee heb aan mijn vriend en dan vind ik het wel best. Meestal komt er last minute dan toch nog een korte broek bij of zo, want qua gewicht zit ik er nooit aan..

Toen ik drie maanden weg ging heb ik wel wat langer erover gedaan, omdat ik niet teveel mee wilde. Had toen maar 9kilo bij me met alles.
<<

Anoniem315

Bericht 02 Aug 2014 09:58

Re: Wie pakt de koffers in?

Hij doet het meestal zelf en soms vraagt hij of ik vast wat klaar wil leggen.
<<

Anoniem114

Bericht 02 Aug 2014 10:06

Re: Wie pakt de koffers in?

Ik pak de koffer van m'n vriend en mezelf in. Ik heb graag de touwtjes in handen en weet op deze manier dat we niks vergeten.

Als-ie alleen weekendje weggaat (2x gebeurd) dan pak ik zijn tas ook in. Ik zorg graag voor m'n vent en vind 't leuk om hem in dat stukje te ontzien :) (en iets leuks in z'n tas te doen, als verrassing :D)
<<

Anoniem315

Bericht 02 Aug 2014 10:37

Re: Wie pakt de koffers in?

Snooki schreef:Ik pak de koffer van m'n vriend en mezelf in. Ik heb graag de touwtjes in handen en weet op deze manier dat we niks vergeten.

Als-ie alleen weekendje weggaat (2x gebeurd) dan pak ik zijn tas ook in. Ik zorg graag voor m'n vent en vind 't leuk om hem in dat stukje te ontzien :) (en iets leuks in z'n tas te doen, als verrassing :D)


Ahhwww, dat is cute!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 02 Aug 2014 10:52

Re: Wie pakt de koffers in?

Ik pak mijn eigen koffer in en die van mijn dochter, begin op tijd en maak een lijstje zodat ik niks vergeet :smile: Als ik dingen tegen kom voor mijn man leg ik die vast klaar, maar verder pakt hij zelf zijn spullen (meestal een minuut of 5 voor vertrek :wink: ).
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem216

Bericht 02 Aug 2014 11:35

Re: Wie pakt de koffers in?

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 02 Okt 2017 09:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem117

Bericht 02 Aug 2014 11:55

Re: Wie pakt de koffers in?

Ik! En hij controleert niet eens of ik het wel goed heb gedaan. De avond van te voren pak ik in mum van tijd twee koffers in en die laat ik dan mooi boven staan. Het naar beneden sjouwen is immers mannenwerk en ook het in de auto zetten is niet aan mij besteed. Vooral niet als we gaan kamperen. Wij zijn van traditionele rolverdeling. Ik gedij er prima bij.

Ik vermoed trouwens dat hij het zelf ook wel kan. Hij is zijn vrijgezellenbestaan ook weleens op vakantie geweest en toen heeft hij naar mijn weten zelfstandig zijn koffer ingepakt. Als ik zou denken dat hij het niet zou kunnen dan zou ik het hem wel leren. Zodat ie zonder mij ook zelfstandig op vakantie kan. Dat is natuurlijk wel belangrijk.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 02 Aug 2014 12:58

Re: Wie pakt de koffers in?

Mooie reacties zitten er weer tussen.
We pakken ider ons ding in. Hoewel het bij mijn man betekent zijn kleding en ik voor de gezamenlijke spullen zorg: handdoeken, shampoo, douchegel e.d.
Ik vind het wel prima zo, wil graag weten wat ik meeneem.
<<

Anoniem125

Bericht 02 Aug 2014 13:32

Re: Wie pakt de koffers in?

Brooke schreef:Koffer in een half uurtje inpakken en wegwezen lukt me niet, ik houd daar ook absoluut niet van om alles zo gehaast te doen en op het laatst. Liever een dag van tevoren en goed voorbereid weg.

Oh, wij zijn altijd prima voorbereid hoor. Alleen als je bijna iedere week wel weggaat, dan ben je zo gewend om te pakken dat je in een half uur alles rustig kan inpakken. Op een bepaald moment heb je zo goed in je hoofd wat er allemaal mee moet, dat je ook echt niks vergeet.
<<

Anoniem125

Bericht 02 Aug 2014 13:34

Re: Wie pakt de koffers in?

Oh en dat sjouwen doen we ook gewoon allebei. Ik vind een koffer naar beneden, of naar boven zetten nou niet bepaald zwaar werk. Maar ja, zal wel weer aan mij liggen, haha! Misschien ben ik gewoon een halve kerel dan.
<<

Anoniem119

Bericht 02 Aug 2014 13:44

Re: Wie pakt de koffers in?

Haha ik wil altijd perse m'n eigen koffer tillen, daar ben ik heel koppig in. Vroeger toen ik vrijgezel was sjouwde ik toch ook met twee koffers voor elke verhuizing naar Engeland, dus waarom zou ik dat nu ineens niet meer kunnen?
<<

Anoniem222

Bericht 02 Aug 2014 13:59

Re: Wie pakt de koffers in?

Haha we doen dat allebei zelf. M'n vriend wil echt niet dat ik dat voor hem doe, en ik ook niet dat hij het voor mij doet.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 02 Aug 2014 14:04

Re: Wie pakt de koffers in?

Ik vind een koffer van 20 kilo naar beneden tillen wel zwaar. Ik heb al een slecht evenwicht, dus moet extra opletten als ik de trap afloop, en hoef daar ook niet nog een 20 kilo zware koffer bij.
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 02 Aug 2014 14:09

Re: Wie pakt de koffers in?

Ik sjouw ook gewoon mijn eigen koffer, mijn vriend zou dat ook niet uit zichzelf aanbieden en ik ga eigenlijk altijd alleen op reis, dus dan ligt hij nog in bed of hij is niet thuis. Maar ik heb dan ook nooit een koffer van 20 kilo, zou niet weten wat ik allemaal mee moest nemen dat zo zwaar is. Mijn koffer is max. 15 kilo denk ik en dat vind ik niet zwaar om te tillen.
<<

Jip

Bericht 02 Aug 2014 14:24

Re: Wie pakt de koffers in?

Als je elke week gaat dan hoef je natuurlijk ook niet zoveel mee te nemen. Dat klinkt eerder als een weekendje weg.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 02 Aug 2014 14:29

Re: Wie pakt de koffers in?

Ik heb alleen een handbagagekoffer, dan weegt hij ook niet zoveel :) Er past genoeg in voor twee weken weg in de winter (dikkere kleding).
VorigeVolgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers