Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Boehoe, ik weet het even niet meer zo goed hoor.

<<

Anoniem59

Bericht 05 Aug 2014 10:11

Re: Boehoe, ik weet het even niet meer zo goed hoor.

Ahhh Zora, wat super verdrietig! Je gunt je vriendin natuurlijk alles, en natuurlijk ben je blij voor haar, maar je zou het jezelf ook eens gunnen... En als ze dan ook nog onwetend dezelfde naam geeft is het wel heel erg alsof ze jullie droom overneemt, al kan ze er niets aan doen... Wat super naar voor je!

Ik zou ook dezelfde naam geven, hoor. Wel tegen die tijd tegen haar zeggen dat dat voor jullie dé naam was, al jaren, en dat je je dochter ook zo gaat noemen, maar ik zou dat wel doen als het zo belangrijk is.

Ik zou het helemaal niet erg vinden als een vriendin haar zoons dezelfde namen zou geven als mijn zoons. Luce ken ik alleen via het forum maar twee van haar mannen heten hetzelfde als mijn mannen, en dat vind ik alleen maar leuk! En als mijn vriendin na miskramen en verdriet eindelijk een kindje mag krijgen, dan ben ik wel de laatste die haar haar droomnaam niet gunt. Ik ben dan gewoon zo blij dat ze gelukkig is en dat we allebei een lief kindje met een mooie naam hebben, dan deel je nog meer bijzonders :)

Heel veel sterkte!
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 05 Aug 2014 10:40

Re: Boehoe, ik weet het even niet meer zo goed hoor.

Oh Zora, knuffel voor jou! Ik hoop zo dat jij en je vriend ouders gaan worden! :hug:
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 07 Aug 2014 20:49

Re: Boehoe, ik weet het even niet meer zo goed hoor.

Wat een lieve reacties nog, had ik nog niet gezien. Dank voor je uitgebreide reactie RYW. Ik wist wel hoe jouw kids heten, en ook hoe Luce's kids heten, maar bedenk me nu pas dat ze beiden dezelfde zijn. Wat tof!

Gekke avond vanavond. Na dagen van ouders, broers, en zussen die bij het kindje op de IC mochten kijken, was ik vandaag eindelijk aan de beurt! Ik was echt doodzenuwachtig voor mijn evt reacties maar vanaf moment dat ik vriendin zag, die meteen moest huilen, en vanaf moment dat ik kindje zag en mocht aanraken heb ik er gelukkig helemaal niet meer bij stil gestaan dat het voor ons allemaal butje is. Heb gelúkkig alleen maar gedacht aan dat kleintje en aan vriendin. Phieuw. Hebben daar driekwartier staan aaien en oeh eh ah's gefluisterd haha! Toen ik weer wegliep van de IC liep haar vriend met me mee, toen moest ik wel even flink huilen, maar heb maar gedaan alsof het kwam doordat ik zo blij voor ze ben, omdat ze zo mooi was. Stiekem was het nog grotendeels waar ook gelukkig!!

Ik durfde haar iig nog niet echt bij naam te noemen, 1 of 2x gedaan, maar dat komt vast nog wel :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem66

Bericht 07 Aug 2014 22:18

Re: Boehoe, ik weet het even niet meer zo goed hoor.

Ik heb de namen van RYW gejat inderdaad :). Vond het zo'n mooie combi.. Dacht: als ik nog 2 jongens krijg.. :smile:
<<

Anoniem88

Bericht 07 Aug 2014 22:21

Re: Boehoe, ik weet het even niet meer zo goed hoor.

Nu je het zegt, inderdaad!
<<

Anoniem198

Bericht 08 Aug 2014 15:43

Re: Boehoe, ik weet het even niet meer zo goed hoor.

Zora, ik wil je even een dikke knuffel geven. :hug:
Ik vind het knap van je dat je ondanks je eigen verdriet zo positief kan zijn en blij voor anderen ook hier op het forum!
Hoop echt voor jullie dat je snel zwanger mag worden en dat het goed gaat!
<<

Anoniem119

Bericht 08 Aug 2014 15:52

Re: Boehoe, ik weet het even niet meer zo goed hoor.

Ah wat fijn dat je het zo goed opgevangen hebt tijdens het bezoek!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 08 Aug 2014 18:56

Re: Boehoe, ik weet het even niet meer zo goed hoor.

Ik vind je echt heel sterk, Zora! Fijn dat het bezoek zo goed ging, kan me heel goed voorstellen dat je er tegenop zag vanwege je evt. reacties.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers