Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar heb jij het laatst hard om gelachen?

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 06 Aug 2014 14:34

Re: Waar heb jij het laatst hard om gelachen?

mijn nichtje gisteren. Ik ging op kraambezoek bij mijn zus die is afgelopen vrijdag bevallen. Haar dochter kroop bij haar op schoot en voelde aan haar borsten dat ze koud waren. Nu moet mijn zus blijkbaar koelen omdat ze teveel melk productie heeft.
Roept ze heel lief, 'koud koelen'. Vervolgens kruipt ze naar mij op de bank. Pakt mijn borsten vast en roept 'niet koelen' met een heel serieus en straks gezicht. De tranen rolde over mijn wangen van het lachen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 06 Aug 2014 14:57

Re: Waar heb jij het laatst hard om gelachen?

Gisteravond, de oudste lag net in bed en ik had al de hele middag zin in chocola. In het kader van het goede voorbeeld dus netjes gewacht tot de kinderen in bed lagen :angel: Ik had net een chocolaatje op toen mijn dochter riep, ze wilde nog wat water. Ik gaf haar daarna nog een kus en ze vroeg meteen heel verbaasd 'Wat ruik ik??'. Ik: 'niets, waarom vraag je dat?' 'Jawel,' zei ze, 'je hebt iets gegeten'. En toen heel verontwaardigd: 'Chocolaaaaa!!!' Ik moest echt zo hard lachen (en ik moest beloven dat ze vandaag ook een chocolaatje mocht :thumbup: ).

En daarna nog toen ik de aflevering van Friends zat te kijken waarin Ross en Joey samen langs de brandtrap naar beneden klimmen ('face to face'), hilarisch!!
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 06 Aug 2014 17:03

Re: Waar heb jij het laatst hard om gelachen?

Pineco schreef:Gisteravond, de oudste lag net in bed en ik had al de hele middag zin in chocola. In het kader van het goede voorbeeld dus netjes gewacht tot de kinderen in bed lagen :angel: Ik had net een chocolaatje op toen mijn dochter riep, ze wilde nog wat water. Ik gaf haar daarna nog een kus en ze vroeg meteen heel verbaasd 'Wat ruik ik??'. Ik: 'niets, waarom vraag je dat?' 'Jawel,' zei ze, 'je hebt iets gegeten'. En toen heel verontwaardigd: 'Chocolaaaaa!!!' Ik moest echt zo hard lachen (en ik moest beloven dat ze vandaag ook een chocolaatje mocht :thumbup: ).

En daarna nog toen ik de aflevering van Friends zat te kijken waarin Ross en Joey samen langs de brandtrap naar beneden klimmen ('face to face'), hilarisch!!


Friends :love: Echt geweldig, daar kan ik ook nog steeds zo hard om lachen dat de tranen over mijn wangen stromen!
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 06 Aug 2014 19:01

Re: Waar heb jij het laatst hard om gelachen?

Ja, dat heb ik ook nog steeds! Vaak al voordat het grappig wordt, gewoon omdat ik weet wat er gaat komen :redface: Friends is voor mij ook dé remedie tegen een baaldag, even lekker de boel de boel laten en een aflevering van Friends kijken :thumbup:
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 06 Aug 2014 19:12

Re: Waar heb jij het laatst hard om gelachen?

Echt heel stom maar mijn schoonouders waren op vakantie en ze appten allemaal leuke foto's door. Er was ook een foto van een lammetje bij. Toen hebben mijn vriend en ik een audiofragmentje gestuurd. Mijn vriend als papa schaap en ik er achteraan als baby schaapje. Toen kwam ik al niet meer bij, want het klonk, al zeg ik het zelf, echt net echt.

Toen ik het fragmentje ook maar naar mijn moeder appte, appte ze heel droog terug: "Ik keek meteen naar buiten." Moet er nu weer om lachen. Slaat nergens op.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 06 Aug 2014 22:45

Re: Waar heb jij het laatst hard om gelachen?

Er was iets afgezet en daar was ik langs gefietst, ik vertelde dat tegen mijn collega. "Ik ging helemaal door het lint". Haha vond ik zelf zo grappig. Even later zei ze dat ze honger had, ze had pruimen mee maar wat denk je? Niet te pruimen die dingen. Haha weer lachen.

Zo stom hoe iets zo grappig kan zijn maar dat je het niet kan vertellen want dan is het helemaal niet grappig.
R. 2013
D. 2016
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 06 Aug 2014 22:54

Re: Waar heb jij het laatst hard om gelachen?

Haha ja he Carool, zo hadden mijn zusje en ik van de week hele flauwe wc humor.

Haar vriend heeft onlangs een huis gekocht en is die aan het verbouwen. Nu had zij een wcborstel meegenomen voor de wc van de Blokker. Maar haar vriend, nogal pietje precies, vond die niet mooi. Nou ja daar begon het dus al. Ze had tegen hem al gekscherend gezegd dat ie die pleeborstel ergens kon steken waar de zon nooit schijnt, nou ja dus dat zag ik al voor me, dus ik bescheurde het al. Maar goed, wij dat ding ruilen bij Blokker. Zegt ze tegen die dame achter de kassa 'ja, hij wou er de pot nog niet eens mee schoonmaken!' Nou goed, ik stikte zowat van het lachen.
Even later belt dr vriend, ik kon het niet laten om er tussendoor te bléren: 'Nou je kan de pot op hoor, ze heeft dat ding geruild!'

Ja, we hebben echt achterlijk hard gelachen die middag.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem273

Bericht 06 Aug 2014 22:58

Re: Waar heb jij het laatst hard om gelachen?

Haha ja, als ik het hier neerzet is het helemaal niet meer grappig vrees ik. Maar ik moest erg hard lachen om m'n man. Hij kan bromvliegen vangen uit de lucht in z'n hand en dan gaat hij altijd even luisteren aan z'n dichte hand of hij 'beet' heeft. Vandaag ging hij op z'n stomme toontje die hij vaker doet 'hullooo, hullooo?' roepen naar z'n hand en daarna terug praten als 'meneer Vlieg'. Dit duurde een minuut ofzo en toen moest hij de vlieg snel vrijlaten van me, door het raam.
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 07 Aug 2014 13:57

Re: Waar heb jij het laatst hard om gelachen?

Ik lig regelmatig compleet in een deuk om een opmerking van mijn man. Een paar weken geleden vroeg ik hem: wat vond je leuk aan mij toen je me leerde kennen? Zegt hij met een stalen smoel: dat weet ik eigenlijk ook nog steeds niet! :smile: De manier waarop hij het zei was echt hilarisch!

Mijn dochtertje kneep gister zachtjes in de neus van de kat en zei daarbij: TUUT TUUT! Toen kon je me echt opvegen! :smile:
Afbeelding

Afbeelding
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 07 Aug 2014 14:17

Re: Waar heb jij het laatst hard om gelachen?

Ik lach elke dag om mijn man, die beleefd altijd wel wat leuks op het werk of we zijn weg en hij maakt een grappige opmerking ergens over, heerlijk!
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 08 Aug 2014 17:07

Re: Waar heb jij het laatst hard om gelachen?

Vainmiddag wilde ik n collega bellen die thuis aan t werk was, maar kreeg ineens n andere collega aan de telefoon. Dus wij zaten wat te kletsen, tot hij ineens mij niet meer kon verstaan.. Vervolgens begon hij n heel verhaal te vertellen over dat hij n documentaire wilde maken over onze afdeling en ik ging daar via de chat op reageren want dat wat ik zei hoorde hij toch niet.. Het resultaat was n chatgesprek met allemaal onsamenhangende opmerkingen van mij.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 08 Aug 2014 21:32

Re: Waar heb jij het laatst hard om gelachen?

Kowalski schreef:
Pineco schreef:Gisteravond, de oudste lag net in bed en ik had al de hele middag zin in chocola. In het kader van het goede voorbeeld dus netjes gewacht tot de kinderen in bed lagen :angel: Ik had net een chocolaatje op toen mijn dochter riep, ze wilde nog wat water. Ik gaf haar daarna nog een kus en ze vroeg meteen heel verbaasd 'Wat ruik ik??'. Ik: 'niets, waarom vraag je dat?' 'Jawel,' zei ze, 'je hebt iets gegeten'. En toen heel verontwaardigd: 'Chocolaaaaa!!!' Ik moest echt zo hard lachen (en ik moest beloven dat ze vandaag ook een chocolaatje mocht :thumbup: ).

En daarna nog toen ik de aflevering van Friends zat te kijken waarin Ross en Joey samen langs de brandtrap naar beneden klimmen ('face to face'), hilarisch!!


Friends :love: Echt geweldig, daar kan ik ook nog steeds zo hard om lachen dat de tranen over mijn wangen stromen!



Hahaha, ik ook!!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 08 Aug 2014 22:25

Re: Waar heb jij het laatst hard om gelachen?

Ik moet nu gewoon lachen om die scene met die halve deur. Dat hij er zo overheen valt Hahaha
R. 2013
D. 2016
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 09 Aug 2014 19:53

Re: Waar heb jij het laatst hard om gelachen?

Ik lig nu helemaal dubbel, mijn zusje is vergeten te tanken en stond dus stil...stuurt ze een foto van haar auto die afgesleept wordt. En als dit nou de eerste keer was, maar nee...hahahaha. Dit moet ze nog lang horen van mijn stiefvader denk ik haha.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 09 Aug 2014 22:36

Re: Waar heb jij het laatst hard om gelachen?

Vriend en ik hebben net keihard gelachen.
Achterdeur stond nog open en een achter buurmeisje riep echt keihard;
"Mama, ik kan niet slapen".
Echt wel 10 keer keihard.
Denk dat mama wel al sliep....
<<

Anoniem123

Bericht 10 Aug 2014 11:23

Re: Waar heb jij het laatst hard om gelachen?

Vorige week waren we bij mijn moeder en Siem zocht haar. Ik zat buiten en zei tegen hem, ga binnen maar even kijken waar oma is. Komt hij terug, zegt hij heel hard: Oma moet koepen! (poepen). ook leuk dat de halve buurt dat ook gehoord had haha. De buurvrouw kreeg er spontaan de slappe lach van. Vooral toen mijn moeder weer buiten kwam. :smile:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 10 Aug 2014 11:27

Re: Waar heb jij het laatst hard om gelachen?

Carool schreef:Ik moet nu gewoon lachen om die scene met die halve deur. Dat hij er zo overheen valt Hahaha


Whahaha ja die is ook leuk :D
Brengt me op een goed idee, zo als B slaapt knal ik er weer een Friends DVD in!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 10 Aug 2014 11:28

Re: Waar heb jij het laatst hard om gelachen?

Overigens heb ik als laatst hard gelachen om de musical Sister Act gisteravond. Jeetje wat is die geweldig zeg! Frans Molenaar die de Monsigneur speelt, die kreeg de slappe lach, en het duurde echt even voor hij weer terug in zijn rol was :P :P
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 10 Aug 2014 12:48

Re: Waar heb jij het laatst hard om gelachen?

Afgelopen vrijdag moest ik zó lachen in de klas. Een best wel 'verstrooide professor' jongetje van 7 waarvan zijn Nederlands niet echt super is en die eigenlijk vaak niet oplet tijdens spelletjes deed deze keer wel actief mee. Eerste vraag bij Pimpampet: iets groens met de letter O. Hij ging staan, helemaal enthousiast en riep: Oranje! Hij keek zó beteuterd toen ik keihard begon te lachen, wat het eigenlijk alleen nog maar erger maakte. Toen hij doorkreeg wat hij had gezegd kregen we beide de slappe lach. Waarschijnlijk een 'daar had je bij moeten zijn' moment, maar dat vond ik toch echt wel leuk.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 10 Aug 2014 12:57

Re: Waar heb jij het laatst hard om gelachen?

Marsy31 schreef:Afgelopen vrijdag moest ik zó lachen in de klas. Een best wel 'verstrooide professor' jongetje van 7 waarvan zijn Nederlands niet echt super is en die eigenlijk vaak niet oplet tijdens spelletjes deed deze keer wel actief mee. Eerste vraag bij Pimpampet: iets groens met de letter O. Hij ging staan, helemaal enthousiast en riep: Oranje! Hij keek zó beteuterd toen ik keihard begon te lachen, wat het eigenlijk alleen nog maar erger maakte. Toen hij doorkreeg wat hij had gezegd kregen we beide de slappe lach. Waarschijnlijk een 'daar had je bij moeten zijn' moment, maar dat vond ik toch echt wel leuk.


Whahahaha ik vind m leuk!!!
<<

Anoniem170

Bericht 15 Aug 2014 18:16

Re: Waar heb jij het laatst hard om gelachen?

Op mijn werk vandaag, factuur uit afrikaans land, stond er zo: payment term:NOW

Heb echt gelachen met collega's :smile:
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 15 Aug 2014 18:23

Re: Waar heb jij het laatst hard om gelachen?

Ik vandaag! Gisteren was ik op het werk in de fitnessruimte aan het trainen toen er een (beetje rare) collega binnenkwam. Hij had zo'n jaren '90 trainingspak en ging echt veel te overdreven aan de slag met gewichtjes van 3 kilo. Echt helemaal met zijn armen zwaaien enzo. 15 minuten nadat hij binnen was gekomen was ik klaar en ging ik weg. Hij liep toen ook weg, want 'het was wel weer genoeg voor vandaag'. Ik ging dat dus tegen mijn collega vertellen, maar ik kwam door het lachen niet uit mijn woorden :smile:
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:21

Bericht 15 Aug 2014 19:54

Re: Waar heb jij het laatst hard om gelachen?

Ik had laatst met een vriendin afgesproken op het station in de Starbucks. En we konden elkaar maar niet vinden. Hadden we blijkbaar in Den Haag afgesproken en zat ik in Utrecht... :palm: Toen heb ik echt om mijn eigen stomheid moeten lachen haha! Den Haag was ook zo veel logischer geweest ook nog.

Verder lig ik elke dag wel dubbel met een collega maar dat gaat echt nergens over. Meestal gaat dat over domme dingen die we beide hardop zeggen en die voor ons heel logisch klinken maar waardoor de rest van onze collega's zich wel eens afvragen hoe het kan dat wij ooit afgestuurd zijn.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 15 Aug 2014 20:00

Re: Waar heb jij het laatst hard om gelachen?

Ik moet momenteel steeds lachen om mijn vriend. Hij is bezig met de plinten en is echt een verstrooide professor. De plinten zijn steeds te kort of te lang. Zo had hij net heeeeeel nauwkeurig gemeten, maar in plaats van 56,5cm zaagt hij 46,5 cm. Weer veel te kort. En iedere keer kijkt hij heel beteuterd, de arme jongen.
<<

Anoniem170

Bericht 15 Aug 2014 21:21

Re: Waar heb jij het laatst hard om gelachen?

Kiek schreef:Ik had laatst met een vriendin afgesproken op het station in de Starbucks. En we konden elkaar maar niet vinden. Hadden we blijkbaar in Den Haag afgesproken en zat ik in Utrecht... :palm: Toen heb ik echt om mijn eigen stomheid moeten lachen haha! Den Haag was ook zo veel logischer geweest ook nog.

Verder lig ik elke dag wel dubbel met een collega maar dat gaat echt nergens over. Meestal gaat dat over domme dingen die we beide hardop zeggen en die voor ons heel logisch klinken maar waardoor de rest van onze collega's zich wel eens afvragen hoe het kan dat wij ooit afgestuurd zijn.


Wat betekent afgestuurd? :p
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers