Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Rijdt er hier iemand Opel Agila (kinderwagen/kofferbak)?

<<

Anoniem57

Bericht 30 Jul 2014 06:48

Rijdt er hier iemand Opel Agila (kinderwagen/kofferbak)?

Ik rijd een Opel agila uit 2009, nieuwe model dus.
Wij hebben een easywalker kinderwagen, die past alleen in de auto met de bank plat.
Omdat dat voorlopig even onze enige auto is waar we privé mee rijden (kan halverwege volgend jaar verandering in komen), en er een kleine hummel onderweg is, zoeken we een andere kinderwagen waarbij de bank niet plat hoeft.

Veel vriendinnen raden mij de bugaboo bee aan, daarvan moet ik toch nog ergens gaan passen of dat in de kofferbak past. De bee zou ik dan met maxi cosi en babynestje gaan gebruiken. Ik vind het heel fijn dat de zitting naar je toe kan.

Misschien zijn er meer mensen die een Opel agila rijden en die willen zeggen welke kinderwagen ze hebben?
<<

Anoniem 82

Bericht 30 Jul 2014 09:38

Re: Rijdt er hier iemand Opel Agila (kinderwagen/kofferbak)?

Geen Opel Agila, maar nog wel een andere tip. Ik heb een Hyundai Atos en de normale wagen past niet achterin. Ik draag R veel, maar soms moet hij toch even in de wagen. Wij hebben een Quinny Zapp Xtra gekocht, en het onderstel daarvan is echt heel compact, past denk ik echt in elke auto. Daar gaat de maxi cosi dan op. De buggyinzet (die helemaal plat kan) ligt nu op zolder, als hij iets groter is dan gaan we die gebruiken. Misschien is dat ook nog wat, afhankelijk van waar je hem voor wilt gebruiken en hoeveel je er aan uit wilt geven.
<<

Anoniem57

Bericht 30 Jul 2014 10:21

Re: Rijdt er hier iemand Opel Agila (kinderwagen/kofferbak)?

Nou ik heb in principe wel budget, maar wil het vanaf baby al gebruiken als complete kinderwagen, de easywalker gaat dan weg. Dus er moet ook gewoon goed mee naar de supermarkt kunnen gelopen worden etc.
<<

Anoniem144

Bericht 30 Jul 2014 10:24

Re: Rijdt er hier iemand Opel Agila (kinderwagen/kofferbak)?

De mutsy 4 rider is best compact in te klappen en alle banden kunnen er af. In mijn suzuki alto past hij niet, maar bijvoorbeeld wel in een mazda 2 ( kleine kofferbak!)
Die van ons verkopen we , en ziet er nog heel goed uit haha ;)
Laatst gewijzigd door Anoniem144 op 30 Jul 2014 10:26, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem57

Bericht 30 Jul 2014 10:25

Re: Rijdt er hier iemand Opel Agila (kinderwagen/kofferbak)?

Mazda 2 heeft een hele diepe en best grote kofferbak, mijn vriendin krijgt daar de bugaboo donkey in.
Die van mij is ondiep én schuin afgesneden, daar past helaas alleen een cabino buggy in, en dan nog is de hoedenplank eraf. We gaan wel gewoon een keer passen... Vrees ik.
<<

Anoniem144

Bericht 30 Jul 2014 10:27

Re: Rijdt er hier iemand Opel Agila (kinderwagen/kofferbak)?

Ik heb nu voor L. een nuna pepp buggy. Die kan ook helemaal plat en daar kun je geloof ik ook adapters voor de maxi cosi voor kopen.
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 30 Jul 2014 10:50

Re: Rijdt er hier iemand Opel Agila (kinderwagen/kofferbak)?

Je zou kunnen kijken naar de nieuwe mutsy evo urban nomad. Ik rijd zelf in een Hyundai I10 en daar past het onderstel en de wandelwageninzet in. Je kunt online de afmetingen vinden van het ingeklapte onderstel, misschien kun je daarmee al een beeld krijgen of hij in jouw Agila past? De wandelwageninzet van deze wagen kan naar je toe en van je af trouwens!
<<

Anoniem 82

Bericht 30 Jul 2014 12:50

Re: Rijdt er hier iemand Opel Agila (kinderwagen/kofferbak)?

Ja, als je de huidige kinderwagen door een andere wilt vervangen zou ik inderdaad voor iets anders kiezen dan de Quinny Zapp. Wij hebben de normale wagen nog wel voor als ik lopend van huis vertrek of als we met de auto van vriend gaan. Dus de Zapp is meer voor korte stukjes, als ik alleen de Zapp zou hebben zou ik ook liever iets anders kiezen! Ik dacht trouwens dat je bij sommige babyzaken ook gewoon mag passen of een wagen in je auto past.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 30 Jul 2014 14:25

Re: Rijdt er hier iemand Opel Agila (kinderwagen/kofferbak)?

Bij de babydump kun je wagens passen in je auto, tenminste hier in de buurt.
Misschien is dat een idee dat je bij de winkel mag passen of de wagen in je auto past.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem57

Bericht 30 Jul 2014 15:54

Re: Rijdt er hier iemand Opel Agila (kinderwagen/kofferbak)?

Ja ik heb net via swampy (held vd dag!) de tip gekregen om eens te kijken of mijn auto een dubbele bodem heeft, en dat heeft ie! Als ik dat eruit kan halen is hij een stuk dieper en kan er geloof ik wel een iets grotere wagen in. Top!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers