Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwarte maxidress - wie helpt zoeken?

<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 13 Sep 2013 16:20

Zwarte maxidress - wie helpt zoeken?

Okee, ik zoek dus voor een concert een zwarte jurk tot op de grond (ik ben 1,69 en wil best platte schoenen eronder dragen, dus als ie dan maar lang genoeg is). Hij moet niet te hooggesloten zijn, gewoon mooie ronde of v-hals en mouwloos of met lange mouwen. Geen katoenen strandjurk, maar een gekleed (maar niet gala-glanzend) soepel vallend stofje (bij voorkeur chiffon). Geen opvallende versieringen. En ik moet er een gewone bh onder kunnen dragen en bij mouwloos een bolero erover. Oh en max. 150 euro. Ik heb c&a, zara, h&m, nelly, zalando, otto, heine, wehkamp etc. al bekeken en niets gevonden. De onderstaande jurk is eigenlijk prima, maar net te kort:
http://www.promiss.nl/jurk-lang-zwart/nl/product/16015/

Wie heeft er nog een idee? Of een jurk in maat 40 te koop?;) Ben bijna in staat om mijn trouwjurk zwart te verven.;)
<<

Anoniem 48

Bericht 13 Sep 2013 17:10

Re: Zwarte maxidress - wie helpt zoeken?

Heb je bij esprit gekeken daar staan er meerdere.
<<

Anoniem4

Bericht 13 Sep 2013 18:08

Re: Zwarte maxidress - wie helpt zoeken?

Ik zag laatst een hele mooie van H&M met voor en achter een v-hals.
Bij boohoo.com heb ik een hele basic maxidress gekocht.
<<

Anoniem29

Bericht 13 Sep 2013 19:58

Re: Zwarte maxidress - wie helpt zoeken?

Ik weet niet of je online shoppen als optie ziet? Maar ASOS heeft echt ontzettend veel zwarte maxidresses en helemaal tot 150 euro.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 13 Sep 2013 22:09

Re: Zwarte maxidress - wie helpt zoeken?

Absoluut Tox, maar blijkbaar heb ik toch te veel eisen want ik heb niets kunnen vinden bij Asos.
<<

Anoniem29

Bericht 14 Sep 2013 13:01

Re: Zwarte maxidress - wie helpt zoeken?

Hahaha ohh veeleisend typje.

Ik heb verder ook geen idee meer. Ben sowieso niet het jurken type, maar dacht meld ASOS nog even.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron