Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


iPad 4 of Ipad mini???

<<

Anoniem86

Bericht 29 Jul 2014 17:20

iPad 4 of Ipad mini???

Update!!

De keuze is Ipad 4 of Ipad mini...
Laatst gewijzigd door Anoniem86 op 01 Aug 2014 08:01, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem86

Bericht 29 Jul 2014 17:29

Re: iPad of Samsung tablet

Of... Een nieuwe platte subtiele laptop!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 29 Jul 2014 17:37

Re: iPad of Samsung tablet

Ik heb de ipad mini met een toetsenbord wat tevens een cover is. Deze combinatie vind ik heerlijk, je hebt het scherm om te lezen etc en als je wilt typen ben je niet een half scherm kwijt aan het toetsenbord.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem119

Bericht 29 Jul 2014 17:40

Re: iPad of Samsung tablet

Ik heb laatst een chromebook gekocht. Een hele lichte laptop die op Chrome OS draait. Als je alleen internet en geen Word enzo gebruikt is t ideaal! Het draait volledig op Google dus voor tekst en spreadsheet documenten gebruik ik Google drive, staat in de cloud. Het is net een soort tablet met Google en third party apps maar dan een laptop, heel erg super mega snel en je hebt normaal toetsenbord.

Ik heb twee tablets, zowel ipad als Android maar merk dat ik het uiteindelijk amper gebruik omdat t niet lekker typt. Daarom vind ik een chromebook ideaal. En een MacBook van Apple kost zo'n €1300,tja een chromebook tussen de €200 en 350. Da's nog goedkoper dan sommige tablets ook. Ideaal.
<<

Anoniem86

Bericht 29 Jul 2014 17:48

Re: iPad of Samsung tablet

Ja het is meer voor erbij, heb iPhone en laptop, is gewoon voor thuis op de bank of als we ergens zijn ofzo dan vind ik het wel gemakkelijker. Maar ik gebruik m'n laptop voor bankzaken, excel, word enz dus is wel belangrijk om dat soort dingen te kunnen doen
<<

Anoniem119

Bericht 29 Jul 2014 17:50

Re: iPad of Samsung tablet

Ja dat kan dus ook in drive, sterker nog is alleen maar handiger want dan kan je overal je documenten openen, ook op je werk, telefoon, overal. Maar goed, als je al laptop hebt is t beetje overbodig misschien. Ik merk dat ik m'n ipad alleen als ereader gebruik want verder vind ik t een onding. Typt niet lekker.
<<

Anoniem86

Bericht 29 Jul 2014 17:54

Re: iPad of Samsung tablet

En een ereader heb ik haha!
<<

Anoniem119

Bericht 29 Jul 2014 18:36

Re: iPad of Samsung tablet

Waar wil je de tablet voor gaan gebruiken dan denk je?
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 29 Jul 2014 19:08

Re: iPad of Samsung tablet

Mag ik vragen welk Chromebook je gekocht hebt, Marin?

Ik wil er namelijk ook een kopen, maar weet niet welke goed is. Heb momenteel een Ipad maar ik gebruik 'm bijna niet, typt niet fijn en onhandig vasthouden ect. (Gebruik 'm ook niet als ereader want lees liever echte boeken).
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem119

Bericht 29 Jul 2014 19:09

Re: iPad of Samsung tablet

De HP 14. Was 329 euro dus wel een van de duurdere maar wilde graag HP en groter scherm. Echt heel erg blij mee. Dat ding is zo snel!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Jul 2014 19:41

Re: iPad of Samsung tablet

wij hadden eerst een samsung tab de eerste. En ding was heel traag ondanks de updates en er stond amper wat op. Nu hebben we een ipad 4 volgens mij en dat werkt echt super fijn. We gebruiken hem veel. Heb er allemaal muziek op staan en we hebben zn grote box waar die aankan en dan heb je muziek. Of tijden koken tv kijken. Echt ideaal
Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 29 Jul 2014 19:50

Re: iPad of Samsung tablet

Oh ja Pippa. Ik heb zowel de Android nexus 7 (7 inch dus volgens mij net als Samsung kleine) en de ipad mini en ik vind het formaat van de Android net iets handzamer. De ipad mini pakt net niet lekker vast, alleen als ik lig te lezen dus.
<<

Anoniem86

Bericht 29 Jul 2014 19:52

Re: iPad of Samsung tablet

Ik wil hem gebruiken voor surfen, spelletje, dingen opzoeken, Apps, wat ik nu te klein vind op scherm iPhone met bv pinterest lijkt me op groot scherm wel fijn. Muziek luisteren, filmpjes kijken enz en pak dat dan makkelijker dan de laptop die is groot en breedbeeld.
<<

Anoniem119

Bericht 29 Jul 2014 20:04

Re: iPad of Samsung tablet

En je hebt nu ook een iPhone toch? En hiervoor had je Android toch? Ik zou dan kijken naar welk besturingssysteem je fijner vind. Ik haat iTunes want ik kan op geen enkele manier foto's toevoegen aan m'n ipad mini, die ik specifiek daarvoor gekocht heb als bruidsfotografie portfolio. Dat moet dan via dropbox. Dus als je echt veel spullen er op wil zetten en je snapt iTunes niet zou ik een Android nemen. Maar gebruik je iTunes sowieso veel voor je iPhone, zou ik ipad nemen.

Samsung tablet is wel meer 'breedbeeld' dan ipad mini, die is wat vierkanter
<<

Anoniem86

Bericht 01 Aug 2014 08:17

Re: iPad 4 of Ipad mini???

Wie heeft ipad 4 of mini? Wat is fijner?
<<

Anoniem124

Bericht 01 Aug 2014 08:23

Re: iPad 4 of Ipad mini???

Ik heb de mini. Vind m'n geweldig! Lig er elke keer mee in bed en op de bank en kan er in tegenstelling tot wat Marin zegt. WEL supermakkelijk foto's op zetten met een klein stekkertje waar direct je sd kaartje in past, ideaal! Verder vind ik m echt groot genoeg en issie gewoon perfect. Heb m nu al dik 1,5 jaar :hulde: .
<<

Anoniem86

Bericht 01 Aug 2014 08:36

Re: iPad 4 of Ipad mini???

Dat klinkt positief! Het scheelt 100 euro en ik lees ook wel veel dat grote ipad onhandig is qua maat en mini lekker handzaam en relaxed - maar dat vind jij ook dus?
<<

Blue

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 251

Geregistreerd: 18 Apr 2014 10:04

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 01 Aug 2014 08:42

Re: iPad 4 of Ipad mini???

Ik heb ook de mini en ik vind hem heerlijk! Mijn man heeft de Air en die vind ik veel te groot en te zwaar.
<<

Anoniem88

Bericht 01 Aug 2014 08:53

Re: iPad 4 of Ipad mini???

Charles schreef:Ik heb de mini. Vind m'n geweldig! Lig er elke keer mee in bed en op de bank en kan er in tegenstelling tot wat Marin zegt. WEL supermakkelijk foto's op zetten met een klein stekkertje waar direct je sd kaartje in past, ideaal! Verder vind ik m echt groot genoeg en issie gewoon perfect. Heb m nu al dik 1,5 jaar :hulde: .

Ik heb dat stekkertje ook, heel eenvoudig. Je SD-kaart doe je in dat stekkertje, stekkertje plug je in waar je de lader normaal inplugt en je foto's staan er binnen nog geen halve minuut op. Ik heb verder trouwens de grote iPad, geen mini, maar ben heel tevreden voerde grote. Maar ik gebruik hem niet overdreven vaak onderweg ofzo, meer thuis.
<<

Anoniem222

Bericht 01 Aug 2014 09:04

Re: iPad 4 of Ipad mini???

Ik heb een 4 en ben er echt super blij mee! Gebruik hem veel met koken als kookboek haha. En kijk in bed netflix. Forummen, spelletjes, van alles! Ik vind het wel prettig dit maatje omdat ik hem toch niet mee neem en dit is net een mooi maatje beeldscherm als je in bed Netflix kijkt ofzo.
<<

Anoniem119

Bericht 01 Aug 2014 09:08

Re: iPad 4 of Ipad mini???

Met foto's bedoelde ik niet vanaf een SD kaartje. Ik weet dat je die met kabeltjes over kunt zetten (maar dat kan met mijn CF kaarten niet, maar dat is terzijde), maar ik bedoelde foto's van de computer naar de iPad. Dat lukt me met geen mogelijkheid, niet via iTunes, alleen via Dropbox dus.

In elk geval: Ik vind de iPad Mini wel een lekker formaat in de hand op zich. Niet qua typen, maar wel qua vasthouden voor browsen enzo.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11846

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 01 Aug 2014 09:10

Re: iPad 4 of Ipad mini???

OM foto's van de computer over te zetten maak ik altijd een map en via itunes krijg ik die vrij gemakkelijk op mijn ipad. Altijd handig om vakantiefoto's te laten zien aan mijn ouders. Heel erg moeilijk is het niet, het is wel omslachtig, maar dat is alles bij itunes in mijn ogen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem86

Bericht 01 Aug 2014 10:32

Re: iPad 4 of Ipad mini???

Misschien moeten we hem maar samen gaan kopen ergens en moet ik even voelen en ervaren hoe beide maten zijn.
<<

Anoniem 146

Bericht 01 Aug 2014 10:38

Re: iPad 4 of Ipad mini???

Ik dacht dat de ipad mini echt heel klein was, maar ik vind het best meevallen. Zelf heb ik de Ipad air en daar ben ik erg tevreden over.
<<

Anoniem119

Bericht 01 Aug 2014 11:06

Re: iPad 4 of Ipad mini???

Pippa schreef:Misschien moeten we hem maar samen gaan kopen ergens en moet ik even voelen en ervaren hoe beide maten zijn.


Ja ik zou ze zeker even in de hand houden allebei!
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers