Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


zon en bikini zeker in oktober?

<<

Jip

Bericht 05 Aug 2014 10:59

Re: zon en bikini zeker in oktober?

10 jaar geleden was ik er he CBL... er kan in de tussentijd heel wat verslechterd zijn. En op zich stel ik nooit hoge eisen..
<<

Anoniem147

Bericht 05 Aug 2014 11:09

Re: zon en bikini zeker in oktober?

Ik was er ook 9 jaar geleden. Het zag er allemaal wel gewoon netjes uit en ze hadden toen net het strandgedeelte opgeknapt. Ik vond het ook wel een heel gezellig hotel met een grappig animatieteam en veel Zweedse gasten (heb toen nog leuke vriendschappen gesloten).

Mijn ouders houden niet van massale hotels met meer dan 1 of 2 restaurants en zwembaden. Dus ik ben vroeger altijd naar kleinere resorts geweest die vaak ook minder sterren hebben omdat er niet zoveel vermaak en keuze is i.v.m. grote 4 of 5 sterren resorts die onder een concern vallen. (Bijv. Hilton of Breezes).
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Aug 2014 11:14

Re: zon en bikini zeker in oktober?

Jip schreef:10 jaar geleden was ik er he CBL... er kan in de tussentijd heel wat verslechterd zijn. En op zich stel ik nooit hoge eisen..


Klopt en ik weet niet van wanneer die 6.1 is. Wellicht bestaat het hotel niet meer of heeft het een andere naam dat denk ik. Ik dacht dat jij juist wel hoge eisen stelt omdat je een stukje terug zei dat je wel van luxe houdt.
<<

Jip

Bericht 05 Aug 2014 11:24

Re: zon en bikini zeker in oktober?

caribbeanlover schreef:
Jip schreef:10 jaar geleden was ik er he CBL... er kan in de tussentijd heel wat verslechterd zijn. En op zich stel ik nooit hoge eisen..


Klopt en ik weet niet van wanneer die 6.1 is. Wellicht bestaat het hotel niet meer of heeft het een andere naam dat denk ik. Ik dacht dat jij juist wel hoge eisen stelt omdat je een stukje terug zei dat je wel van luxe houdt.


Nee hoor ik stel geen hoge eisen. Jij stelt hoge eisen, van wat ik zo altijd lees in je vakantie topics. Ik ben vorig jaar (en daarvoor ook nog eens) door Thailand gereisd. Ik had kamers van nog geen 5 euro per nacht..dus dat is niet echt luxe.
Ook met andere all-in vakanties was het niet super de luxe. Gewoon normaal. En ik ben ook weleens naar accomodaties geweest die een 6 als cijfer hadden: mensen hadden enorm geklaagd over het eten en het zwembad.. wij vonden het prima. Waarschijnlijk omdat we niet hele hoge eisen stellen en er niet veel van verwachten.

Mijn vriend houdt van meer luxe dan ik.
<<

Jip

Bericht 05 Aug 2014 11:25

Re: zon en bikini zeker in oktober?

PS er staat dat ik niet luxe hoef.

Jip schreef:Ik heb ooit 4,5maand rondgereisd door Cuba. Dus ik weet wat te verwachten en ik ken de geschiedenis. Dat is niet zo luxe, de mensen hebben daar niks.
We hoeven ook geen luxe (al heb je in varadero wel super-de-luxe, maar ver buiten ons budget). We willen gewoon weten wat we kwijt zijn en alles wat we extra doen komt er extra bij. We gaan ws al half september!
Cuba staat vog steeds bovenaan...

Florida gekeken voor all in, maar dat wordt veel te duur.
<<

Anoniem122

Bericht 05 Aug 2014 11:27

Re: zon en bikini zeker in oktober?

Nouja CBL heeft opzich gelijk, als ze naar dit refereert:
"Dus nu opties openstaan voor Tenerife oid. Balen, ik wil best wat luxer, maar er moeten compromissen gesloten worden ;)"

Kan me voorstellen dat zij dan denkt dat jij luxe wilt op je vakantie :)
Laatst gewijzigd door Anoniem122 op 05 Aug 2014 11:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Aug 2014 11:31

Re: zon en bikini zeker in oktober?

Ach ja maakt niet uit Jip. Thuis leef ik vrij simpel, maar op vakantie wil ik wel graag wel 2 weken een beetje luxe.
<<

Jip

Bericht 05 Aug 2014 11:49

Re: zon en bikini zeker in oktober?

Tja als je voor ogen hebt dat je lekker supertropisch naar Curacao of Cuba gaat, dan valt Tenerife voor mij onder minder luxe. Maar qua accomodatie stel ik geen hoge eisen. Ik denk dat in mijn ogen luxe ook valt met het land waar je heen gaat of zo.
<<

Anoniem122

Bericht 05 Aug 2014 12:01

Re: zon en bikini zeker in oktober?

Het was geen aanval ofzo.. Ik zeg alleen dat ik kan begrijpen dat bij CBL die verwarring ontstond.
<<

Jip

Bericht 05 Aug 2014 13:26

Re: zon en bikini zeker in oktober?

Ik reageer ook niet aangevallen, ik licht mezelf toe.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Aug 2014 13:51

Re: zon en bikini zeker in oktober?

https://www.youtube.com/watch?v=wSrckvvdNxk

Jip, dit is zoals je al had gelezen denk ik het strand bij hotel Sandos Playacar en is echt zo mooi daar. Je ziet vaak op internet dat het gefotoshopt is, maar als je op een reissite een foto ziet van dit hotel met de zee dan is het echt zoals je het op internet ziet! Dus andere hotels in Playacar hebben ook zo'n mooie zee (zie filmpje rechts bovenaan), maar die zijn wat minder. Sandos Playacar is een van de betere hotels in die wijk.
<<

Jip

Bericht 06 Aug 2014 14:29

Re: zon en bikini zeker in oktober?

We zijn er uit. Het wordt Kreta. We hebben nu twee hotels/appartementen geselecteerd. Vanavond de knoop doorhakken!
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Aug 2014 14:44

Re: zon en bikini zeker in oktober?

Dus toch niet ver zoals je toch liever wilde? Fijn dat je er iig uit bent, hoef je daar niet meer over na te denken, nu ik nog. :eyes:
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 06 Aug 2014 14:50

Re: zon en bikini zeker in oktober?

Klinkt goed Jip!
<<

Jip

Bericht 06 Aug 2014 21:09

Re: zon en bikini zeker in oktober?

Ik wil heel graag ver, maar dan liever nu wat minder uitgeven en dan doorsparen voor de meer idealere vakantie dan half..
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Aug 2014 22:32

Re: zon en bikini zeker in oktober?

Nou prima toch als jij er vrede mee hebt.
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers