Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Facebook vragenlijstje!

<<

Anoniem119

Bericht 28 Jul 2014 08:25

Facebook vragenlijstje!

Gewoon eens een vragenlijstje over je Facebook gedrag:

- Hoe vaak zit je op Facebook?
- Hoe vaak plaats jij zelf iets op Facebook op je Tijdlijn?
- Wat voor iets plaats je dan meestal (status/foto/artikel e.d. delen)
- Wat is de inhoud van de meeste van je berichten? (kinderen, reizen, hobby, eten, uitgaan, of iets heel anders?)
- Like en comment je op alles wat los en vast zit of ben je daar zeer secuur in?
- Doe jij wel eens mee aan winacties, en zo ja, wel eens wat gewonnen?
- Feliciteer jij iedereen die jarig is, of alleen mensen die je echt goed kent of wat leuks tegen te zeggen hebt?
- Stuur jij veel PM's? Of gebruik je de chat functie veel?
- Wist jij dat er een 'Other' folder bestond? (zo nee, kijk daar eens in :razz: )
- Wat is één van jouw grote Facebook ergernissen?
- Hoe heb jij je Facebook ingedeeld?
- Ben jij lid van groepen? Zo ja, wat voor en gebruik je deze optie veel?
- Waar gebruik jij Facebook het meeste voor (welke functie/actie)?
- Gebruik jij Facebook wel eens als klantenservice voor contact met bedrijven? Zo ja, bevalt dat? Zo nee, waarom niet?
- Noem één leuke pagina die jij vindt dat we allemaal moeten liken
<<

Anoniem321

Bericht 28 Jul 2014 09:00

Re: Facebook vragenlijstje!

Marin schreef:- Hoe vaak zit je op Facebook? Dagelijks wel een aantal keer
- Hoe vaak plaats jij zelf iets op Facebook op je Tijdlijn? Ik denk gemiddeld 1 x per week, soms iets vaker, soms iets minder vaak
- Wat voor iets plaats je dan meestal (status/foto/artikel e.d. delen) Dat is verschillend, de ene keer iets wat ik heb gedaan, de andere keer deel ik een artikel, dan plaats ik weer eens wat foto's
- Wat is de inhoud van de meeste van je berichten? (kinderen, reizen, hobby, eten, uitgaan, of iets heel anders?) Zie vorige vraag
- Like en comment je op alles wat los en vast zit of ben je daar zeer secuur in? Volgens mij like ik best wel veel. Ik zou daar wel iets in kunnen minderen
- Doe jij wel eens mee aan winacties, en zo ja, wel eens wat gewonnen? Nee daar doe ik nooit aan mee
- Feliciteer jij iedereen die jarig is, of alleen mensen die je echt goed kent of wat leuks tegen te zeggen hebt? Ik feliciteer al mijn facebookvrienden, heb er niet zo veel, dus dat is nog te doen. Ik ken die mensen ook allemaal persoonlijk
- Stuur jij veel PM's? Of gebruik je de chat functie veel? Eigenlijk bijna nooit. Behalve voor het uitwisselen van persoonlijke informatie zoals mijn e-mailadres, telefoonnummer of adres of mededelingen van zeer persoonlijke aard zoals ziekte van familielid oid.
- Wist jij dat er een 'Other' folder bestond? (zo nee, kijk daar eens in :razz: ) was ik niet van op de hoogte, maar zal eens gaan kijken!
- Wat is één van jouw grote Facebook ergernissen? Dat de berichten niet in chronologische volgorde worden geplaatst op mijn tijdlijn. Ik weet dat ik dat zelf kan instellen, maar dat moet iedere keer opnieuw, en ik heb het idee dat ik niet alles te zien krijg op mijn tijdlijn.
- Hoe heb jij je Facebook ingedeeld? qua vrienden bedoel je? Ik heb mijn vrienden wel in categorieen ingedeeld, zoals familie, goede vrienden, kennissen, collega's
- Ben jij lid van groepen? Zo ja, wat voor en gebruik je deze optie veel? Ik ben lid van de plaatstelijke weggeefhoek, maar heb er nog nooit gebruik van gemaakt
- Waar gebruik jij Facebook het meeste voor (welke functie/actie)? Het op de hoogte blijven van het wel en wee van mijn neven en nichten die ik nooit irl zie
- Gebruik jij Facebook wel eens als klantenservice voor contact met bedrijven? Zo ja, bevalt dat? Zo nee, waarom niet? nee, nog nooit gedaan, is eigenlijk nog niet in me op gekomen, ik bel meestal liever
- Noem één leuke pagina die jij vindt dat we allemaal moeten liken https://www.facebook.com/#!/TheGoodLordAbove?fref=ts
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 28 Jul 2014 09:45

Re: Facebook vragenlijstje!

- Hoe vaak zit je op Facebook?
Ik kom elke dag wel een paar keer op Facebook, helemaal nu ik minder werk vanwege de zomervakantie.
- Hoe vaak plaats jij zelf iets op Facebook op je Tijdlijn?
Ik denk 1/2 keer per week.
- Wat voor iets plaats je dan meestal (status/foto/artikel e.d. delen)
De laatste paar keren vooral foto's (van onze bruiloft :D). Verder vooral een status (met of zonder foto dus). Ik deel niet heel vaak iets.
- Wat is de inhoud van de meeste van je berichten? (kinderen, reizen, hobby, eten, uitgaan, of iets heel anders?)
Vaak wel iets over wat ik gedaan heb of mee heb gemaakt.
- Like en comment je op alles wat los en vast zit of ben je daar zeer secuur in?
Ik like best veel, maar geef dan weer minder vaak een comment
- Doe jij wel eens mee aan winacties, en zo ja, wel eens wat gewonnen?
Ik doe wel eens mee, maar heb nog nooit wat gewonnen
- Feliciteer jij iedereen die jarig is, of alleen mensen die je echt goed kent of wat leuks tegen te zeggen hebt?
Ik feliciteer bijna iedereen wel, maar ik ken veel mensen ook wel.
- Stuur jij veel PM's? Of gebruik je de chat functie veel?
Ik gebruik de chat-functie veel. Zit eigenlijk dagelijks op die manier met mijn man te communiceren. En ook met meiden van het forum gebruik ik deze functie wel eens.
- Wist jij dat er een 'Other' folder bestond? (zo nee, kijk daar eens in :razz: )
Wist niet dat deze bestond en kan hem zo 1, 2, 3 ook niet vinden :angel:
- Wat is één van jouw grote Facebook ergernissen?
Dat ik niet altijd alles van mensen te zien krijg, ook al heb ik dat gewoon aangevinkt (naar mijn idee). Ik moet dan altijd in de betreffende 'lijst' kijken om het te zien.
- Hoe heb jij je Facebook ingedeeld?
Ik heb een aantal 'lijsten', zoals 'vrienden', 'werk', 'familie'
- Ben jij lid van groepen? Zo ja, wat voor en gebruik je deze optie veel?
Ik ben lid van een werk-gerelateerde groep. Alle mensen uit mijn vakgroep kunnen zich daarbij aansluiten. Erg handig voor casussen of het uitwisselen van tips en nieuwe materialen. Ook is er zo'n groep over het administratiesysteem dat ik gebruik op mijn werk.
- Waar gebruik jij Facebook het meeste voor (welke functie/actie)?
Op de hoogte blijven van het wel en wee van vrienden/bekenden/familie
- Gebruik jij Facebook wel eens als klantenservice voor contact met bedrijven? Zo ja, bevalt dat? Zo nee, waarom niet?
Nee, nooit over nagedacht om dat te doen... Zoek wel eens dingen op over een bedrijf, of ik kijk foto's. Maar daarna mail/bel ik toch vaak even.
- Noem één leuke pagina die jij vindt dat we allemaal moeten liken
Pfff, ben even inspiratieloos nu :)
<<

Anoniem119

Bericht 28 Jul 2014 09:48

Re: Facebook vragenlijstje!

Haha Snirp, die Other folder kun je hier vinden: https://www.facebook.com/messages/other/

Dit mag ik met m'n werk ook dagelijks aangeven want mensen weten niet dat het bestaat, en als je geen vrienden bent met een bepaald persoon, kun je geen PM's in je inbox ontvangen, en komt ie in je Other folder terecht. Veel mensen die je willen versieren dus, maar soms ook berichten van mensen die je anders zou missen.

Toevallig las ik er laatst ook nog een artikel over: https://decorrespondent.nl/1468/Wat-het ... 4-a5774198
<<

Anoniem119

Bericht 28 Jul 2014 11:07

Re: Facebook vragenlijstje!

Hee, valt Facebook niet meer onder Hobby & Vrije Tijd? Dacht dat ie juist goed daar paste. Maar maakt niet uit hoor, ik wilde 'm eigenlijk juist eerst hier in Algemeen plaatsen maar dacht toen oh nee dan gaan de burgemeesters 'm vast verplaatsen ;)
<<

Anoniem 146

Bericht 28 Jul 2014 11:15

Re: Facebook vragenlijstje!

Marin schreef:Gewoon eens een vragenlijstje over je Facebook gedrag:

- Hoe vaak zit je op Facebook? Elke dag wel eens.
- Hoe vaak plaats jij zelf iets op Facebook op je Tijdlijn? Bijna nooit
- Wat voor iets plaats je dan meestal (status/foto/artikel e.d. delen) Foto
- Wat is de inhoud van de meeste van je berichten? (kinderen, reizen, hobby, eten, uitgaan, of iets heel anders?) Uitgaan en kinderen. Ik zet er nooit persoonlijke informatie op.
- Like en comment je op alles wat los en vast zit of ben je daar zeer secuur in? Ik like best wel eens wat. Ik deel nooit
- Doe jij wel eens mee aan winacties, en zo ja, wel eens wat gewonnen? Nee en nee
- Feliciteer jij iedereen die jarig is, of alleen mensen die je echt goed kent of wat leuks tegen te zeggen hebt? Ik feliciteer als ik zie dat iemand jarig is.
- Stuur jij veel PM's? Of gebruik je de chat functie veel? Nee
- Wist jij dat er een 'Other' folder bestond? (zo nee, kijk daar eens in :razz: ) [b]Nee Gecheckt en; 1 gemist bericht. :D[/b]
- Wat is één van jouw grote Facebook ergernissen? Winacties en 'mooie' plaatjes met teksten. :cry:
- Hoe heb jij je Facebook ingedeeld? Geen idee?!
- Ben jij lid van groepen? Zo ja, wat voor en gebruik je deze optie veel? Nee
- Waar gebruik jij Facebook het meeste voor (welke functie/actie)? Ik lees mijn tijdlijn. That's it.
- Gebruik jij Facebook wel eens als klantenservice voor contact met bedrijven? Zo ja, bevalt dat? Zo nee, waarom niet? Nee, nooit aan gedacht
- Noem één leuke pagina die jij vindt dat we allemaal moeten liken
-
<<

Burgemeester Esmee

Bericht 28 Jul 2014 11:18

Re: Facebook vragenlijstje!

Marin schreef:Hee, valt Facebook niet meer onder Hobby & Vrije Tijd? Dacht dat ie juist goed daar paste. Maar maakt niet uit hoor, ik wilde 'm eigenlijk juist eerst hier in Algemeen plaatsen maar dacht toen oh nee dan gaan de burgemeesters 'm vast verplaatsen ;)
We zijn een tijdje terug overeen gekomen dat vragen met betrekking tot social media allemaal in algemeen gezet zouden worden (staat ook in het moderatortopic in algemeen) :wink:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 28 Jul 2014 11:22

Re: Facebook vragenlijstje!

Marin schreef:Gewoon eens een vragenlijstje over je Facebook gedrag:

- Hoe vaak zit je op Facebook? Dagelijks
- Hoe vaak plaats jij zelf iets op Facebook op je Tijdlijn? 1-2 keer per week. Soms iets vakers, soms weken niks.
- Wat voor iets plaats je dan meestal (status/foto/artikel e.d. delen) status, met of zonder foto.
- W :nopompom: at is de inhoud van de meeste van je berichten? (kinderen, reizen, hobby, eten, uitgaan, of iets heel anders?) gevarieerd, van sport tot tuin tot wer/studie.
- Like en comment je op alles wat los en vast zit of ben je daar zeer secuur in? Like alleen iets als ik het de moeite waard vind.
- Doe jij wel eens mee aan winacties, en zo ja, wel eens wat gewonnen? nee
- Feliciteer jij iedereen die jarig is, of alleen mensen die je echt goed kent of wat leuks tegen te zeggen hebt? Mensen die dichtbij staan stuur ik een appje. Mensen die verder weg staan stuur ik geen bericht, mensen er tussenin feliciteer ik wel.
- Stuur jij veel PM's? Of gebruik je de chat functie veel? Pm weinig, chat soms.
- Wist jij dat er een 'Other' folder bestond? (zo nee, kijk daar eens in :razz: ) kijk er 1x per half jaar in :D .
- Wat is één van jouw grote Facebook ergernissen? Win en deel acties die voorbij komen en altijd van dezelfde mensen.
- Hoe heb jij je Facebook ingedeeld? zoals FB het standaard heeft.
- Ben jij lid van groepen? Zo ja, wat voor en gebruik je deze optie veel? er zijn wat besloten groepen waar ik lid van ben. Twee daarvan worden vrij beel gebruikt.
- Waar gebruik jij Facebook het meeste voor (welke functie/actie)? lezen wat mensen bezighoud.
- Gebruik jij Facebook wel eens als klantenservice voor contact met bedrijven? Zo ja, bevalt dat? Zo nee, waarom niet? eigenlijk niet, maar gebruik ook weinig klantenservice.
- Noem één leuke pagina die jij vindt dat we allemaal moeten liken, goede vraag. Heb ook weinig pagina's geliked.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 28 Jul 2014 11:25

Re: Facebook vragenlijstje!

- Hoe vaak zit je op Facebook?
Elke dag meerdere keren.
- Hoe vaak plaats jij zelf iets op Facebook op je Tijdlijn?
Soms een paar keer per week, soms een week niet.
- Wat voor iets plaats je dan meestal (status/foto/artikel e.d. delen)
Van alles wat.
- Wat is de inhoud van de meeste van je berichten? (kinderen, reizen, hobby, eten, uitgaan, of iets heel anders?)
Kinderen, concerten, haren, nagels, nieuwsberichten, eten & drinken.
- Like en comment je op alles wat los en vast zit of ben je daar zeer secuur in?
Niet alles wat los en vast zit, gewoon alleen wat ik zie en leuk vind. Niet omdat toevallig een leuk persoon het plaatst.
- Doe jij wel eens mee aan winacties, en zo ja, wel eens wat gewonnen?
Ik doe regelmatig mee en heb tot nu toe 2 kaarten voor de Efteling en een beautymiddag bij een schoonheidssalon gewonnen.
- Feliciteer jij iedereen die jarig is, of alleen mensen die je echt goed kent of wat leuks tegen te zeggen hebt?
Als ik weet of zie dat mensen jarig zijn laat ik wel even een berichtje achter. Soms weet ik het niet of heb ik het niet gezien, dat is dan niks persoonlijks maar gewoon niet aan gedacht.
- Stuur jij veel PM's? Of gebruik je de chat functie veel?
Nee, niet zo heel veel
- Wist jij dat er een 'Other' folder bestond? (zo nee, kijk daar eens in :razz: )
Ja, sinds dit weekend. Ik heb iemand een pm gestuurd en omdat we geen vrienden zijn kreeg ik een melding dat mijn bericht in die folder terecht zou komen.
- Wat is één van jouw grote Facebook ergernissen?
Mensen die plaatjes delen als 'ik hou van mijn kind' (zeg het liever gewoon!) en foto's en filmpjes van dierenleed (ik zit daar echt niet op te wachten en klik ook altijd meteen dat ik dit niet wil zien), 'mooie' plaatjes met tekst (fijn weekend allemaal - goedemorgen - welterusten etc.)
- Hoe heb jij je Facebook ingedeeld? Er zijn een paar mensen favoriet, ik krijg meteen een melding als zij iets plaatsen. Ik heb een paar groepen, o.a. niet toegankelijk voor de mensen die ver van me af staan maar erg nieuwsgierig zijn. Zij zien alleen wat ik openbaar plaats.
- Ben jij lid van groepen? Zo ja, wat voor en gebruik je deze optie veel?
Ben lid van een konijnengroep, 2e hands spullen uit mijn woonplaats en je bent een (woonplaats) als ...
Ik kijk er af en toe eens op.
- Waar gebruik jij Facebook het meeste voor (welke functie/actie)?
Op de hoogte blijven van het leven van mijn facebookvrienden, ik kijk dus een paar keer per dag op mijn tijdlijn.
- Gebruik jij Facebook wel eens als klantenservice voor contact met bedrijven? Zo ja, bevalt dat? Zo nee, waarom niet?
Tot nu toe een paar keer gedaan maar niet ieder bedrijf reageert op de berichten en dat is jammer.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 28 Jul 2014 11:29

Re: Facebook vragenlijstje!

Is dit voor je werk?
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem119

Bericht 28 Jul 2014 11:30

Re: Facebook vragenlijstje!

Vind het zelf ook leuk om in te vullen :)


- Hoe vaak zit je op Facebook? Voor m'n werk acht uur per dag, privé nog wel zo'n twee uur in totaal denk ik.
- Hoe vaak plaats jij zelf iets op Facebook op je Tijdlijn? Zeker niet elke dag, ik denk eens per week, als dat het al is.
- Wat voor iets plaats je dan meestal (status/foto/artikel e.d. delen) Ik vind foto's het leukste omdat dat het meest beeldend is. Maar ik deel ook wel artikelen die ik interessant vind, en af en toe een status zonder foto
- Wat is de inhoud van de meeste van je berichten? (kinderen, reizen, hobby, eten, uitgaan, of iets heel anders?) Met name eten :popcorn: omdat ik van eten en fotografie houd, maar ook veel werkgerelateerd (bruidsfotografie dan wel social media), en natuurlijk na een reis mooie reisfoto's. Daar ben ik altijd heel zorgvuldig mee, mooie Facebook albums maken vind ik erg leuk
- Like en comment je op alles wat los en vast zit of ben je daar zeer secuur in? Mijn vriend ziet altijd precies wat ik like en comment (dan krijgt ie daar melding van op zijn News Feed, en dat vind ik zo irritant, vooral als ik kinderfoto's like, haha dus ik houd me meestal een beetje in. Ik comment alleen wanneer ik dat echt leuk vind.
- Doe jij wel eens mee aan winacties, en zo ja, wel eens wat gewonnen? Nee nooit
- Feliciteer jij iedereen die jarig is, of alleen mensen die je echt goed kent of wat leuks tegen te zeggen hebt? De laatste tijd vergeet ik er steeds op te kijken wie er jarig is dus ik feliciteer niet iedereen. Ik probeer meestal meer dan alleen 'Happy birthday' of 'Gefeliciteerd' te schrijven maar iig iets kleins er bij.
- Stuur jij veel PM's? Of gebruik je de chat functie veel? Op m'n werk zo'n vijftig per dag hahaha, zeker omdat ik bijna nooit op de Tijdlijn zit maar altijd op de PM's, maar privé eigenlijk ook best veel. Veel met Lejow, Snirp & Siep de laatste tijd :razz: en dat is dan meer chatten dan echt PMs. Ik moet altijd uitkijken dat ik mijn berichten niet afsluit met de naam van mijn werk ipv mijn persoonlijke naam. ;)
- Wist jij dat er een 'Other' folder bestond? (zo nee, kijk daar eens in :razz: ) Ja haha ook al voordat ik er mee werkte.
- Wat is één van jouw grote Facebook ergernissen? Weet je dat ik eigenlijk bijna geen ergernissen heb. Kan zo even niets bedenken. Ja 100 winacties vind ik irritant.
- Hoe heb jij je Facebook ingedeeld? Heel georganiseerd met verschillende categorieen, zoals Forum, Amerika, Beste vrienden, Studievrienden, Reisvrienden etc, en dan ook nog categorieen met verschillende interesses zoals Reizen, Fotografie, Eten en Wedding Photography. Daar verzamel ik alle 'pages' die ik volg, zoals Jamie Oliver, Culy, HolidayPirates, StyleMePretty, etc etc. Als ik dan zin heb om lekkere eettips op te doen klik ik op Food, etc etc.
- Ben jij lid van groepen? Zo ja, wat voor en gebruik je deze optie veel? Ja veel verschillende fotografiegroepen en een groep van m'n team op m'n werk. Dus met name werkgerelateerd en word actief op geschreven dus kijk daar wel dagelijks.
- Waar gebruik jij Facebook het meeste voor (welke functie/actie)? Het lezen van artikelen over mijn interesses via die opgedeelde categorieen.
- Gebruik jij Facebook wel eens als klantenservice voor contact met bedrijven? Zo ja, bevalt dat? Zo nee, waarom niet? Hehe het is m'n werk ;) Maar sindsdien probeer ik het meestal ook bij andere bedrijven, zoals T-Mobile laatst. Was alleen niet heel erg tevreden met hun antwoorden en reactie snelheid, maar ik ben dan ook beetje verwend daarin geraakt.Maar vind het wel heel erg leuk om te zien hoe andere bedrijven daar mee om gaan.
- Noem één leuke pagina die jij vindt dat we allemaal moeten liken Even een lijstje want ik kan niet kiezen:

Voor een leuke verzameling van grappige artikelen:

https://www.facebook.com/FrootNL?fref=nf

https://www.facebook.com/mashable?fref=nf


Voor eet/restaurant gerelateerde artikelen:

https://www.facebook.com/CulyNL?ref=stream

Voor interieur gerelateerde artikelen:

https://www.facebook.com/RoomedNL?ref=stream

Voor leuke reis tips en inspiratie met foto's:

https://www.facebook.com/DeWereldIn27Va ... en?fref=nf

Voor goede reis aanbiedingen:

https://www.facebook.com/ticketspy?fref=nf

Voor de meest prachtige bruidsfotografie:

https://www.facebook.com/stylemepretty?fref=nf
<<

Anoniem119

Bericht 28 Jul 2014 11:31

Re: Facebook vragenlijstje!

Reva schreef:Is dit voor je werk?


Nee uit interesse.
<<

Anoniem119

Bericht 28 Jul 2014 11:31

Re: Facebook vragenlijstje!

Burgemeester Esmee schreef:
Marin schreef:Hee, valt Facebook niet meer onder Hobby & Vrije Tijd? Dacht dat ie juist goed daar paste. Maar maakt niet uit hoor, ik wilde 'm eigenlijk juist eerst hier in Algemeen plaatsen maar dacht toen oh nee dan gaan de burgemeesters 'm vast verplaatsen ;)
We zijn een tijdje terug overeen gekomen dat vragen met betrekking tot social media allemaal in algemeen gezet zouden worden (staat ook in het moderatortopic in algemeen) :wink:


Ah excellent, bedankt voor je antwoord! :)
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 28 Jul 2014 11:35

Re: Facebook vragenlijstje!

- Hoe vaak zit je op Facebook? Meerdere keren per dag. Ik doe vrijwel alles via facebook, komt ook omdat ik geen smartphone heb en dus geen whatsapp enzo. Dus communiceren gaat vooral via facebook.
- Hoe vaak plaats jij zelf iets op Facebook op je Tijdlijn? Weinig. Paar keer per maand denk ik.
- Wat voor iets plaats je dan meestal (status/foto/artikel e.d. delen) Status of artikel, foto's eigenlijk nooit omdat ik dus geen smartphone heb. Ik word wel eens getagd in foto's van anderen
- Wat is de inhoud van de meeste van je berichten? (kinderen, reizen, hobby, eten, uitgaan, of iets heel anders?) Vrije tijd, reizen.
- Like en comment je op alles wat los en vast zit of ben je daar zeer secuur in? Ik comment echt heel weinig, liken wel vaak, maar eigenlijk alleen van vrienden en familie, niet van mijn 'onbekendere' vrienden.
- Doe jij wel eens mee aan winacties, en zo ja, wel eens wat gewonnen? Nee, en ik vind like & deel acties irritant. Die mensen gooi ik gelijk uit mn facebook.
- Feliciteer jij iedereen die jarig is, of alleen mensen die je echt goed kent of wat leuks tegen te zeggen hebt? Alleen mensen die ik goed ken.
- Stuur jij veel PM's? Of gebruik je de chat functie veel? PM's af en toe, chatfunctie dagelijks. De hele dag door met mijn vriend en ook regelmatig met anderen om wat af te spreken ofzo.
- Wist jij dat er een 'Other' folder bestond? (zo nee, kijk daar eens in :razz: ) Ja! Maar ik kijk er te weinig in en dan vind ik berichtjes van een paar maanden oud.
- Wat is één van jouw grote Facebook ergernissen? Like & deel acties. En mensen die zweverige spreuken plaatsen met zweverige plaatjes erbij. En stelletjes die 1 gezamenlijk profiel hebben of hun baby een eigen profiel geven.
- Hoe heb jij je Facebook ingedeeld? Uh? Indelen? Kun je dat veranderen dan?
- Ben jij lid van groepen? Zo ja, wat voor en gebruik je deze optie veel? Ik ben lid van 16 groepen. Sommige groepen bekijk ik regelmatig, sommige nooit, maar wil ik wel lid van blijven.
- Waar gebruik jij Facebook het meeste voor (welke functie/actie)?Contact houden met mensen; daarvoor gebruik ik vooral de chatfunctie en de events.
- Gebruik jij Facebook wel eens als klantenservice voor contact met bedrijven? Zo ja, bevalt dat? Zo nee, waarom niet? Ja, ik heb een paar keer contact gehad met een bedrijf. Dat ging prima, ze antwoorden snel. Ik doe dat wel via pm, wil niet dat iedereen mijn berichtje kan lezen.
- Noem één leuke pagina die jij vindt dat we allemaal moeten liken Geen idee. De meeste pagina's die ik geliked heb zijn nogal specifiek en niet voor iedereen interessant denk ik.[/quote]
<<

Anoniem119

Bericht 28 Jul 2014 11:37

Re: Facebook vragenlijstje!

Jente schreef:- Hoe vaak zit je op Facebook? Meerdere keren per dag. Ik doe vrijwel alles via facebook, komt ook omdat ik geen smartphone heb en dus geen whatsapp enzo. Dus communiceren gaat vooral via facebook.


Oh wat grappig dat je dan wel Facebook gebruikt ondanks dat je geen smart phone hebt. Doe je dat dan alleen thuis of ook op je werk, zodat je toch makkelijk bereikbaar bent?
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 28 Jul 2014 11:42

Re: Facebook vragenlijstje!

Marin schreef:
Jente schreef:- Hoe vaak zit je op Facebook? Meerdere keren per dag. Ik doe vrijwel alles via facebook, komt ook omdat ik geen smartphone heb en dus geen whatsapp enzo. Dus communiceren gaat vooral via facebook.

Oh wat grappig dat je dan wel Facebook gebruikt ondanks dat je geen smart phone hebt. Doe je dat dan alleen thuis of ook op je werk, zodat je toch makkelijk bereikbaar bent?

Thuis vooral. Ik werk nu in een café en daar hebben we een computer (voor spotify) en staat facebook ook open als ik aan t werk ben en kijk ik tussendoor even als ik tijd heb. Als ik straks een kantoorbaan heb zal ik niet de hele dag op facebook zitten, maar ik hoef ook niet zo bereikbaar te zijn. Als er iets is kunnen ze me bellen of een sms sturen.
<<

Anoniem119

Bericht 28 Jul 2014 11:43

Re: Facebook vragenlijstje!

Jente schreef:
Marin schreef:
Jente schreef:- Hoe vaak zit je op Facebook? Meerdere keren per dag. Ik doe vrijwel alles via facebook, komt ook omdat ik geen smartphone heb en dus geen whatsapp enzo. Dus communiceren gaat vooral via facebook.

Oh wat grappig dat je dan wel Facebook gebruikt ondanks dat je geen smart phone hebt. Doe je dat dan alleen thuis of ook op je werk, zodat je toch makkelijk bereikbaar bent?

Thuis vooral. Ik werk nu in een café en daar hebben we een computer (voor spotify) en staat facebook ook open als ik aan t werk ben en kijk ik tussendoor even als ik tijd heb. Als ik straks een kantoorbaan heb zal ik niet de hele dag op facebook zitten, maar ik hoef ook niet zo bereikbaar te zijn. Als er iets is kunnen ze me bellen of een sms sturen.


Ja da's waar. Maar omdat je zei dat je Facebook dan met name gebruikt om in contact te staan met mensen was ik benieuwd hoe je dat dan deed als je op je werk was. Kan prima idd!
<<

Zero

Bericht 28 Jul 2014 11:48

Re: Facebook vragenlijstje!

- Hoe vaak zit je op Facebook? Te vaak. Ik heb echt geen leven. Ik kan het niet eens tellen, ik denk een paar keer per uur?
- Hoe vaak plaats jij zelf iets op Facebook op je Tijdlijn? Hmm ik denk gemiddeld 3 x per week?
- Wat voor iets plaats je dan meestal (status/foto/artikel e.d. delen) Oh van alles. Plaatjes die ik leuk vind, foto's, status updates... alles.
- Wat is de inhoud van de meeste van je berichten? (kinderen, reizen, hobby, eten, uitgaan, of iets heel anders?) Meestal hobby's en dingen die ik mee heb gemaakt. Ik plaats niet wat ik eet.
- Like en comment je op alles wat los en vast zit of ben je daar zeer secuur in? Ik like wel makkelijk, maar ook niet alles en iedereen. Comments plaats ik alleen als het meerwaarde heeft.
- Doe jij wel eens mee aan winacties, en zo ja, wel eens wat gewonnen? Ja, maar nooit gewonnen
- Feliciteer jij iedereen die jarig is, of alleen mensen die je echt goed kent of wat leuks tegen te zeggen hebt? Nee, vaak vergeet ik het gewoon ook nog. Sommige periodes doe ik het wel, maar ook lang niet altijd...
- Stuur jij veel PM's? Of gebruik je de chat functie veel? Regelmatig, niet dagelijks.
- Wist jij dat er een 'Other' folder bestond? (zo nee, kijk daar eens in :razz: ) ? Waar dan?
- Wat is één van jouw grote Facebook ergernissen? Mensen die passief agressief zijn en mensen die oprecht domme spelfouten maken. Ik heb iemand in mijn lijst die chronisch "egt" schrijft i.p.v echt en ik heb er ook een hekel aan als mensen mijn naam verkeerd spellen. Ik weet niet hoor, maar mijn naam staat OP MIJN FACEBOOK! :palm:
- Hoe heb jij je Facebook ingedeeld? ...niet?
- Ben jij lid van groepen? Zo ja, wat voor en gebruik je deze optie veel? Een groep van mijn oude werk, groep van mijn oude school en dan wat fotografie groepen
- Waar gebruik jij Facebook het meeste voor (welke functie/actie)? Voornamelijk om bij te houden wat de mensen doen die ik niet vaak zie/spreek. Familie die ver weg woont, kennissen die naar het buitenland vertrekken... just to keep in touch. Oh, en voor reclame voor mijn bedrijf natuurlijk
- Gebruik jij Facebook wel eens als klantenservice voor contact met bedrijven? Zo ja, bevalt dat? Zo nee, waarom niet? Wel eens gedaan, maar dat was het toch niet helemaal. Voor mijn eigen bedrijf doe ik het ook zelf, maar ik krijg daar (nog) zo weinig berichtjes op dat het niet echt telt. Het lijkt me overigens wel een leuke baan om te doen!
- Noem één leuke pagina die jij vindt dat we allemaal moeten liken Mijn pagina van mijn bedrijfje :cheering: Leuke foto's, trouwreportages, studio fotografie etc etc
<<

Anoniem119

Bericht 28 Jul 2014 11:52

Re: Facebook vragenlijstje!

Hee Zero, trouwens... Als dat je leuk lijkt, kan ik je wel eens doorgeven als we part time vacatures hebben via uitzendbureau.. Je woont in de buurt, en het is lekker flexibel. Of is zoiets ook al te vast voor je?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 28 Jul 2014 11:53

Re: Facebook vragenlijstje!

Marin schreef:Gewoon eens een vragenlijstje over je Facebook gedrag:

- Hoe vaak zit je op Facebook?
- Hoe vaak plaats jij zelf iets op Facebook op je Tijdlijn?
- Wat voor iets plaats je dan meestal (status/foto/artikel e.d. delen)
- Wat is de inhoud van de meeste van je berichten? (kinderen, reizen, hobby, eten, uitgaan, of iets heel anders?)
- Like en comment je op alles wat los en vast zit of ben je daar zeer secuur in?
- Doe jij wel eens mee aan winacties, en zo ja, wel eens wat gewonnen?
- Feliciteer jij iedereen die jarig is, of alleen mensen die je echt goed kent of wat leuks tegen te zeggen hebt?
- Stuur jij veel PM's? Of gebruik je de chat functie veel?
- Wist jij dat er een 'Other' folder bestond? (zo nee, kijk daar eens in :razz: )
- Wat is één van jouw grote Facebook ergernissen?
- Hoe heb jij je Facebook ingedeeld?
- Ben jij lid van groepen? Zo ja, wat voor en gebruik je deze optie veel?
- Waar gebruik jij Facebook het meeste voor (welke functie/actie)?
- Gebruik jij Facebook wel eens als klantenservice voor contact met bedrijven? Zo ja, bevalt dat? Zo nee, waarom niet?
- Noem één leuke pagina die jij vindt dat we allemaal moeten liken
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 28 Jul 2014 12:48

Re: Facebook vragenlijstje!

- Hoe vaak zit je op Facebook? 1 tot 2 keer per dag
- Hoe vaak plaats jij zelf iets op Facebook op je Tijdlijn? Weinig, paar keer per jaar
- Wat voor iets plaats je dan meestal (status/foto/artikel e.d. delen) Foto's van creaties of mezelf, of iets wat ikga doen of heb gedaan
- Wat is de inhoud van de meeste van je berichten? (kinderen, reizen, hobby, eten, uitgaan, of iets heel anders?) Hobby dus, en een enkele keer iets over mijn kind (maar geen foto's van hem)
- Like en comment je op alles wat los en vast zit of ben je daar zeer secuur in? Nee, meestal alleen als ik het echt leuk vind (of niet leuk vind zoals bij overlijden ofzo, dan reageer ik wel met 'sterkte' oid)
- Doe jij wel eens mee aan winacties, en zo ja, wel eens wat gewonnen? Soms, nooit iets gewonnen
- Feliciteer jij iedereen die jarig is, of alleen mensen die je echt goed kent of wat leuks tegen te zeggen hebt? Meestal wel als ik het toevallig zie
- Stuur jij veel PM's? Of gebruik je de chat functie veel? Redelijk veel, met familie of vriendinnen
- Wist jij dat er een 'Other' folder bestond? (zo nee, kijk daar eens in :razz: ) Ja
- Wat is één van jouw grote Facebook ergernissen? Mensen die hun hele hebben en houden erop zetten, dat je tig keer per dag foto's van de kinderen langs ziet gaan, hun hele medische geschiedenis, of soms gewoon dingen die ik niet perse hoef te zien
- Hoe heb jij je Facebook ingedeeld? Ik heb goede vrienden en directe familie wel aangemerkt zodat ik van hen alle updates zie
- Ben jij lid van groepen? Zo ja, wat voor en gebruik je deze optie veel? Ja van de weggeefhoek, en die gebruik ik af en toe (meestal om eigen spullen weg te geven, soms krijg ik ook weleens wat)
- Waar gebruik jij Facebook het meeste voor (welke functie/actie)? Op de hoogte blijven
- Gebruik jij Facebook wel eens als klantenservice voor contact met bedrijven? Zo ja, bevalt dat? Zo nee, waarom niet? Tot nu toe nooit. Wel eens meegemaakt dat een sollicitatie via FB ging (in eerste instantie dan)
- Noem één leuke pagina die jij vindt dat we allemaal moeten liken[/quote] Geen idee op dit moment
<<

Zero

Bericht 28 Jul 2014 13:12

Re: Facebook vragenlijstje!

Marin schreef:Hee Zero, trouwens... Als dat je leuk lijkt, kan ik je wel eens doorgeven als we part time vacatures hebben via uitzendbureau.. Je woont in de buurt, en het is lekker flexibel. Of is zoiets ook al te vast voor je?



Nee graag hoor! Ik zoek iets voor 16-20 uur (24 uur ook bespreekbaar).
<<

Anoniem119

Bericht 28 Jul 2014 13:12

Re: Facebook vragenlijstje!

Zero schreef:
Marin schreef:Hee Zero, trouwens... Als dat je leuk lijkt, kan ik je wel eens doorgeven als we part time vacatures hebben via uitzendbureau.. Je woont in de buurt, en het is lekker flexibel. Of is zoiets ook al te vast voor je?



Nee graag hoor! Ik zoek iets voor 16-20 uur (24 uur ook bespreekbaar).


Ik zal eens informeren!
<<

Anoniem104

Bericht 28 Jul 2014 13:32

Re: Facebook vragenlijstje!

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 03 Sep 2014 11:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 28 Jul 2014 14:13

Re: Facebook vragenlijstje!

- Hoe vaak zit je op Facebook? dagelijks heb de pagina altijd aan staan op mijn laptop en op mijn mobiel kijk ik ook vaak
- Hoe vaak plaats jij zelf iets op Facebook op je Tijdlijn? denk gemiddeld 1 keer per week soms wat minder soms wat meer
- Wat voor iets plaats je dan meestal (status/foto/artikel e.d. delen) meestal een foto
- Wat is de inhoud van de meeste van je berichten? (kinderen, reizen, hobby, eten, uitgaan, of iets heel anders?) foto's van mijn katten is wel het meestte
- Like en comment je op alles wat los en vast zit of ben je daar zeer secuur in? nee doe ik niet met alles. Soms als ik het leuk vind
- Doe jij wel eens mee aan winacties, en zo ja, wel eens wat gewonnen? soms vind het meestal irritant als anderen dat doen
- Feliciteer jij iedereen die jarig is, of alleen mensen die je echt goed kent of wat leuks tegen te zeggen hebt? vaak wel
- Stuur jij veel PM's? Of gebruik je de chat functie veel? de chat functie gebruik ik dagelijks met vriendinnen
- Wist jij dat er een 'Other' folder bestond? (zo nee, kijk daar eens in :razz: ) ja wist ik
- Wat is één van jouw grote Facebook ergernissen? de like en deel acties
- Hoe heb jij je Facebook ingedeeld? alleen voor vrienden
- Ben jij lid van groepen? Zo ja, wat voor en gebruik je deze optie veel? ja van de verkoop pagina's hier in de buurt
- Waar gebruik jij Facebook het meeste voor (welke functie/actie)? chatten met vriendinnen
- Gebruik jij Facebook wel eens als klantenservice voor contact met bedrijven? Zo ja, bevalt dat? Zo nee, waarom niet?ja wel zo handig krijg je snel een reactie. Vorig jaar in londen gedaan bij een reisorganisatie we konden ze niet bereiken via de telefoon nummer werkte niet vanuit het buitenland dus wij via facebook een bericht gestuurd dat ze ons moesten bellen dat het spoed was en binnen 5 min belden ze al echt top was dat
- Noem één leuke pagina die jij vindt dat we allemaal moeten liken
Afbeelding
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers