Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mannelijke beharing

<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 27 Jul 2014 22:59

Mannelijke beharing

Ok... na een dagje strand vraag ik me af wat een beetje de 'norm' is qua mannelijke beharing. Dus, wat vinden jullie; niks aan doen, bijwerken of alles eraf? En dan vooral oksels en borsthaar/rughaar, dat je vriend zijn benen niet scheert snap ik :nerd:
<<

Anoniem119

Bericht 27 Jul 2014 23:09

Re: Mannelijke beharing

Gewoon laten zitten, maakt me echt totaal niets uit.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 27 Jul 2014 23:11

Re: Mannelijke beharing

Rughaar moet er echt af...dat vind ik zo vies! Verder maakt het me niet zoveel uit, zolang ik er maar geen vlechtjes in kan maken :P
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 27 Jul 2014 23:14

Re: Mannelijke beharing

Ik vind het niet mooi als een man teveel haar heeft, dus ik ben wel blij dat mijn man dat van nature niet heeft. Heb ooit een vakantievriendje gehad dat zoveel borst,- buik- en rughaar had dat het echt net een vacht leek. Hij ging ook nog met ontbloot bovenlijf door Hastings lopen, het zag er echt niet uit (dat vind ik overigens sowieso asociaal hoor).
Zo'n streepje haar net onder de navel vind ik nog wel mooi, en een klein beetje beenhaar, maar echt niet teveel. Ik hou ook niet van baarden en snorren, zeker niet die enorme baarden die tegenwoordig hip zijn.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 27 Jul 2014 23:15

Re: Mannelijke beharing

Poppy schreef:Rughaar moet er echt af...dat vind ik zo vies! Verder maakt het me niet zoveel uit, zolang ik er maar geen vlechtjes in kan maken :P

Maar zelf scheren zou ie niet kunnen, dus vind je dan dat hij het moet laten harsen?
Mijn vriend heeft gelukkig geen rughaar. Wel een paar verdwaalde borstharen en hij vraagt zich af wat hij daar mee moet, dus vandaar dit topic :smile:
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 27 Jul 2014 23:16

Re: Mannelijke beharing

Jente schreef:
Poppy schreef:Rughaar moet er echt af...dat vind ik zo vies! Verder maakt het me niet zoveel uit, zolang ik er maar geen vlechtjes in kan maken :P

Maar zelf scheren zou ie niet kunnen, dus vind je dan dat hij het moet laten harsen?
Mijn vriend heeft gelukkig geen rughaar. Wel een paar verdwaalde borstharen en hij vraagt zich af wat hij daar mee moet, dus vandaar dit topic :smile:


Gewoon laten waxen idd...of door zn vriendin laten scheren :P
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem122

Bericht 27 Jul 2014 23:17

Re: Mannelijke beharing

Ik vind borst en rughaar echt heel vies en ben ZO blij dat mijn vriend beide totaal niet heeft, alleen een klein streepje op zijn buik onder zijn navel, maar dat vind ik juist sexy :D
Okselhaar heb ik overigens geen problemen mee!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 27 Jul 2014 23:20

Re: Mannelijke beharing

Dan moet je je rug wel vaak scheren, anders krijg je stoppels op je rug, dat lijkt me helemaal raar.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 27 Jul 2014 23:31

Re: Mannelijke beharing

Mijn vriend is redelijk behaard denk ik. Gelukkig niet op z'n rug want dat vind ik niet zo mooi. Ik vind het wel netjes wanneer het gewoon bijgehouden wordt. Okselhaar hoeft niet geschoren maar bijgeknipt vind ik wel netjes, dat geldt ook voor alle andere delen van het lichaam behalve dan de benen. Zijn baard gaat er eigenlijk nooit volledig af. Hij trimt altijd tot een stoppelbaardje en laat het groeien tot dat het wat wild gaat staan, dan scheert ie t weer. Dat is eigenlijk nooit langer dan een centimeter denk ik.
<<

Anoniem173

Bericht 28 Jul 2014 06:38

Re: Mannelijke beharing

Bijgehouden. Het liefste zijn baard gewoon geschoren, oksels geknipt, borsthaar getrimd. Hij heeft op z'n onderrrug wat haar zitten, zomers haal ik dat wel eens weg. Maar stoor me er niet aan.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 28 Jul 2014 08:39

Re: Mannelijke beharing

Gewoon laten zitten. Ik hou heel erg van borsthaar.
Mijn vriend heeft daar gelukkig ook genoeg van. Oksels werkt hij niet bij, dat ziet er raar uit naast z'n borsthaar.
Z'n benen zijn mooi behaard. Die heeft ie 1x geschoren voor een wielerronde, maar dat vonden we beide niks. Zolang ie geen prof is, mag ie zich niet meer scheren haha.

Oh en z'n baard is vol, maar die houdt ie wel netjes bij.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 28 Jul 2014 08:46

Re: Mannelijke beharing

Ik heb een behaarde vriend. Vroeger vond ik dat altijd afschuwelijk bij mannen, maar nu vind ik het heerlijk en ik vind het heel mannelijk staan. Op zijn schouders en rug heeft hij een paar verdwaalde haren die ik er wel eens af haal, maar eigenlijk stoor ik me er nooit aan. Voor zijn werk heeft mijn vriend zich altijd netjes geschoren, maar zijn weekendbaardje is wel mijn favoriet :heart:

Heeft jullie vriend ook zo'n snelle baardgroei? Mijn vriend wel, als hij echt glad geschoren wil zijn moet het iedere dag of eventueel 's ochtends en 's avonds (dit doet hij nooit hoor!). Vorige vriendjes hadden eerder dat ze zich 1 a 2 keer in de week moesten scheren.
<<

Anoniem304

Bericht 28 Jul 2014 09:02

Re: Mannelijke beharing

Komt dat misschien ook niet door leeftijd GP? Toen ik mijn vriend net leerde kennen, hoefde hij ook maar 1 of 2x per week te scheren. Dat gaat nu echt niet meer lukken, haha!

OT - Rug haar vind ik heel vies, dat moet eraf. Borsthaar en okselhaar heb ik geen problemen mee, tenzij het hele ielige armpjes zijn en er echt zo`n enorme pluk aan de voor en achterkant uitsteekt. Maar dat heeft m`n vriend niet.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 28 Jul 2014 09:12

Re: Mannelijke beharing

Cotton schreef:Komt dat misschien ook niet door leeftijd GP? Toen ik mijn vriend net leerde kennen, hoefde hij ook maar 1 of 2x per week te scheren. Dat gaat nu echt niet meer lukken, haha!

OT - Rug haar vind ik heel vies, dat moet eraf. Borsthaar en okselhaar heb ik geen problemen mee, tenzij het hele ielige armpjes zijn en er echt zo`n enorme pluk aan de voor en achterkant uitsteekt. Maar dat heeft m`n vriend niet.


Nou niet helemaal. Want een vriend van mijn vriend is mijn ex en hij hoeft zich nog steeds maar 1 a 2 keer per week te scheren. En mijn vriend moet zich al vanaf zijn 16e dagelijks scheren, wat hij destijds vreselijk vond (arme puber jongen ;)).
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 28 Jul 2014 09:13

Re: Mannelijke beharing

Hier hetzelfde al Green_Pepper, met als enigste verschil dat hij zich elke dag scheert, ook in het weekend.
<<

Anoniem304

Bericht 28 Jul 2014 09:15

Re: Mannelijke beharing

Awww, dat is wel sneu idd.. Ik ken eigenlijk alleen maar mannen (zo van 23 en ouder zeg maar) die zich dagelijks scheren.

Had dus geen idee haha.
<<

Anoniem222

Bericht 28 Jul 2014 09:18

Re: Mannelijke beharing

Ik hou juist van haar. Borsthaar en baardhaar <3. Heerlijk!
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 28 Jul 2014 09:36

Re: Mannelijke beharing

Met rug haar heb ik geen ervaring. Maar borsthaar vind ik wel mooi, zolang het maar niet te veel is.
Ook hou ik wel van mannen met een stoppelbaardje. En wat ik helemaal sexy vind is als ze een streepje haar hebben van hun navel naar beneden :heart:
<<

Anoniem104

Bericht 28 Jul 2014 09:40

Re: Mannelijke beharing

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 03 Sep 2014 11:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem147

Bericht 28 Jul 2014 11:39

Re: Mannelijke beharing

Oksel en borsthaar getrimd en verdwaalde haren op zijn rug die trek ik er met een pincet uit haha.

Ik vind okselharen echt heel vies. Bij mannen en vrouwen. Mijn vriend mag ook echt niet normaal een arm om mijn nek slaan als hij okselhaar heeft, ik heb daar echt aan afkeer van (haha zielige vent). Daarom trimt hij het voor mij, kleine moeite :hulde:

Als we naar Curacao gaan gaat hij zijn borsthaar laten harsen. ben benieuwd, heb hem al jaren niet meer zonder borsthaar gezien.
<<

Anoniem147

Bericht 28 Jul 2014 11:41

Re: Mannelijke beharing

Ik heb trouwens echt niets met dat streepje. Dat vind ik net verdwaald schaamhaar.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 28 Jul 2014 11:42

Re: Mannelijke beharing

Ik heb een trauma opgelopen van behaarde, zwetende kerels. Dus weinig/geen haar voor mij op borst/rug. Bweik.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 28 Jul 2014 11:44

Re: Mannelijke beharing

Mijn vriend heeft veel haar (Arabisch) en ik moest daar ook echt even aan wennen. Maar nu vind ik het heerlijk zacht en heel erg mannelijk. Hij heeft ook rughaar, maar hij scheert het elke dag. Ik heb het in elk geval nog nooit gezien of stoppels gevoeld, noch hem zien scheren, maar hij heeft het me gezegd, dus zal dan wel zo zijn. Hij wil het graag laten laseren. Oksels en private parts houdt hij bij, net als zijn gezichtshaar.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem114

Bericht 28 Jul 2014 11:44

Re: Mannelijke beharing

Mijn vriend houdt alles bij, zodat-ie geen wandelend oerwoud wordt, maar ik vind zijn borsthaar niet erg. Het is bij hem ook niet zo erg dat je spontaan in de theorie van Darwin gaat geloven of zo, hoor, hij heeft gewoon hier en daar haar. Hoewel 't op z'n hoofd wel akelig glanzend begint te worden..
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 28 Jul 2014 18:27

Re: Mannelijke beharing

Mijn man heeft gelukkig niet zoveel arm haar, dat vind ik echt lelijk van die zwaar behaarde donkere armen. Hij heeft wel wat borsthaar wat ik wel mooi vind, maar ook niet teveel gelukkig. Zijn oksels en schaamstreek moet hij wel bijhoyden hoor, helemaal kaal en elke dag scheren hoeft niet van mij, is mij persoonlijk wat te gay, maar ik wil ook niet hoeven flossen en een bos okselhaar onder mn neus in bed. Eens in de week/twee weken vind ik prima.
Afbeelding

I & N juni 2010
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers