Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Even een vragenlijstje...

<<

chelle

Noob

Berichten: 28

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:41

Bericht 27 Jul 2014 18:04

Even een vragenlijstje...

Soms ik wel eens willen weten hoe anderen sommige dingen doen. Soms kom ik echt tijd te kort...daarom even een vragenlijstje:

- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel?
- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen?
- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping?
- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping?
- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon?
- Hoe vaak verschoon je de bedden?
- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf?
- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren?
- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje?
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 27 Jul 2014 18:12

Re: Even een vragenlijstje...

- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel? Nee.
- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen? Ik ben student en heb momenteel vakantie. Wanneer ik college heb ben ik meestal van 10 tot 3 niet thuis.
- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping? 2 keer
- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping? 2 keer
- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon? 2 keer
- Hoe vaak verschoon je de bedden? 1 keer
- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf? Heb ik niet.
- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren? Op dit moment meerdere keren. Wanneer we 't niet heel druk hebben met studie en vroeg uit zijn ook wel meerdere keren. Toen m'n vriend nog werkte en ik stage had vond ik fijner om 1 x per week te gaan.
- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje? Op dit moment eigenlijk niet. Heel onhandig want er worden vaak onnodige dingen gekocht.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 27 Jul 2014 18:14

Re: Even een vragenlijstje...

[quote="chelle"]Soms ik wel eens willen weten hoe anderen sommige dingen doen. Soms kom ik echt tijd te kort...daarom even een vragenlijstje:

- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel? Een stiefkind, die bij ons woont.
- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen? 32 uren, onregelmatig. Dag, avond, nacht, weekend en feestdagen.
- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping? Twee keer per week gemiddeld
- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping? Eens per twee weken gemiddeld. Te weinig, maar ook tijd tekort.
- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon? Twee keer per week. Ook te weinig.
- Hoe vaak verschoon je de bedden? Eens per twee weken.
- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf? Hij speelt vaak met vriendjes en buurkindjes en kan zichzelf ook heel goed vermaken. Natuurlijk doen wij ook geregeld iets met hem.
- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren? Dagelijks.
- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje? Alleen als ik grote boodschappen doe. [quote]
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 27 Jul 2014 18:16

Re: Even een vragenlijstje...

- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel? 2 + 1stiefkind welk 50% hier is.
- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen? Minimaal 24 uur, 3 dagen maar vaak ook nog 's avonds.
- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping? Iedere dag (lichte vloer).
- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping? 2 keer per week (lichte vloer).
- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon? Iedere dag.
- Hoe vaak verschoon je de bedden? 1 keer per twee weken, kussensloop iedere week.
- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf? Allebei.
- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren? Hoofd boodschappen 1 keer per week en als ik iets ben vergeten of iets anders wil dan gauw tussendoor nog even.
- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje? Soms om niks te vergeten.
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 13:43

Bericht 27 Jul 2014 18:21

Re: Even een vragenlijstje...

chelle schreef:Soms ik wel eens willen weten hoe anderen sommige dingen doen. Soms kom ik echt tijd te kort...daarom even een vragenlijstje:

- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel? Nee
- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen? Ik werk nu 4 shifts van 5 of 6 uur, op verschillende dagen. Ik zoek er nog een full-time baan bij en dan zou ik dus zo'n 60 uur per week gaan werken, maar nu dus maar 20 uur per week.
- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping? Uhm... 1 keer per 3 weken ofzo? We vegen wel tussendoor. Verder hebben wij en bezoek nooit schoenen aan binnen, dus t wordt echt niet vies. De keuken vegen we wel paar keer per week.
- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping? We hebben geen bovenverdieping.
- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon? 1 keer per week ongeveer.
- Hoe vaak verschoon je de bedden? Nu het warm is 1 keer per week. Anders 1 keer per 2 weken.
- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf?
- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren? 1 keer per week grote boodschappen en dan af en toe nog iets als we iets vergeten zijn of brood nodig hebben. De supermarkt zit op 1 minuut lopen, dus dat kost niet zo veel tijd.
- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje? Ik maak altijd een lijstje. Zowel van wat we de komende week gaan eten als wat we daarvoor moeten kopen. We doen vaak samen boodschappen, dan gaat t lekker snel.
<<

Anoniem321

Bericht 27 Jul 2014 18:31

Re: Even een vragenlijstje...

chelle schreef:
- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel? Nee
- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen? Ik werk 32 uur, ma, di, wo, vr
- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping? 1 x per week, en daarnaast veeg ik het een aantal keer aan met een bezem
- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping? 1x per week, soms sla ik wel eens een week over
- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon? 1x per week
- Hoe vaak verschoon je de bedden? 1x per 2 weken
- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf?
- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren? mijn vriend doet normaalgesproken boodschappen, het verse spul halen we meerdere keren per week, zoals brood, groente en fruit
- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje? We maken altijd een lijstje, en als we naar de lidl gaan komen we standaard met meer thuis :-)
<<

Anoniem119

Bericht 27 Jul 2014 18:32

Re: Even een vragenlijstje...

Soms ik wel eens willen weten hoe anderen sommige dingen doen. Soms kom ik echt tijd te kort...daarom even een vragenlijstje:

- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel? Nee
- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen? Ik werk 40 uur, onregelmatige diensten dus geen vaste dagen werk of vrij. Plus fotografie er nog bij, dus laatste tijd zo'n 60 uur per week.
- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping? Ik heb alleen maar een beneden verdieping en ehm. Ik durf het niet te zeggen. Eens per maand of minder.
- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping? We hebben geen bovenverdieping.
- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon? eens per twee weken ofzo of als het stinkt .
- Hoe vaak verschoon je de bedden? Een keer in de twee a drie weken ofzo .
- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf?
- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren? liever week boodschappen maar met die onregelmatige tijden meestal tegenwoordig eens per dag..
- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje? Ik leef op lijstjes anders overleef ik niet .
<<

Anoniem125

Bericht 27 Jul 2014 18:36

Re: Even een vragenlijstje...

- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel?
Ja, 1

- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen?
32 uur per week

- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping?
De schoonmaker doet dit eens per week

- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping?
De schoonmaker doet dit eens per week

- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon?
De schoonmaker doet dit eens per week
Verder doen zowel ik als mijn man het nog vaker tussendoor, maar vluchtig

- Hoe vaak verschoon je de bedden?
Dit doe ik eens per week

- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf?
Allebei

- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren?
Vaker, wij plannen dat allemaal niet zo

- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje?
Nee, nooit een lijstje, koop waar ik zin in heb. Alleen wanneer ik een heel ingewikkeld recept maak schrijf ik het wel op, omdat ik anders vast wel iets vergeet.
<<

Anoniem114

Bericht 27 Jul 2014 18:38

Re: Even een vragenlijstje...

- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel? Nee.
- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen? 40 tot 50 uur per week, alleen maandag en woensdag niet.
- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping? 3 keer.
- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping? 1 keer.
- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon? Minstens 3 keer per week.
- Hoe vaak verschoon je de bedden? 2 keer per week met dit weer. Wanneer het kouder is, één keer per week.
- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf? Niet van toepassing.
- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren? Meerdere keren.
- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje? Nee, ik ben een ramp op het gebied van boodschappen doen...
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 27 Jul 2014 18:58

Re: Even een vragenlijstje...

- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel? Ja, 1
- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen? Op dit moment ongeveer 5-7 uur, op vrijdag
- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping? Bijna elke dag, maar zeker 4 keer per week
- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping? Eens per 2 weken ongeveer
- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon? Twee of drie keer per week, of vaker als ik het nodig vind
- Hoe vaak verschoon je de bedden? Eens per week, of eens per anderhalve week
- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf? Beide
- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren? Eens per week, of als ik een keer echt iets nodig heb dan fiets ik er een keertje extra heen
- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje?[/quote] Nee, tenzij ik echt iets nodig heb wat ik niet standaard meeneem, dat soort dingen vergeet ik anders gauw
<<

Anoniem186

Bericht 27 Jul 2014 19:05

Re: Even een vragenlijstje...

- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel? Ja, 2
- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen? Op dit moment niet. Normaliter 24 uur per week.
- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping? Nooit (man stofzuigt iedere dag)
- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping? Nooit (man doet dat eens per 2 a 3 weken ongeveer)
- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon? 1 keer per week grondig.
- Hoe vaak verschoon je de bedden? Om de week
- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf? Beide
- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren? Iedere dag
- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje? Soms wel, soms niet.
Laatst gewijzigd door Anoniem186 op 27 Jul 2014 19:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 27 Jul 2014 19:06

Re: Even een vragenlijstje...

- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel? Nee
- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen? 24 uur in loondienst en variërend tussen de 10 en 18 uur in mijn eigen bedrijf
- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping? in ieder geval 1x per week, soms 2x per week
- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping? 1x per week
- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon? 1x per week, soms 's avonds een keer extra een doekje erover
- Hoe vaak verschoon je de bedden? 1x per week en in de winter ook wel eens per twee weken
- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf? n.v.t.
- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren? ongeveer 3x per week
- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje? Meestal wel, behalve als het maar een paar dingen zijn.
<<

Anoniem162

Bericht 27 Jul 2014 19:24

Re: Even een vragenlijstje...

- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel? ja 1
- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen? 24/30 uur per week
- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping? 2x per dag
- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping? 1x per week
- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon? elke dag
- Hoe vaak verschoon je de bedden? 1x per week
- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf? Mijn kind speelt meer zelf dan met mij, soms wil hij dat ik mee doe maar meestal heeft hij fantasie genoeg en speelt hij zelf hele verhalen
- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren? 1x per 2 weken veel boodschappen en dan soms tussendoor nog iets wat we nodig hebben
- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje? ik maak altijd een lijstje
<<

Anoniem124

Bericht 27 Jul 2014 19:52

Re: Even een vragenlijstje...

chelle schreef:Soms ik wel eens willen weten hoe anderen sommige dingen doen. Soms kom ik echt tijd te kort...daarom even een vragenlijstje:

- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel? Twee
- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen? Ik werk twee halve dagen per week momenteel. Dus amper.
- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping? Elke dag.
- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping? Twee keer per week.
- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon? Elke dag eventjes.
- Hoe vaak verschoon je de bedden? Elke week.
- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf? Ja ik speel elke dag met ze. Meestal de ochtenden en smiddgs laat ik ze meer samen spelen.
- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren? Elke zaterdag de grote boodschappen en tussendoor kleine dingen en brood.
- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje? Nee alleen voor de weekboodschappen.


Volgens deze lijstjes poetsen anderen minder dan ook en toch vind ik t altijd netter bij anderen eruit zien.
<<

Anoniem127

Bericht 27 Jul 2014 20:00

Re: Even een vragenlijstje...

- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel? Drie
- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen? Zeer wisselend, gemiddeld 25 uur denk ik
- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping? Elke dag een of twee keer dweilen in verband met kruipende baby
- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping? Eens per maand dweilen
- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon? Eens per week goed, tussendoor even een doekje waar nodig
- Hoe vaak verschoon je de bedden? Verschilt per bed, babybed het meeste omdat zij er ook het meeste in ligt. Gemiddeld eens per twee weken.
- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf? Twee spelen er veel zelf, eentje wil veel met mij spelen
- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren? Een keer de weekboodschappen, paar keer terug voor kleine dingen
- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje? Alleen voor de weekboodschappen, dingetjes tussendoor kan ik meestal wel onthouden
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 27 Jul 2014 20:09

Re: Even een vragenlijstje...

- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel?
Twee

- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen?
20u per week/2om3 dagen (de ene week Di, Do en Vr, de andere week alleen Do en Vr)

- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping?
5x pw

- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping?
2x p/mnd

- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon?
Elke dag een doekje erover. 1x in de week grondig

- Hoe vaak verschoon je de bedden?
1x per twee weken. Met dit zweetweer elke week

- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf?
Soms samen, soms spelen ze alleen. Maar elke dag doe ik zoizo 1 activiteit met de kinderen samen.

- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren?
Elke dag

- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje?
Soms wel, soms niet
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Amaryllis

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 519

Geregistreerd: 16 Okt 2013 13:10

Bericht 27 Jul 2014 21:15

Re: Even een vragenlijstje...

- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel? Ja, 2 kinderen

- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen? 3 dagen, woensdag en vrijdag vrij

- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping? Minstens 3x per week

- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping? 2x per maand

- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon? Elke dag en in t weekend grondig

- Hoe vaak verschoon je de bedden? Om de week maar nu wel elke week vanwege de warmte.

- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf? Allebei

- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren? Op zaterdag en woensdag. Maar vergeet ook geregeld wat.

- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje? Ik maak altijd een lijstje anders vergeet ik sowieso de belangrijkste dingen.. Maar ook met een lijstje geeft het geen garantie dat ik niks vergeet mee te nemen..Dus als iemand daar nog een goede tip voor weet.. :palm:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 27 Jul 2014 21:18

Re: Even een vragenlijstje...

- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel? 1
- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen? Ik werk 25 uur en ben op donderdag en zaterdag vrij
- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping? Ik niet zo vaak, mijn vriend doet dat. Wel iedere dag meestal
- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping? We wonen gelijkvloers :) De slaapkamer stofzuigt hij tegelijk met de rest
- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon? Ik nooit. Mijn vriend een keer of 2,3 per week? Geen idee
- Hoe vaak verschoon je de bedden? 1 of 2 keer per week
- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf? Ik help hem vaak op weg en dan speelt hij zelf verder. Soms speelt hij wel een uur of 2 zelf. Ik hang dan op de bank met mijn telefoon of Netflix, huishouden doe ik alleen maar als hij slaapt
- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren? 1 keer grote en soms nog een keer een brood of verse groente of fruit
- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje? Mijn vriend maakt altijd de lijstjes. Wel voor elke keer

Mijn vriend is echt de perfecte man als het op huishouden aankomt, samen met de man van Jans :cheering: :cheering:
R. 2013
D. 2016
<<

Fiene

Bericht 27 Jul 2014 21:21

Re: Even een vragenlijstje...

- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel?
Ja twee kinderen ( 1 en 4 jaar)
- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen? Ik werk drie dagen (ma-don-vrij) maar ook erg veel in de avonduren.
- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping? Iedere dag... ik heb twee kleine kinderen;)
- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping? twee-drie keer per week
- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon? Iedere dag/om de dag.
- Hoe vaak verschoon je de bedden? Iedere zondag
- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf? Ik wissel af, ik speel soms samen maar laat ze ook lekker alleen rommelen.
- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren? Meestal 1x per week de grote boodschappen, lekker decadent bij de bezorgservice vd AH, de verse dingen haal ik vaker.
- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje? Ja ik maak altijd een lijstje, anders vergeet ik de helft.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 27 Jul 2014 21:23

Re: Even een vragenlijstje...

Soms ik wel eens willen weten hoe anderen sommige dingen doen. Soms kom ik echt tijd te kort...daarom even een vragenlijstje:

- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel? Ik heb 2 kinderen.
- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen? 22 uur, 2x9 en 1x4 uur.
- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping? Vooral in de zomer iedere dag
- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping? Meestal 1x in de week.
- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon? Gemiddeld 2x in de week? Nu de kinderen ook gaan, haal ik wel regelmatig snel een doekje erover.
- Hoe vaak verschoon je de bedden? 1x in de 1,5 week ongeveer.
- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf? Ik help ze wel vaak op weg, maar in principe vind ik dat ze wel zelf moeten spelen, op een boekje lezen of puzzelen na. Even een aanvulling: we ondernemen natuurlijk wel heel vaak iets samen, zoals rondje fietsen/lopen/naar het strand of de speeltuin, noem het maar op.
- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren? We doen 1x in de week de boodschappen, maar halen tussendoor nog wel eens wat.
- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje? Ik maak eigenlijk nooit een lijstje voor alle boodschappen. Alleen schrijf ik wel meteen op een briefje wanneer iets op is en we het niet moeten vergeten.
Laatst gewijzigd door _Lana_ op 27 Jul 2014 21:28, in totaal 3 keer gewijzigd.
Afbeelding
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 27 Jul 2014 21:24

Re: Even een vragenlijstje...

- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel?
1 zoontje.
- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen?
Werkzoekende.
- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping?
Bijna elke dag.
- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping?
Minimaal 2 keer per week.
- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon?
Elke dag een doekje en 1 keer per week grondig.
- Hoe vaak verschoon je de bedden?
1 keer per week.
- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf?
Vaak samen, hij vind het nog moeilijk om veel alleen te spelen.
- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren?
Meerdere keren per week.
- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje?
Nagenoeg nooit.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 27 Jul 2014 21:35

Re: Even een vragenlijstje...

Marin serieus?!?! eens per maand stofzuigen?! Eens per 2-3 weken je bed??? :shock: Sorry maar ben wel een beetje erg verbaasd nu.... Ben ik de enige of???
Ik heb een flinke huisstofmijt allergie dus ik moet wel vaak stofzuigen bed verschonen etc anders kan ik binnen no time weer aan de medicijnen.




- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel?
Geen kinderen
- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen?
36 uur per week onregelmatig
- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping?
Om de dag
- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping?
Heb geen bovenverdieping
- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon?
Dagelijks een borstel met chloor erdoor, uitgebreid 1x per week
- Hoe vaak verschoon je de bedden?
1x per week
- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf?
nvt
- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren?
Om de dag ongeveer
- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje?
Soms een lijstje met dingen die ik gedurende de week opschrijf die op zijn, avondeten e.d. verzin ik meestal als ik in de winkel loop
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem119

Bericht 27 Jul 2014 21:38

Re: Even een vragenlijstje...

Ja dat is vrij vies maar ik ben er te lui voor. Haal er wel af en toe een kruimeldief door heen als er echte kruimels enzo liggen enzo maar echt een grote schoonmaakbeurt doen we eens in de maand ofzo. Tja sorry. Ik heb er echt geen zin in vaker.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 27 Jul 2014 21:41

Re: Even een vragenlijstje...

Marin schreef:Ja dat is vrij vies maar ik ben er te lui voor. Haal er wel af en toe een kruimeldief door heen als er echte kruimels enzo liggen enzo maar echt een grote schoonmaakbeurt doen we eens in de maand ofzo. Tja sorry. Ik heb er echt geen zin in vaker.


Tijd voor een huishoudster!

Wat voor vloer hebben jullie dat je zo weinig kan stofzuigen? Ook voor R zag je hier binnen enkele uren alweer tjak liggen.
R. 2013
D. 2016
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 27 Jul 2014 21:41

Re: Even een vragenlijstje...

Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, moet iedereen lekker zelf weten. Ik zou alleen niet willen weten hoe mijn huis eruit ziet na een maand niet stofzuigen. Na 3 dagen zie ik al stof en haren etc door t huis "waaien".
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers